Redan de första skärmdumparna på #Brink visade att #Splash Damage valt ett intressant utseende på sitt actionspel, som drivs av samma grafikmotor som #Enemy Territory: Quake Wars fast med ny renderingskod. När vi idag kan bjuda på över tolv minuter ingame-film som visar ett uppdrag i en containerstad är det svårt att inte bli lite extra nyfiken.

[video=4167]
[video=4168]
[video=4169]

Klippen var ju helt förstörda av bloom och motion-blur. Såg verkligen värdelöst ut. Att karaktären sedan rörde sig i ett helt ologiskt tempo och vapnet skakade överdrivet mycket gjorde inte saken bättre. 09/12 I så fall är du en nuub Det ska släppas om ett år. Haha fail. Bara för att man dör snabbt betyder inte det att spelet är roligt. Det ska inte vara något kampa och om någon kommer förbi så dör han innan han hade upptäckt dig. Quake handlar nästan bara... 09/12 Lite små likt Borderlands ändå, men det verkar som ett roligt spel det där. mera action :D 08/12 Alltså fine, gillade skarpt slide och klätter möjligheterna, Men hitboxen hur är den och vad får man av levla? Varför levlar man? Kmr level inkludera i MP kontenten? Om det nu är så att multiplayern kmr levla finnas då säger jag rakt av nejtack, Sen des... 08/12 Hatar runda sikten... 07/12 Enligt mig så ser det här riktigt tråkigt ut! Jag får verkligen ingen "Vill ha-känsla" när jag kollar på de här filmerna... 07/12 Tybalt, mitt bästa svar måste vara "konsoller" förut med renodlade pc spel gick spelet ut på att ha perfekt "Aim" och bra reaktioner och nu lagt in full auto och tåla mer för att kompensera bristen på möjlighet till aim. Cod4/MW2 har knappt någon rekyl... 07/12 Tyckte idén och storyn i Brink lät intressant. Hoppades på ett coolt singelplayerspel. Så får man ännu en multiplayershooter vars enda riktiga nyhet till genren är att man hoppar och glider automatiskt. Personligen tycker jag det vore skönare om man fic... 07/12 Gillar den grafiska stilen. 07/12 hmm, stod det "fall 2010"? i så fall kan man ju undra... det är ju ett år dit... tidig hype kanske?`= skräpspel... 07/12
Skicka en rättelse