Mary DeMarle snackar under första Deus Ex-nivån om hur utvecklarna tänkt och varför. Lagom, såhär på en lördag.

Det kommande #Deus Ex: Human Revolution utlovar augmentationer i alla dess former, ett rikt utbud av karaktärsrelationer och en mörk story att hänga upp förväntningarna kring. Nyligen dök det upp en fräsig gameplayrulle med åtta minuter gameplay från första nivån. Mary DeMarle tar ton och kommenterar vad som händer, och försöker påpeka hur de tänkt när de utformat diverse funktioner i spelet. Men även relationerna karaktärerna emellan.

Nya Deus Ex är att vänta till Windows, Xbox 360 och Playstation 3 mot slutet av augusti.

wow, skrämmande dåligt. jag undrar vad dom menar med exploring i detta spelet om allt i den kategorin ska vara in-your-face och ha en gul outline. awesome stuff, not. 24/03 Men gott folk, det är den allra första delen av spelet och den är full av tutorials, samt att man nyligen fått nya ögon som identifierar och highlightar interaktiva objekt (det går säkert att stänga av om man vill). 22/03 Fint att man glider runt, istället för att det ser ut som man går/springer. Detta såg fan inte bra ut alls. jahap. bara och vänta på nästan splinter cell istället då. 21/03 Såg ju... bra ut. Nej, nu blev jag jävligt skeptisk måste jag säga. 21/03 Antiklimax...Nej, det här spelet kommer jag nog skippa. Jävligt synd egentligen, för det var ett av de spelen som jag såg fram emot mest i år. :\ 21/03 varför inte ha samma "cover" system som i Call of Juarez: Bound in Blood? det va ju riktigt gutt eftersom man lämnade aldrig FPS-vyn! =D 21/03 Non-lethal betyder nödvändigtvis inte icket våldsamt. ;) Bara icket dödligt. :P 21/03 Dean Martin pratar med dagens genomsnittliga spelkonsument. https://www.youtube.com/embed/eIA1VS2bDa4 21/03 Inte att det måste vara nerdummat för att nå ut till en bredare massa men den första tröskeln måste vara lägre. Däremot håller jag med många andra i den här tråden där allt vad hjälpmedel bör kunna stängas av för att flörta med såväl casual-pangare som... 21/03 Förstår inte riktigt hur du drar din koppling mellan ett uppenbart nerdummat spel och piratkopiering. Syftar du på att det måste vara nerdummat för att nå ut till en bredare massa för att kompensera för piratkopering? Det argumentet köper jag inte. Spel... 20/03
Skicka en rättelse