Många tycker att #Call of Duty: Black Ops är ett riktigt hett lir, medan andra menar på att #Treyarch skitit i det blå skåpet i och med en del närmast oförlåtliga missar. Exempelvis har det för många med tvåkärniga processorer vart närmast omöjligt att spela på grund av prestandaproblematik. Treyarch meddelade nyligen på officiella forumet att detta tillsammans med en hel del annat ligger och puttrar i omplåstringsgrytan.

Exempelvis bättre matchmaking, bättre spawn-system och nivåspecifika förändringar är att vänta.

Klicka för mer information

IN PROGRESS
• Added an option to create shaders during load time. This fixes hitching when viewing a new area of the map for the first time on some video cards.
• Incomplete server browser results.
• Improvements to Quickmatch results (with better ping and reduced lag)..
• /connect
• /reconnect
• Improved threading performance on computers with only 2 cores.
• Fixed random freezes in certain computer configurations.
• Increased reserved slots to 9.
• Improvements to the spawn system to resolve an issue where negative spawn influencers from specific game events were not always being deleted after the danger had cleared – in some matches, this was causing good spawns to be erroneously flagged by the game as bad spawns, which in turn forced actual bad spawns to get selected later in the match
• Weekly and Monthly leaderboards will now track all kills, deaths and assists properly (All Time leaderboards were not affected by this)
• Prevention of killstreak selection getting disabled in Combat Training under rare conditions
• Array: Added collision to prevent players from partially clipping into a tree
• Launch: Added collision to prevent players from strafe jumping onto an invisible ledge at the base of the rocket near B3
• Summit: Added collision to prevent players from jumping to a location outside of the map boundary when in Custom Games where player speed is maxed out
• Havana: Added collision to prevent players from jumping onto an invisible ledge above a doorway at C2
• Nuketown: Adjusted a spawn point that would spawn players on top of a mannequin’s head when that mannequin was randomly spawned in that location
• Launch: User could access a small platform outside of the intended play space below the rocket gantry by jumping to a very specific location; now blocked from access
• Launch: User could access a small area inside geometry at vents near Dom flag A by going prone and moving around in a very specific location; now blocked from access
• Some users reported that weapon attachment challenges were not resetting after prestige; now all are guaranteed to clear as soon as selecting the prestige option
• Radar sweep when there are only 2 players left in One in the Chamber will stop functioning if the 2 players have multiple lives when the sweep starts
• Villa: User can clip into rock at west edge of grid zone B2 and see through to the other side
• Crisis: User can clip into LVT between grid zone A3 and B3 and see through to the other side
• User can get an infinite number of 'Sam Turret', 'Care Package' and 'Sentry Gun' killstreaks (commonly referred to as the “care package glitch”)

Vad tycker du om Call of Duty: Black Ops nu några veckor efter släppet? Om du undrar över Treyarchs uppdateringsprocess kan du läsa mer här.

Way too late Treyarch - I've sold my copy. 07/12 Jag vill börja med att säga att jag kan spela det. I SP flyter på bra. I MP laggar det många gånger, men det verkar vara server lagg och inte grafik lagg. Men det är väl inte så konstigt om du har en kompis som INTE KAN spela det att han klagar på det,... 07/12 Hajjar inte hur folk kan klaga så mycket på detta spel, har en polare som smutskastar det hela tiden, mestadels för att han inte kan spela det så läser han ofta hur andra med kass prestanda klagar på spelet och verkar vilja få det att låta som alla hata... 06/12 "Posted: 24 days ago" lol 06/12 Trevligt :) 05/12 Bland det sämsta jag varit med om i spelstödsväg. Flera veckor/månader för att göra det spelbart för en stor mängd spelare, däribland mig själv. Treyarch är ett av de otaliga exempel på att FPS-genren har gått baklänges sedan tidigt 2000. Generellt sämr... 05/12 Spelar inte det förrän de gjort så man kan byta lag så att jag kan spela med mina polare.(samma lag som dem varje runda dvs) 05/12 Fint spel men mycket bra de fixar spawn systemet, det är totalt värdelöst i vissa tillfällen. Ladda shaders under loading blir också underbart, finns inget inget mer irriterande än pop-up texture/areor som med UE3-motorn! 05/12 <3 Kärlek <3 05/12 Detta är vad MW2 skulle ha varit. Kanon spel! Flyter på bra med min monsterdator: Nätagg 550W AMD Phenom X4 945 (3ghz quadcore) 4 gb ram Win 7 home premium ASUS Geforce GTX 470 1280mb Mycket bra spel! Bara lite slumpmässiga "fps drops", men det lär dom... 05/12
Skicka en rättelse