Inaktiv
Skrivet av Bokhult:

Sveriges bästa? skulle inte tro det, men han ligger där uppe och fightas med dom(oss).

Skrivet av Bokhult:

när fan har jag sagt att jag är bäst? Geten, sluta lägga orden i munnen på mej, och sluta snacka skit.

Oj förlåt. Inte meningen att få dig att verka som någon besserwisse. Ville bara få slut på bråket i denna tråd. Skicka FR på live om du vill diskutera MM med mig för jag orkar inte skriva om det i något forum.

Varför ska du till XL swe agirl? Vad ska du titta på?

Inaktiv

ska ju kolla på halo turneringen såklart

Inaktiv
Skrivet av sWe_Agirl:

ska ju kolla på halo turneringen såklart

Helt random eller känner du någon som ska dit? Skulle också vilja dit för att kolla men det kostar för mkt.

Inaktiv

Geten köp ett tält flyg resa till England är inte dyrt

Inaktiv

Jag är också sugen på att dra dit och kolla, vi kanske kan anmäla oss som lagledare och få deras sponsorer att betala för oss också Fast det är ju bara om dom spelar förstås :/


signatur

couldnt care more

Inaktiv

Jag ska dit och kolla och kanske killens team ska va med, ingen aning hur det blir med det. skulle va kul att se hur långt man kommer i ffa också

Inaktiv
Skrivet av sWe_Agirl:

Jag ska dit och kolla och kanske killens team ska va med, ingen aning hur det blir med det. skulle va kul att se hur långt man kommer i ffa också

Okey, vilka spelar han med?


signatur

couldnt care more

Inaktiv

jadu det är ett par britter

Inaktiv

okey:D


signatur

couldnt care more

Inaktiv

yup, om dom nu ska va med överhuvud taget men ska nog dit ändå och kolla

Inaktiv

äsch. teama med britter när det finns svenskar. Det håller inte!

Medlem

Bokhult: Det här är inte fragbite! När man läser dina inlägg så börjar man fråga sig om du har en 12 årings hjärnsubstans eller om du inte fick nog med kramar av mamma när du var liten.

OT: Schysst montage. Ser fram emot nästa!

Medlem
Skrivet av stalker-:

Bokhult: Det här är inte fragbite! När man läser dina inlägg så börjar man fråga sig om du har en 12 årings hjärnsubstans eller om du inte fick nog med kramar av mamma när du var liten.

OT: Schysst montage. Ser fram emot nästa!

Tack för den..


signatur

Wai

Inaktiv

ja men han kanske är britt också så det gör det nog..

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av stalker-:

Bokhult: Det här är inte fragbite! När man läser dina inlägg så börjar man fråga sig om du har en 12 årings hjärnsubstans eller om du inte fick nog med kramar av mamma när du var liten.

OT: Schysst montage. Ser fram emot nästa!

Tack för den..

:D:$


signatur

couldnt care more

Inaktiv

är det bara jag som tror att bokhult faktiskt är bland sverigetoppen? kolla hans bungie.net profil


signatur

There is no theory of evolution. Just a list of creatures Chuck Norris has allowed to live.??

Inaktiv

Det ser man inte på hans bungie-profil, men kanske om han skulle ta och ställa upp in någon turnering någon gång så skulle han kunna bevisa det han själv säger. Typ som om jag skulle säga att jag är bland Sverigetoppen bara för att jag har bra stats. Då jag knappt spelat det senaste året pga lumpen är jag nog knappast värd att vara general längre, iaf inte på Halo:P


signatur

couldnt care more

Inaktiv
Skrivet av h93b:

är det bara jag som tror att bokhult faktiskt är bland sverigetoppen? kolla hans bungie.net profil

Att döma hur bra Bokhult är genom att kolla på hans K/D ratio, Exp/Game och liknande är inte det smartaste. Squad battle är inte den svåraste playlisten. 2000 boostade Grifball games gör honom självklart mycket bättre.

[http://www.bungie.net/Stats/GameStatsHalo3.aspx?gameid=719784...]

"The legend of Bokhult continues..."

Inaktiv

haha, fuskarn. vilken sopa!

En film med vår kära vän; http://www.youtube.com/watch?v=2xDl3EryWJE


signatur

couldnt care more

Medlem
Skrivet av ZhooKi:

haha, fuskarn. vilken sopa!

