Habu byte mot Deathadder?

Medlem
Habu byte mot Deathadder?

Hej!

Jag köpte en Habu i helgen men jag tycker den är lite för stor och jag gillar inte lasern, föredrar nog mer optisk. Jag har aldrig gillat razer men har en kompis som säger att deathadder är bra?! Kan det vara värt att byta till en deathadder? Den ser iaf grymt skön ut och jag har inte sett ngn som sagt/skrivit något dåligt om deathadder men om habu hittar man massa forum om hur dålig den är.....

Inaktiv

Ha inte testat dessa möss, men själv sitter jag med en mx518 som jag trivs väldigt bra med.

Inaktiv

Om du får göra det bytet så gör det.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Är det inte typ samma storlek på Habu och DeathAdder?
Jag kör iaf med DeathAdder, tycker den är helt okey.
Dock hade jag gärna haft den en storlek större :D.


signatur

Spel: Intel Core 2 Duo E6600 | Asus P5W DH Deluxe | 2048MB Corsair PC6400 DDR2 | 1x WD raptor 36Gb 1x Hitachi 250Gb | POV 7800GT

Medlem

Hmm okej, tack jag har testat massa logitech, typ mx518 men jag tkr att handen "fastnar" för mkt i logitech, för bra handformad man känner sig liksom inte fri med musen men jag funderar också på intellimouse 3.0 black, jag har en original 3.0 i silver här och den är grymt skön, så black 3.0 eller deathadder

Medlem

Deathadder skaffade jag bara för några dagar sedan, grymt nöjd med utformingen och prestandan. MEN den har tydligen problem (eller om det är mitt ex) med vissa saker. När jag kör bf2/rb6:v och klickar på scroll knappen så hoppar mitt sikte slumpat, otroligt irriterande. Har skrivit en raport till razer och de har svarat, får se om det löser sig.
Har även märkte med ett snabb test att det är något fel på accelerationen i HL1 motor spel. När jag drar musen sakta så går de skit trögt, men när jag rör lite fortare så går det skit snabbt till slut, lite udda.

Annars är det en jätte bra mus med många inställnings möjligheter, tom för ljuset i den.

Medlem

Hmm okej, låter konstigt :S

1
Skriv svar