Förstör en önskan

Medlem

Uppfyllt. Dock fäster det inte heller, och det är så känsligt för ljus att det löses upp av det lilla som reflekteras ur ögat när du ser på det.

Jag önskar att det blir ännu några grader varmare den kommande veckan.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

uppfyllt. temperaturökningen ökar däremot luftfuktigheten och molnbildningen, och kastar jorden in i nästa istid kl0900 måndag, om två veckor.

jag önskar att lightläsk kunde smaka precis som riktig...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Uppfyllt, men kroppens insulinbildning ökar ännu mer än med äcklig lightläsk så du blir tvungen att äta ett halvt kilo socker efter varje burk, bara för att undvika insulinkoma.

Jag önskar att folk slutade äta/dricka lightprodukter


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

uppfylld, men folk blir jättetjocka och hela din lön äts up av skatteökningen som krävs för att hantera de skenande sjukvårdskostnaderna.

jag önskar att katter inte hårade ner överallt när det blev vår. :/


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Uppfyllt, men alla katter är lika charmiga som Dr. Evil's Mr. Bigglesworth.

Jag önskar att inte alla spel som skulle komma i maj var uppskjutna till senare i sommar/år.

Medlem

Uppfyllt, men eftersom de redan skjutits upp en gång så är det början på en ond cirkel som innebär att spelen kommer om 3 år och är under all kritik.

Jag önskar valborg blir en bra dag!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Uppfyllt, men eftersom de redan skjutits upp en gång så är det början på en ond cirkel som innebär att spelen kommer om 3 år och är under all kritik.

Jag önskar valborg blir en bra dag!

Uppfyllt men resten av veckan blir förjävligt dålig!

Jag önskar jag inte blir för full på valborg.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Avstängd

Uppfyllt, men eftersom du säkert blir full så försvinner din gräns av för full.

Jag önskar att det blir kul imorgon i Drängsmark. ^^

Medlem

Uppfyllt: Tyvärr kommer det ett tredje världskrig och Drängsmark blir bortsprängt.

Jag önskar att alla levande varelser i detta universum(inkluderar allt som har skapats av alla varelser) inte förstör mina önskningar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Uppfyllt, däremot störtar en meteorit ner på dig, och tar död på dig och din önskan.

Jag önskar att livet var bra mycket enklare.


signatur
Inaktiv

uppfyllt. du är härmed en daggmask utan ett bekymmer i världen.

jag önskar att myndighetspersoner som minst hade ett minimum av slutledningsförmåga...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

Uppfyllt, f.o.m. nu kan alla myndighetspersoner dra följande slutsats på mindre än fem minuter:

Det kommer inget kaffe ur maskinen fast jag har tryckt på knappen

- maskinen måste vara trasig/behöver fyllas på

Jag önskar att alla speltillverkare började göra binärer till Linux så att man skulle kunna överväga att ta bort M$!


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

uppfyllt. tyvärr äger sco linux, och en licens kostar 150.000kr (plus moms, för privatpersoner) med början igår.

jag önskar mig mer tid...


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

uppfylt, men det blir en paradox som slugas av ett hål i unversium.

jag önskar mig en bot imot bakfylla


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

uppfylt, men det blir en paradox som slugas av ett hål i unversium.

jag önskar mig en bot imot bakfylla

uppfyllt men biverkningen är att du aldrig blir berusad.

jag önskar att jag aldrig fick någon önskan.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Uppfyllt, men en av biverkningarna är att du får en sån fruktansvärd huvudvärk före du super istället.

Jag önskar mig ingenting just för tillfället:)


signatur

Tack för visat intresse!

Medlem

cbird borde ta bort sitt inlägg, då det kom för sent, och ingen orkar "fixa det"...

Äh, jag får offra mig, och uppfyller Soulless önskan:
Uppfyllt, du fick ingen önskan, då den stals av en okänd man på 56 år som kallar sig för "Pojke13" på Lunarstorm.

Jag önskar att jag fick gå hem från jobb om 4min. (Hah, redan uppfyllt, för det är precis det jag tänker göra.)


signatur
Medlem

Uppfyllt, men iom att du uppfyllde den själv ger den ingen tillfredställelse och du tvingas gå i din flickväns skor tills du får en önskan uppfylld av någon annan.

Jag önskar att jag alltid hade rätt.

Medlem

Uppfyllt, men iomed att du alltid har rätt så kommer alla hata dig.

Jag önskar att Entourage visades i en timmes avsnitt istället!


signatur

I'm the best around...

Avstängd

Beviljat, men istället decimeras antalet avsnitt och handlingen tunnas ut, så de lägger ner serien.

Jag önskar att jag fick mitt abonnemang med digitaltv snart.

Medlem
Skrivet av EliasN:

Beviljat, men istället decimeras antalet avsnitt och handlingen tunnas ut, så de lägger ner serien.

HÄDELSER!


signatur

I'm the best around...

Medlem

'Uppfyllt, men du beställde fel kanaler så det enda som visas är porrkanalerna från hela världen (och inkluderat lite olika inriktningar så att säga)

Jag önskar mig en fin helg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Uppfyllt, men veckan därefter blir förjävlig

Jag önskar att alla levande varelser i detta universum(inkluderar allt som har skapats av alla varelser) och allt annat(inklusive ALLT) inte förstör mina önskningar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Uppfyllt, men varelser från ett annat universum kommer och förstör dina önskningar... bara för skojs skull.

Jag önskar jag hittade en jävla lösning på mitt jävla Vista nätverksproblem.


signatur
Medlem

Uppfyllt, Men du blir tvingad till en Windows Genuine kontroll varje gång du startar webbläsaren.

Jag önskar man hade möjlighet att låsa sina trådar som sedan länge spårat ur.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Uppfyllt, moderatorerna har läst din önskan, men är tyvärr upptagna med att försöka styra upp CS-avdelningen (:D)

jag önskar jag hade pengar till en KTM 660 och en Mazda RX-8 (m.m m.m m.m)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Uppfyllt, men för att ha råd med bilarna, så fraktas dem i delar. När ni har mottagit paketet, upptäcker ni att det inte finns någon manual eller beskrivning hur man skruvar ihop fanskapet.

Jag önskar att alla här besökte mitt bands hemsida, och laddade ner våra feta demos. Samt att jag får in lite intäkter på reklamen
(Ni finner länk till sidan i min signatur.)


signatur
Avstängd

Uppfyllt, men ni blir sågade av alla som lyssnar och reklamens intäkter gäller avbetalning, så ni får ett par kronor i månaden för resten av livet.

Jag önskar att jag inte hade försovit mig i morse.

Medlem

Uppfyllt, men du försover dig i morgon istället.

Jag önskar att man fick lite mer i studiemedel nästa månad, 5000 räcker ju knappt till räkningar...

(gabor: ktm 660 är en hoj )


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Avstängd

Uppfyllt, men då du inte specificerade valutan får du den i rubel.

Jag önskar att 300 hade varit bättre.

Skriv svar