En film med vår kära vän; http://www.youtube.com/watch?v=2xDl3EryWJE

...wtf? borde verkligen ligga i den delen

Måste vara nåt intern skämt i klassen eller nåt


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv
Skrivet av General_Toxer:
Skrivet av ZhooKi:

haha, fuskarn. vilken sopa!

En film med vår kära vän; http://www.youtube.com/watch?v=2xDl3EryWJE

...wtf? borde verkligen ligga i den delen

Måste vara nåt intern skämt i klassen eller nåt

Hehe, jo antagligen. Kanske mod kan flytta den till wtf?


signatur

couldnt care more

Medlem

Gör väl inge om den ligger här men klart värd en plats i wtf? avdelningen ^^


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv
Skrivet av stalker-:

Bokhult: Det här är inte fragbite! När man läser dina inlägg så börjar man fråga sig om du har en 12 årings hjärnsubstans eller om du inte fick nog med kramar av mamma när du var liten.

OT: Schysst montage. Ser fram emot nästa!

instämmer

Inaktiv

iAvoid, får jag fråga dej en sak, VAD FAN VET DU OM Squad Battle? har du någonsin lirat det på hög lvl? jag tror till och med att du har mött och förlorat mot en del av de spelare som jag möter i Squad, har du någonsin mött de bästa från PwR klanen? dom e faktiskt duktiga, samma sak med E360, fast dom e nog inte riktigt lika bra, har då nånsin mött BTB Spade eller hans andra acc iSpade v2, eller: Moneymitch, I I3ert I, I madsniper I, l3L4CK MATT3R, enforcer 859, xMADRIFLEx.

Du har inte hög skill i Squad så du har ingen aning om vad man möter där, jag utmanar dej här med till att spela mer squad tills du faktiskt möter någon som är duktig på det, och angående det boostade doubles gamet eller 3 stycken finns det om jag minns rätt, så gjordes det när accet var nytt och jag inte tog det på allvar, jag gjorde accet för att se hur lätt det var att få 50 på ett helt nytt, och så tramsade jag runt lite i ett par arrangerade doubles games, sen slutade jag spela på det när min gratismånad var slut, sen efter ett par månader blir mitt riktiga acc hackat, och vilket acc tror du då jag lägger in tid på? och eftersom att mitt main acc var 50 exp från 5* general bestämde jag mej för att boosta exp, och tyvärr så har jag boostat 6000 exp i grifball, och vad ska du göra åt det? snacka fan inte skit om något som du inte har en vildaste aning om, jag vet att mina stats är boostade, och det är inte det som bestämmer hur bra en spelare är, men bara för att du är bra på mlg betyder inte det att du är bra på spelet, mlg är en playlist, en playlist för "folk som inte kan hantera radar", vad gör du när du kommer till Team slayer, doubles, objective, snipers, eller squad, allt du har där är ditt BR där är du lika vilsen som T5S är i mlg, förmodligen klarar vi oss bättre i mlg än du gör i squad.

och njo, squad battle är den svåraste playlisten, RANKED BIG TEAM var den svåraste playlisten, och det säger jag med handen på hjärtat.
Jag har mött både 50s i RBTB i SB och i MLG, har du nååååååååågonsin mött en 50 i RBTB eller SB? nej då så

DU HAR INTE EN JÄVLA ANING OM VAD DU SNACKAR OM

Medlem

Just när man trodde att denna tråden var död fick man lola lite igen.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Men.... hur fan kan squad battle vara svårt..


signatur

Wai

Inaktiv
Skrivet av Bokhult:

iAvoid, får jag fråga dej en sak, VAD FAN VET DU OM Squad Battle? har du någonsin lirat det på hög lvl? jag tror till och med att du har mött och förlorat mot en del av de spelare som jag möter i Squad, har du någonsin mött de bästa från PwR klanen? dom e faktiskt duktiga, samma sak med E360, fast dom e nog inte riktigt lika bra, har då nånsin mött BTB Spade eller hans andra acc iSpade v2, eller: Moneymitch, I I3ert I, I madsniper I, l3L4CK MATT3R, enforcer 859, xMADRIFLEx.

