En dålig sak me 360 Core

Inaktiv
En dålig sak me 360 Core

Nogån mer som tycker de är surt att de inte är non hårdisk på 360 core ??:(

Flakmonkey

jao... är väl det som är dåligt med Core... att inte få en trådlös handkontroll kan man väl leva med ^^ hårddisk kommer nog de flesta köpa tids nog ändå, så lika bra att köpa Premium direkt känns det som

Inaktiv

varför tror du det heter core?? du gör ju ditt val när du köper konsollen.

Medlem

Det står ju microsoft xbox 360 core system på xbox.com


signatur
Medlem

Köper man core får man väl skylla sig själv?

Medlem
Skrivet av Doed:

Köper man core får man väl skylla sig själv?

alla har väl inte råd med den dyra versionen eller?
Köpte core, sen så har jag köpt till olika saker


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av Doed:

Köper man core får man väl skylla sig själv?

alla har väl inte råd med den dyra versionen eller?
Köpte core, sen så har jag köpt till olika saker

Då kan man spara lite först 8).
Blir ju ännu dyrare att köpa till saker efteråt :).


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

För mig var det inte priset som spelade någon roll. Utan den enda versionen som gick att tillgå var den sk. "Punk-pack".
Och jag gillar inte talesättet "den som väntar..."
Min polare köpte core av samma anledning. men han köpt till en trådlös handkontroll, HD-kabel och HDD. Han gillar inte heller talesätt...

Flakmonkey

Man kunde ju ha varit ute i god tid och förbokat en Premium annars man slipper vänta på något gott om man planerar lite

Medlem

Tycker MS gjorde fel när de valde att släppa en Premium och en Core version. De hade inte fått dom problem dom hade med tillgången av Premium (pga hårddisken eftersom det är den som är mest betydelsefull och varför de flesta ville ha Premium och inte core) eftersom alla boxarna var samma. Sen kunde var och en välja om de ville ha en trådlös controller eller inte, de flesta hade nog inte brytt sig om de bara kunde fått tag på en konsoll med hårddisken i. EN konsoll med hårdisk och inget annat "bling-bling crap" som wireless, till ett mellanpris av 299dollar eller så. Hade sparat dom en massa bekymmer (med tanke på att det varit så svårt för många av dom som fick "nöja" sig med core att sen få tag i en HD)

Gillar GRAW, Table Tennis, Fight Night och om du har gott om rena kalsonger och omedelbar tillgång till tvättmaskin så skaffa Condemned


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Youtube-proffs

Tycker Core låter häftigare än Premium, tänkte köpa Core men köpet gick inte igenom på något konstigt sätt så jag väntade, sedan fick jag reda på att Core va kassare (försökte köpa skiten så snabbt så möjligt utan att kolla) så det va bra, för nu har jag premium!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Tycker Core låter häftigare än Premium, tänkte köpa Core men köpet gick inte igenom på något konstigt sätt så jag väntade, sedan fick jag reda på att Core va kassare (försökte köpa skiten så snabbt så möjligt utan att kolla) så det va bra, för nu har jag premium!

Hahahahaha!:up:


signatur

A warrior do not complain abou physical pain...

Inaktiv

Skulle jag köpa en 360 skulle jag köpa en premium.


signatur

Good experience.

Medlem

En premium är nog att rekommendera. Om man trots det väljer core bör man i alla fall köpa till en hårddisk. Det har ju framkommit, trots Microsofts löften om motsatsen, att vissa spel fungerar mycket bättre med hårddisk eftersom spelen använder den för att cacha data.

1
Skriv svar