Spana in olika vapen, förmågor, explosioner och gameplaysegment från den efterlängtade förstapersonspangaren.

I vår förhandstitt av #Brink summerar Mats Nylund upplevelsen med att det är "smart, enkelt och fartfyllt. På ett bra sätt. I vårt arkiv har den senaste rullen dykt in som bjuder på explosioner, läkarkonster, möjligheter att skräddarsy din karaktär - och mer. Äsch, vad väntar du på? Ta dig en titt.

Brink släpps 20 maj på våra breddgrader till Windows, Xbox 360 och Playstation 3.

[video=7599]

Aka..."I can win button"! :) 07/04 Haha Mjauv :). "felknullade skitungar med krysslåda" Ja visst! Såg hur stelt ut som helst, och spelarna gled fram som på is. Verkar lite märkligt för spelet blir bara fulare och fulare. Det är bra med forum, så man vet att man inte ser i syne. 07/04 ser ut som Team Fortress 2 me bättre grafik 06/04 Så sant så sant, gillar inte heller stilen på gubbarna i spelet, långsmala som fan och alla ser typ likadana ut? även fast de har olika ansikten osv är "looken" likadan ser ut som ett gäng retards. 06/04 Håller helt och fullt med. Flopp! 06/04 Håller med herr Sundelius om ET-spelen. Det första var grymt bra och dess like är svårt att hitta. Quake Wars hade sina glimtar men var lite av en seg och oengagerande uppföljare. Brink ser lovande ut om man ser på gameplay. Grafiken är lite svår på min... 06/04 Jag gillade inte känslan alls i det, rörelserna och vapnen tilltalade mig inte alls. 06/04 Quake wars är nog det bästa FPS som släppts,bra koncept och krävdes enormt TP för att klara. Synd bara att dem flesta inte förstod det. Har stora förhoppningar på detta Brink. 06/04 Alla filmer jag sett har varit från konsol. Nu kanske jag inte har sett ALLA filmer som de släppt men för att kommentera den så kallade "konsolifieringen" så är det väl så nuförtiden att är ett spel inte exklusivt så är det självklart att man som utveck... 06/04 De gjorde ett fantastiskt jobb med Enemy Territory, ett mindre bra jobb med Quake Wars så jag hoppas detta lyfter. På pappret är det precis min kopp thé, med fokus på rörelser, objectives och klasser. 06/04
Skicka en rättelse