Du har inte hög skill i Squad så du har ingen aning om vad man möter där, jag utmanar dej här med till att spela mer squad tills du faktiskt möter någon som är duktig på det, och angående det boostade doubles gamet eller 3 stycken finns det om jag minns rätt, så gjordes det när accet var nytt och jag inte tog det på allvar, jag gjorde accet för att se hur lätt det var att få 50 på ett helt nytt, och så tramsade jag runt lite i ett par arrangerade doubles games, sen slutade jag spela på det när min gratismånad var slut, sen efter ett par månader blir mitt riktiga acc hackat, och vilket acc tror du då jag lägger in tid på? och eftersom att mitt main acc var 50 exp från 5* general bestämde jag mej för att boosta exp, och tyvärr så har jag boostat 6000 exp i grifball, och vad ska du göra åt det? snacka fan inte skit om något som du inte har en vildaste aning om, jag vet att mina stats är boostade, och det är inte det som bestämmer hur bra en spelare är, men bara för att du är bra på mlg betyder inte det att du är bra på spelet, mlg är en playlist, en playlist för "folk som inte kan hantera radar", vad gör du när du kommer till Team slayer, doubles, objective, snipers, eller squad, allt du har där är ditt BR där är du lika vilsen som T5S är i mlg, förmodligen klarar vi oss bättre i mlg än du gör i squad.

och njo, squad battle är den svåraste playlisten, RANKED BIG TEAM var den svåraste playlisten, och det säger jag med handen på hjärtat.
Jag har mött både 50s i RBTB i SB och i MLG, har du nååååååååågonsin mött en 50 i RBTB eller SB? nej då så

DU HAR INTE EN JÄVLA ANING OM VAD DU SNACKAR OM

Herregud. Det finns så mkt att säga om alla dina inlägg att jag inte orkar säga nåt alls

Inaktiv
Skrivet av Godnoken:

Men.... hur fan kan squad battle vara svårt..

Få 50 i den då om det är så lätt? Härmed utmanar jag er alla som tror att SB är en enkel playlist att få 50 i det, spela det och se hur långt ni kommer, 100% säker på att de flesta här inte tar sig över 40, men geten, du som har 50 i MLG borde väl klara det? (haha)
Vad fan vet ni om BTB egentligen? lol, sluta snacka om sånt ni inte har en aning om, jag slår vad om att ingen här ens vet spawntiden på varken gaussen eller tanken på Sandtrap Heavy, har jag rätt?
msg me när du har 50 i squad, jag lär ju få vänta

EDIT: Godnoken: Du är highest skill 40, jag har högre skill i Squad än din highest skill, vad du än tror att du vet och kan så har du förmodligen fel, comperende?

Medlem

DFTT


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem
Skrivet av Bokhult:
Skrivet av Godnoken:

Men.... hur fan kan squad battle vara svårt..

Få 50 i den då om det är så lätt? Härmed utmanar jag er alla som tror att SB är en enkel playlist att få 50 i det, spela det och se hur långt ni kommer, 100% säker på att de flesta här inte tar sig över 40, men geten, du som har 50 i MLG borde väl klara det? (haha)
Vad fan vet ni om BTB egentligen? lol, sluta snacka om sånt ni inte har en aning om, jag slår vad om att ingen här ens vet spawntiden på varken gaussen eller tanken på Sandtrap Heavy, har jag rätt?
msg me när du har 50 i squad, jag lär ju få vänta

EDIT: Godnoken: Du är highest skill 40, jag har högre skill i Squad än din highest skill, vad du än tror att du vet och kan så har du förmodligen fel, comperende?

Men, men.. tror du alla här spelar seriöst eller?
Sitter det klister i skallen att du inte förstår att alla inte vill spela seriöst, alla vill inte lägga ner en massa tid bara för att gå upp en viss '' rank ''..

*Edit* ''Vad fan vet ni om BTB egentligen? lol, sluta snacka om sånt ni inte har en aning om, jag slår vad om att ingen här ens vet spawntiden på varken gaussen eller tanken på Sandtrap Heavy, har jag rätt?'' OCH VEM BRYR SIG OM SPAWNTID!?, sluta vara så jäkla barnslig gå och lägg dig!..


signatur

Wai

Skriv svar