köpa 360 eller PS3 ?

Inaktiv

hehe...

nu har man iaf haft Wii och ps3 ett tag och det var kul..
men nu när man gick tillbaks till 360 märker man att man inte skrivit lika mycke på fz,

det beror nog på att man har så mycke roligare med 360

och när man ser vilka grymma spel som kommer i år till 360 så man bara sitta och må som en kung

och devil may cry 4 kommer ju nu också till 360 också,
mums mums.

KoP
Medlem

Tvära kast ifrån BBB.. :S Men vet ju varken in eller ut.

Inaktiv
Skrivet av BangBoomBang:

360 är bäst att ha

I know! :heart::heart::up:


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

hehe...

nu har man iaf haft Wii och ps3 ett tag och det var kul..
men nu när man gick tillbaks till 360 märker man att man inte skrivit lika mycke på fz,

det beror nog på att man har så mycke roligare med 360

och när man ser vilka grymma spel som kommer i år till 360 så man bara sitta och må som en kung

och devil may cry 4 kommer ju nu också till 360 också,
mums mums.

Så sant som det var sagt!:):up:


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

haha komedi.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

360 hade väl varit en bra konsol... om den inte gick sönder så ofta!


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv
Skrivet av Jianlian23:

360 hade väl varit en bra konsol... om den inte gick sönder så ofta!

jupp instämmer helt,
det var därför jag slutade med 360 för ett tag sen tänkte precis som du,
men nu med 3 års garanti och dom nyare maskinerna ska funka bättre då finns det inget att tveka på längre,

grym grafik, massvis med grymma spel, både äldre och nya, grym online tjänst och finfina retro spel då kan man inte förlora om man skaffar 360.

Youtube-proffs
Skrivet av Jianlian23:

360 hade väl varit en bra konsol... om den inte gick sönder så ofta!

Se det som en paus, när konsollen går sönder, (någon gång per år kanske?) så fixar dom den gratis, och man kan sitta och vara med vänner och familj, kolla in Fz forumet och ta en 2 veckors paus från den.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Jianlian23:

360 hade väl varit en bra konsol... om den inte gick sönder så ofta!

Se det som en paus, när konsollen går sönder, (någon gång per år kanske?) så fixar dom den gratis, och man kan sitta och vara med vänner och familj, kolla in Fz forumet och ta en 2 veckors paus från den.

Helt korrekt, bra sagt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

1år senare: Ja! min Xbox360 gick sönder, äntligen kan jag spamma posts på fz!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

1år senare: Ja! min Xbox360 gick sönder, äntligen kan jag spamma posts på fz!

Skicka in din xbox360 istället och ta en paus som Polish sa. Var med familj och vänner och sen börjar du igen

Medlem

Den gick aldrig sönder, det var ironi. Men jag kan spamma posts på fz även om min box inte är sönder.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Är det inte bättre med en konsol som inte går sönder? Man kan väl skriva och ta en paus utan att konsolen är sönder eller?Konstit ni tänker :S

EDIT: Exakyt så som zelaxe sa.


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

Seriöst Jian, häng på PS sektionen istället, du irriterar mig med dina kommentarer.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Seriöst Jian, häng på PS sektionen istället, du irriterar mig med dina kommentarer.

Word, killen har sagt samma sak typ 100 ggr i diverse trådar.
Vi VET att våra Xboxar går sönder och vi VET att det vore bättre om de inte gjorde det (duuh lixom).. Men nu gör dom det får vi leva med för tillfället. MS har gjort det dom kan för att göra processen så smärtfri som möjligt.
Självklart vore det bättre om stålmannen kom och hämtade vår trasiga 360 5min efter den gått sönder och böt ut den mot en Elite men det är inte ekonomiskt försvarbart (eller realistiskt för den delen )
Det är så dumt att ha något sådant som ett argument till att skaffa en PS3 istället för 360.

Se på spelen, välj den du tror dig kommer ha roligast på och if it brakes it brakes.
Vad är viktigast? Att du har kul med maskinen eller om den håller? Jag vet iaf vad som är viktigast för mig...

Inaktiv
Skrivet av WaltX:

Seriöst Jian, häng på PS sektionen istället, du irriterar mig med dina kommentarer.

Sluta vara en hycklare!


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Inaktiv

Sluta ljug ! :P. Nämen seriöst gå och lek i playstation forumet, det finns för er fanboys.

Medlem
Skrivet av Polish:
Skrivet av Jianlian23:

360 hade väl varit en bra konsol... om den inte gick sönder så ofta!

Se det som en paus, när konsollen går sönder, (någon gång per år kanske?) så fixar dom den gratis, och man kan sitta och vara med vänner och familj, kolla in Fz forumet och ta en 2 veckors paus från den.


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv
Skrivet av Combalex:

Sluta ljug ! :P. Nämen seriöst gå och lek i playstation forumet, det finns för er fanboys.

Ni två är dem största hycklarna! Vafan gör ni i PS-avdelningen då? Jag har sett er skriva skit massa ggr där, speciellt WaltX!


signatur

Redigerat 1992-02-22 20:42 av Jianlian23

Medlem

make love not war


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]make love not war

jo. om alla gör som dom egentligen vill, skaffa en 360 så blev det inga mer krig och alla var glada och kära.

Medlem

Att konsoler kan skapa så mycket krig är offatbart...

Inaktiv

Någon som vet ifall det är lagligt att mecka med 360n genom att byta ut tex fläckten till en lite tystare, för ja tror ja har knepet nu.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Youtube-proffs
Skrivet av Molotov:

make love not war

Make love not "fanboi´s"


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Medlem
Skrivet av Tpiom:

Någon som vet ifall det är lagligt att mecka med 360n genom att byta ut tex fläckten till en lite tystare, för ja tror ja har knepet nu.

Du får göra precis som du vill. Det du kan få problem med är om din maskin går sönder och du vill skicka in den och utnyttja din garanti. Är den uppenbart modifierad, och det strider mot användaravtalet, så kan de förmodligen neka dig nyttjande av garantin.

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Combalex:

Sluta ljug ! :P. Nämen seriöst gå och lek i playstation forumet, det finns för er fanboys.

Ni två är dem största hycklarna! Vafan gör ni i PS-avdelningen då? Jag har sett er skriva skit massa ggr där, speciellt WaltX!

Så de kontrar du genom att vara här inne och göra detsamma? wow.... det var moget hehe

Medlem
Skrivet av Jianlian23:
Skrivet av Combalex:

Sluta ljug ! :P. Nämen seriöst gå och lek i playstation forumet, det finns för er fanboys.

Ni två är dem största hycklarna! Vafan gör ni i PS-avdelningen då? Jag har sett er skriva skit massa ggr där, speciellt WaltX!

Haha! Ska vi jämföra oss två fast du vet att jag vinner?

Edit: Vill inte diskutera mer om det här. Om du ska hänga på Xbox sektionen så får du sluta irritera folk, låt oss älska våra boxar och du din PS3.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ps3 tycker jag pure pwnage!

Skriv svar