Medlem
Darkspore Beta

Tänkte bara höra vad ni som testat Darkspore betan nu i veckan tycker?

Är själv väldigt delad när det gäller det spelet, gillar verkligen karaktärerna och hur man låser upp saker. Hela DNA grejen är verkligen cool, och inga mobs blir likadana.

Vad jag däremot INTE förstår är hur dom kan bygga ett helt spel runt det utan någon som helst handling, alla banor är ju exakt samma sak hela tiden, enda skillnaden är svårigheten, händer det något mera senare i spelet?

Är lvl 11 nu och mina heroes är runt lvl 20, är nog på Threat 4-1 snart och börjar verkligen lessna på att bara springa runt och random kötta mobs utan något vidare mål förrutom att nå mål och förhoppningsvis kötta en hyffsat svår boss!
Vad har ni för tankar?

Vid första blick på spelet så var det ett givet köp, nu efter x antal timmar i spelet så är det knappt värt att fortsätta spela om det inte händer något väldigt extra sen?


signatur

1# FZ Troll

Medlem

Testade bara 2 banor, tyckte det var totalt värdelöst. Spelar hellre League of Legends (som är gratis).

Medlem
Skrivet av Oxide:

Testade bara 2 banor, tyckte det var totalt värdelöst. Spelar hellre League of Legends (som är gratis).

LoL? Det är ett helt annat spel. Darkspore är ett action RPG/hack'n slash som Diablo, Torchlight etc, låt inte grafiken lura dig.

Jag gillade betan och bokade spelet, ska hem och testa det nu. Är man ett fan av action RPGs finns det nog mycket nöje i Darkspore, kom en bra bit i betan och det blev faktiskt bara roligare ju längre man kom.

1
Skriv svar