MasLegio skrev:
Tyvärr säljer de inte spel från EA eller Activsion.
Första inlägget på forumet.
Priserna på GMG har passat mig perfekt efter att ha precis uppgraderat mitt grafikkort från 9600GT till ett Gigabyte Geforce GTX460, från Vista till W7 64 och från 4gb till 8gb. Blev Deus Ex och Dead Island för mig.
GMG har gått ut och sagt att de har förhandlat med EA och räknar med att kunna börja sälja deras spel inom någon månad. De är i förhandlingar med Betsheda men tror inte att de kommer att få till något avtal innan Skyrim släpps. Samma gäller med I.D och deras spel Rage.
Det finns en tråd på
NeoGAF som kan vara värd att följa gällande GMG, där en från GMG ibland kommenterar och svarar på frågor.
Bland annat stod följande i tråden:
We currently have no contract signed with Codemasters or Bethesda - these are very unlikely to come through in time for Q4 pre-orders.
THQ is looking slightly more likely but we're still fine tuning the contract.
EA games ARE coming to GMG and should be going up in the next month or two.
Här är förövrigt en kod till Football Manager 2012: GOALS-GOALS-GOALS
Koden GREEN-MANGA-MING1 ger dig 20% rabatt och är giltigt fram till måndag.
Man får för övrigt också en liten slant om man skriver en recension på de spel man har köpt.
Gällande referall-bonusen och rabatterna så har Rob från GMG sagt på NeoGAF att de är tillfälliga och att de kommer att begränsas och prissänkas. $5 kommer att sänkas till $2 och max antalet referalls kommer bli 10 st. Det finns några på GMG som har gjort flera hundra referalls, vilket blir en del $.
Rabattkoderna på 20% kommer att komma tillbaka lite då och då, det är också osäkert hur länge de kommer fortsätta med 15% rabatten på förbokningar.
Här är en referall-länk om ni har behov av den:
http://www.greenmangaming.com/?gmgr=vokinoti