Sällan har krig varit så lockande som när #Bohemia Interactive står bakom det. #Operation Flashpoint tog världen med storm i början av decenniet och även om den inofficiella uppföljaren #Armed Assault inte levde upp till allas förväntningar. Ändå, eller kanske just därför, är hoppet om att #Arma 2 ska slå knock på realismdiggare världen över stora.

Huruvida det lyckas vet vi förstås inte innan spelet släpps (preliminärt i slutet av maj). Tills dess spanar du in den senaste trailern. Var? Här på FZ förstås.

[v=3637]

Hehe, detta ÄR ingame. 03/02 Nej, jag säger att ljudet är lika dåligt som i arma1, utom samplet på A10an. Felet är inte ljudsamplen, det är hur det låter, det låter helt enkelt inte som om fordonen befinner sig i den miljö de vistas i. CM har mkt att bevisa, men om man lyssnar på... 01/02 Tips, använd tinyurl.com (http://tinyurl.com). 01/02 Men du är helt övertygad av CM eller? Det lilla som dom har släppt eller som läckt ser ut som skit och hackar. Nä, vi får vänta tills nästa vecka då dom ska släppa något nytt och se då. Du säger att allt ljud är från arma1, men det enda jag kan höra är... 31/01 Jag säger inget alls om arma2, jag är helt enkelt inte övertygad eftersom bohemia har ett långt trck record av att missa öppna mål, varför vet jag inte, men deras tekniska kompetens verkar inte skyhög, antagligen för att de inte har råd att anställa rik... 31/01 Kan inte Bohemia göra videos utan massa hack, eller har dom så dåliga datorer därnere? Inte är det min dator som är kass i alla fall. Det var precis lika dant när dom visade filmer från första spelet, ett jävla hackande i videon 31/01 http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/ikonboard311/ikonboard.cgi?s=a46c077dc6b6dfe677ce2cfb39259cf5;act=ST;f=70;t=76692 Kan tyvärr inte göra en direktlänk pga av formateringen på inlägg :( 31/01 ace mod? 31/01 Klaga inte när du gör exakt samma sak mot ArmA2. CM inte har visat ett skit från sitt spel än och ändå sprider folk att spelet är super. Ja, de sa så för att det är helt sant, alla ljud i arma1 är nya, skillnaden är att arma1 hade i princip samma ljudmo... 31/01 Så sa de faktiskt innan arma 1 också så, jag är inte övertygad förrän jag hör det själv, seriöst, hur svårt ska det vara att anställa ngn som är en kickass ljudprogrammerare? Sen kanske anställa en person som vet hur ljud funkar. 31/01
Skicka en rättelse