Medlem
Skrivet av dr00l:

Jag undrar om någon av de 117 Dreadnaughtsen vi dödade inatt var dina utlånade Lash?

nån av dom dog ja :\

flyger inte dread själv längre eftersom jag sålde min dread pilot för cirka 1 år sen höll bara på skeppen, sitter mest bara tuffar mest runt i logistic skepp dessa dagarna, fast ja började träna upp en annan göbbe nyss så ~100 dagar så kan man flyga rev igen med IV skills iaf. fast att fixa JDC V igen kommer svida


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Ja fyfan JDC5 är inte rolig. Redan dragit den på 3 gubbar och ska dra den på min main nu också eftersom jag beslutat att fixa en carrier till honom också.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Ja fyfan JDC5 är inte rolig. Redan dragit den på 3 gubbar och ska dra den på min main nu också eftersom jag beslutat att fixa en carrier till honom också.

Själv sitter man och skillar igentligen helt onödiga skills. Sjukt tråkigt med det måste göras


signatur

"Hellre lite kattpiss i salongen är en kasspitt i kalsongen"!

Medlem

Satan vilken fight de var i dag, ticka strax över 1000 i local när min dator bestämde sig för att dö ~_~ fan dags att sluta med hemma byggen jävla mög hela skiten..

men de var fan fullt ös, tur som fan för oss att stain blocket håller goonsen upptagna annars hade vi nog inte haft en changs. var verkligen mer eller mindre 50/50 i nummer så hela fighten, drog väll ut på 3 timmar eller nått också


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Ja det var skoj tidigare inatt, även om det var ganska laggigt här och där vilket inte riktigt är min kopp te. Schyssta miner och många GF's i local.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Ja det var skoj tidigare inatt, även om det var ganska laggigt här och där vilket inte riktigt är min kopp te. Schyssta miner och många GF's i local.

jo märkte av en del rubberbanding innan de crasha helt.

Jo jag är jävligt nöjd med det här kriget.

hoppas det slår ut väll så vi får ett fotfästa i null sec innan dominion dock, för som de ser ut med patch notes kommer det bli marigt efteråt.

Sen ber jag till gudarna att gamla bob gardet lägger ner sin goon fixering och att vi istället ser norrut och på nc.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

03:08:20 Notify The station PNQY Hawk's Clown house of Fun has been captured by Sniggerdly corporation!

Kul att jävlas. Alla clones och officers revoked osv.

Medlem
Medlem

Den är fin den där.
Lash vad är ditt ingame namn? Så man vet vem man inte ska skjuta på


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem
Skrivet av dr00l:

På tal om omogna IT Alliance-members;

http://www.daitengu.com/ohgod/avi_on_pnqy.mp3

maverik navy......:\

Skrivet av Video_Mode:

Den är fin den där.
Lash vad är ditt ingame namn? Så man vet vem man inte ska skjuta på

tom honk hero of thunderdome?:)

Du ska fan inte få changsen att panga på min guardian


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Jora.. hm har jag skrivit i denna tråd förrut vad min gubbe heter?
Men det är lugnt jag flyger guardians jag med så vi kan reppa varandra.


signatur

I got a rocket in my pocket.

Medlem

All lies, han flyger bara Smartbombfittade Armageddons.

Medlem

mmm smarty geddon <3
Vill flyga men orkar inte bry mig längre.. Tränar random skills som jag har.. Håller på med caldari carrier V just nu på ena. o lite annat nice på de andra. :3

Medlem
Skrivet av Video_Mode:

Jora.. hm har jag skrivit i denna tråd förrut vad min gubbe heter?
Men det är lugnt jag flyger guardians jag med så vi kan reppa varandra.

fan din lurifax, dykte ju inte upp i skeppet jag förväntade mig ,

Och fy fan va glad jag är är Eu time zone. var fan riktigt sorligt att se på medans ni slogs mot våra gubbs :F var fan inte mycket genomtänkt där innan attack :\

//

Gud nu spyr jag.. sniper flotta som attackerar på 30 - 50k nånting range mot en RRBS flotta x_x, man kämms fan inte riktigt


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Dumdidum... Försökt loada Y-2ANO i en timme nu...

Medlem

Mer än 2 timmar nu. Väldigt få av spelarna från vår sida som lyckats ladda systemet och de flesta verkar vara support.

Enligt rapporter från div. forum har vi hittils lyckats förlora 4-5 Titans utan att de ens själva märkt det, än mindre kunnat göra någonting åt det eftersom de inte laddat.

Nästan så att man funderar på vad det är man betalar för egentligen.

Inaktiv
Medlem
Skrivet av dr00l:

Mer än 2 timmar nu. Väldigt få av spelarna från vår sida som lyckats ladda systemet och de flesta verkar vara support.

Enligt rapporter från div. forum har vi hittils lyckats förlora 4-5 Titans utan att de ens själva märkt det, än mindre kunnat göra någonting åt det eftersom de inte laddat.

Nästan så att man funderar på vad det är man betalar för egentligen.

Satt i min logistic som vanligt och och fick order om att inte hoppa in hade mer än gärna varit med och horat lite på dom där KM'sen bara för att :P,

men ska man vara helt ärlig var de ett jävla surt sätt att förlora Titaner på, men ni fick en reimbursed iaf eller hur?.

Av ren nyfikenhet vad ska ni göra nu? man ser/hör ju inte mycket av er.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Vi har inte fått nånting reimbursat än sålänge trots att GM's säger emot sig själva hela tiden i petitions, de verkar inte ens själva veta hur deras game mechanics fungerar... Själv förlorade jag dock inget så mig kvittar det så och folk har redan köpt nya Titans mig veterligen.

