Jag är tillbaka!

Medlem
Jag är tillbaka!

Saknat mig?
haha
Vad har jag missat?

Medlem
Inaktiv

w00t? vem är du?

Medlem

Har saknat dig som Mumin saknar Snusmumriken.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av fall:

w00t? vem är du?

riktigninja's lillebror eller ngt, verkar så på trådkvaliteten iaf...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Välkommen tillbaka. Nej du har inte missat något viktigt under sommaren, det har varit en hel del krig i diverse nyheter som framfört eller förkastas om frågor som feminism eller genus, sexism och jämstäldhet. Tyvärr är inte kriget över än heller, så mycket förakt och osämja.

Men sen finns det glada nyheter! FZ och PC Gamer är nu i Tyskland för Gamescom. Många nyheter och avslöjanden som inte fick spelrum på E3, många intressanta spel. Några nya bloggare att läsa finns det med.
Vi hade Summer Challenge hela Juli, kom upp i ett antal avklarade spel.

Vad veckorna framöver har att erbjuda, ja det får man klicka in sig till sidan för att se Jag tror inte det blir tråkigt.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av conthox:
Skrivet av fall:

w00t? vem är du?

riktigninja's lillebror eller ngt, verkar så på trådkvaliteten iaf...

Fast om man postat 2800 inlägg på drygt två års tid med viss tids frånvaro inräknat i den perioden så är det ju inte helt orimligt att det är någon som borde känns igen. Vi må väl ge han det?

Skrivet av raefzm88:

Saknat mig?
haha
Vad har jag missat?

Du har missat att vi tummar inlägg nuförtiden. Oftast får man minus.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Traveller in time:

Välkommen tillbaka. Nej du har inte missat något viktigt under sommaren, det har varit en hel del krig i diverse nyheter som vinklats eller förkastas som feminism eller genus. Tyvärr är inte det över än heller, så mycket förakt och osämja.

Jag hörde faktiskt om det, så jag var tvungen att kolla om det verkligen var på allvar, och jo visst stämde det. Fz publicerade en text med rubriken "I Minecraft är vi alla hen" visste inte om jag skulle skratta eller gråta!

Medlem
Skrivet av Mellansalt:

Har saknat dig som Mumin saknar Snusmumriken.

Antar att det är något bra <3

Medlem
Skrivet av Paddington:

Fast om man postat 2800 inlägg på drygt två års tid med viss tids frånvaro inräknat i den perioden så är det ju inte helt orimligt att det är någon som borde känns igen. Vi må väl ge han det?

Nja, beror väl lite på vilket forum man har spenderat sina tangenttryckningar i. Jag har till exempel noll koll på vilka som postar i "Sony", "Mobilt" och "Call of Duty". Men visst, en del känner säkert igen honom.

Hur som helst, välkommen tillbaka raefzm88


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Registrerad 2010-05-12
Inlägg 2 808

haha åh verkligen


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jo, du är riktigt välkommen tillbaka. Själv varit medlem 1797 dagar men bara orkat med 1296 inlägg, med detta, så har en hel del att ta igen.

Det bästa och mest minnesvärda inlägg av de otaliga du skrivit är detta:

Skrivet av raefzm88:
Skrivet av Xphome:

Outcast

En klassiker om inte annat.

http://www.fz.se/forum/retrogaming/villket-ar-varldens-basta-...

Så, nu kommer folk ihåg vem du är!


signatur

Det var detta...

Se till att sköta dig nu raefz, så slipper vi fler "comebacks".

Medlem

Hah märkte knappt att du var borta! Men när man tänker på det har man inte sett din argsinta konsolkritik på ganska länge

Welcome back!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
1
Skriv svar