Band of Brothers, Brothers in Arms och så var det den där Ryan. Alla dessa fallskärmshoppare verkar duktiga på att gå vilse. Men nu är det Operation Market Garden i Holland som gäller i alla fall. Här är en trailer från krigets dagar.

[v=2619]

tänk om dom gjort spelet som call of duty istället, fan vad det skulle äga då :P 20/07 Det är bara att koda motsvarigheten till HDR för ljud. Alla ljud har ett decibelvärde och sätts i relation till varandra. Om du har ett högt ljud nära hör du inte svagare ljud en bit bort och så vidare. Det jag inte förstår är varför ingen gjort något... 18/07 Såg fram emot detta spel, men nu så är det inget nytt alls. Såg knappt roligt ut :/ 18/07 Jag kan säga att man kan stänga av som röda pluttarna i fall man vill. Sa det bara för att alla är så arga på det. 18/07 Fan vad ni sågar. =) Tycker iofs också att BIA är det svarta fåret bland CoD och MoH till exempel. Hoppas på handlingen. det var det som fick mig o fatta till, iaf i dom tidigare snuttarna. *EDIT* Kan iofs vara jag som fortfarande är lite kär i CoD 4. 18/07 @ Pliskin. Kul att bli döv att sitta och spela ett spel tack vare att din teammate fick för sig att skjuta sin mg en halv meter från ditt öra?! 18/07 Hehe, kommer ihåg när man skulle ge målangivelser i det militära, och 10 man låg med 2-4m mellanrum på ett led linje. Knappt så gubbarna bredvid en hörde, och så var ju tanken att de skulle vidarebefordra ordern till de som låg längst ut. Funkade ju int... 17/07 Det är något jag märkt i stort sett alla spel jag spelat, i verkligheten så blir man ju nästan döv om man avfyrar ett vapen, men i ett spel så låter det som en kinapuff. 17/07 Varför förbiser alltid utvecklare av lovande WW2-spel ljudupplevelsen? Vapenljuden är så alldagliga att man känner igen dem från filmer/spel, och varför är dem nedskruvade på lägsta volym? I en eldstrid kan du knappt höra någon skrika. I ett WW2-spel... 17/07 Kunde de inte tagit en mörkare bana att visa? =P Nu såg man ju nästan nåt. 17/07
Skicka en rättelse