Vad vi ska göra nu vet jag inte riktigt än, vi drar förmodligen vidare och leker rövarband med några som inte är 4300 pers.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Vad vi ska göra nu vet jag inte riktigt än, vi drar förmodligen vidare och leker rövarband med några som inte är 4300 pers.

sluta med eve?:) alla och deras moster blobar väll i dag, fan tomt TRI, gör det nu. Iaf var roligt att vara med i stor fleets etc, men man saknar små gangs tacka Gud för Anzac ^_^.


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Det finns de som blobbar mer och de som blobbar mindre.

PL var från början inte en del av 0.0-politiken, det var någon som vi blev allt eftersom. Det går fortfarande att jävlas med folk utan att bli allt för involverad i den skiten.

Får jag som jag vill så blir det nu som jag önskade inför Dominion, roama runt, bosätta sig i någon annans space ett tag, jävlas med dem tills de slutar undocka och sen dra vidare. Det vi gjorde för lite drygt ett år sedan helt enkelt. PL är en ganska liten allians och har haft runt 100 personer inloggade samtidigt vid absoluta peaktimes vid stora OPs.

Under tiden som det blivit mer och mer politik har fler och fler "old bitter vets" slutat spela tillfälligt medans många FotM-sökare kommit in. Vi har redan börjat bli av med en del av dem och många gamla gubbar har redan börjat spela igen, förhoppningsvis lämnar resten av lycksökarna av sig själva så vi slipper kicka dödvikt.

Medlem
Skrivet av dr00l:

Det finns de som blobbar mer och de som blobbar mindre.

Nä seriöst alla blobbar lika mycket jag satt i flottor i båda sidor under A-/kenduken vs goons/pl/nc etc kriget.

Skrivet av dr00l:

PL var från början inte en del av 0.0-politiken, det var någon som vi blev allt eftersom. Det går fortfarande att jävlas med folk utan att bli allt för involverad i den skiten.

Det där är väll heller inte riktigt. iaf snigg har alltid varit goon lojala och varit med i alla krigen mot bob, så de har ju utan tvekan varit involverad även om de kanske inte varit en space holder så länge.

Skrivet av dr00l:

Får jag som jag vill så blir det nu som jag önskade inför Dominion, roama runt, bosätta sig i någon annans space ett tag, jävlas med dem tills de slutar undocka och sen dra vidare. Det vi gjorde för lite drygt ett år sedan helt enkelt. PL är en ganska liten allians och har haft runt 100 personer inloggade samtidigt vid absoluta peaktimes vid stora OPs.

Under tiden som det blivit mer och mer politik har fler och fler "old bitter vets" slutat spela tillfälligt medans många FotM-sökare kommit in. Vi har redan börjat bli av med en del av dem och många gamla gubbar har redan börjat spela igen, förhoppningsvis lämnar resten av lycksökarna av sig själva så vi slipper kicka dödvikt.

HeHe det ska nog gå bra, ni har ju aldrig varit rädda att sparka folk på skrevet.

Nu hoppas jag inte det blir nån forums krig av detta jag bryr mig inte för fem öre om varken pl/it/ eller goons Jag tycker bara det är roligt att sitta i local och smacka folk


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Du vet ju uppenbarligen så mycket mer än mig om allting i detalj så varför skriver jag ens här? 8)

Medlem
Skrivet av dr00l:

Du vet ju uppenbarligen så mycket mer än mig om allting i detalj så varför skriver jag ens här? 8)

ja vet säkert inte mer än dig men jag har blivit skjuten på av snigg sen långt tillbaka

jag höll till i södern under RISE, så man hamna ju i skott gluggen imellan åt :$


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

Jag har alltid gillat PL, ända sen vi bråkade med dem i...Fade(?) Då var jag i Cosmic Anomalies, tider det! Om jag hade mer tid/engagemang, så hade jag sökt till waffles, men meh... Nåja, hoppas PL klarar sig, EVE blir roligare då!

Medlem

Haha, dr00l... är/var du med i PL? Trodde bara det var hungarians och ryssar Har PL lämnat helt och hållet nu eller? Ser typ inga röda i fountain längre så det blir dåligt med fighter

drownman>> När var du med i cosmic anomalies? Lirade med CODC för ett år sen när dom bodde i outer ring, trevliga göbbar

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

drownman>> När var du med i cosmic anomalies? Lirade med CODC för ett år sen när dom bodde i outer ring, trevliga göbbar

Är det Cosmic Odyssey? Jag minns inte dem, men jag jag glömmer alltid corp/allianshistoria Jag var med i CAN efter att den alliansen min corp var med i blev utsparkad från Dronelands, Malpais, eller vad det hette först (G5 nånting).
Hmm, fast när jag tänker efter så var jag kanske söderöver däremellan, Querious, typ

Men, jag var med i CAN tills de upplöstes och en del gick vidare till...öh, Scorched Earth Det gick ju också åt helvete, det gör allt jag är med i! Nu idlar jag i empire

Medlem

Folk läser för mycket CAOD, den saken är säker...

Medlem

[quote=SpiroTris]Haha, dr00l... är/var du med i PL? Trodde bara det var hungarians och ryssar Har PL lämnat helt och hållet nu eller? Ser typ inga röda i fountain längre så det blir dåligt med fighter
quote]

Vad gör du i fountain din carebear?

det är sakht som gäller nu


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Lash:
Skrivet av SpiroTris:

Haha, dr00l... är/var du med i PL? Trodde bara det var hungarians och ryssar Har PL lämnat helt och hållet nu eller? Ser typ inga röda i fountain längre så det blir dåligt med fighter

Vad gör du i fountain din carebear?

det är sakht som gäller nu

Jo tack jag vet, men vi får ju ingen information i blade så alla sitter och rullar tummarna och roamar upp i cloud ring... jävligt bra... not?

Skriv svar