Vilken sida ska ni spela i warhammer online?

Medlem
Skrivet av Efraim:

Spelar man tillsammans med vänner har det ingen betydelse vad man spelar eller mot vem

Nä håller med
För det är väl det som är halva grejen med MMORPG hehe, längtar tills det kommer


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Jag kommer nog köra witch hunter om jag ska börja spela. Skulle vara kul och ha "övertaget" i RvR om man är destruction, men i order blir det mer döda verkar det som. Kommer nog göra både och...

Medlem

Ser ut som att Destruction är populärast, jag ska nog testa köra som bägge 2 och se vilken som är skönast att köra, skit i hur cool din gubbe är, bara det är roligt att spela


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem
Skrivet av LitroXx:

Ser ut som att Destruction är populärast, jag ska nog testa köra som bägge 2 och se vilken som är skönast att köra, skit i hur cool din gubbe är, bara det är roligt att spela

Ja jag kör hellre med en gubbe som är kul att spela som (för mig blir det nog Witch Hunter) än en som ser cool,grym ut (tex en tank med stor rustning mm, men det är vad jag tycker alla tycker ju olika).

Jag längtar tills det kommer ut så att jag får testa spela det och se om det är så kul som alla säger

Medlem

hehe någon mer än jag som är jäkligt sugen på att förhandsboka det? Undrar om det är värt 1000 spänn


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Chaos Chosen eller Empire Witch Hunter
Verkar vara två klasser som ser riktigt lovande ut, dock får man väl se hur det är att spela som dom när spelet väl släpps. 8)

okej kan passa på att uppdatera lite och lägga till Warrior Priest. Känns också som en klass man kan trivas som. Kommer förmodligen att likna en Paladin.

Medlem
Skrivet av Ilight:

Chaos Chosen eller Empire Witch Hunter
Verkar vara två klasser som ser riktigt lovande ut, dock får man väl se hur det är att spela som dom när spelet väl släpps. 8)

Jo witch huntern verkar ju bli något liknande en hunter / ranger fast med lite annorlunda spells och historia, hoppas dom får något extra typ som hunters med deras pets


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Inaktiv

Chaos Chosen one! <3


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Inaktiv

Kommer prova båda sidorna på olika servers innan jag bestämmer mig.

Är sugen på Destruction men Order tycks ha lite lättare att hitta folk att slå ihjäl

Medlem

Något som oroar mig lite det är att många typ små ungar (inget illa menat) folk som lixom inte fattar klassen kommer att ta den ändå bara för att den är cool. vilket oroar mig när många väljer Chosen som ska vara tank, vem ska tanka då? För inte fattar väl dom de att dom ska eller vet HUR man gör. Så blir nog order ändå, verkar ha flest seriösa spelare egentligen


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Ja jag håller med tror inte att alla "små barn" kommer nog att vara dps istället för tank om man är Chosen och range dps istället för healer om man är archmage mm. Jag hoppas dock att det blir måga som har spelat MMO spel förut som kommer börja med WAR så att dom vet vad dom ger sig in på.

Medlem

Jo man får hoppas på det, man kommer ihåg från när man spelade WoW hur många små kids där va och hur bra det gick i instanser ibland... Bara som när vi skulle in i Kara och vi behövde en till tank bara så var det en förbaskad liten skit som spela som hunter och tjata om att hans pet kunde tanka. Sånt som kan förstöra allt det roliga i spelet ^^


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Kankse inte allt i spelet men en hel kväll kan ju vara förstörd pga det^^ Kommer ihåg på WoW när jag spelade att jag la alla som jag körde instancer bra med på kompis listan det gick ganska bra tills dom lvlade förbi mig, så jag hoppas verkligen att det blir mer "erfarna" spelare än små barn.

Medlem

Squig herder/hunter ftw.

Dom små röda bollarna är så himla söta.

Medlem

Och rent genrellt såg spelar man ju inte instanser med folk utanför sin egen guild, det är ju som att be om att få ett nervöst sammanbrott.

Medlem

Tja, oftast är ju de flesta i guilden ganska olika levlar sålänge man inte är inom speciella gränser som t.ex. Raid Guilds med lvl 70 medlemmar bara, så kan ju bli svårt att fråga dom alltid ^^


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Medlem

Ännu bättre, då kan man ju få hjälp... och så är jag alltid högst level ändå:P.

Medlem

On topic:

Vill lira greenskins, antagligen Black Orc. MEN! känns som alla och deras mormor ska spela Destruction, och jag har en förmåga att vilja lira underdog... blir kanske Order ändå


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Groggo:

On topic:

Vill lira greenskins, antagligen Black Orc. MEN! känns som alla och deras mormor ska spela Destruction, och jag har en förmåga att vilja lira underdog... blir kanske Order ändå

Du kan ju spela Shadow Warrior med mig nej då men det finns många roliga klasser i Order också, beror väl på vad man gillar självklart.

Jag har själv aldrig lirat som riktig underdog för det största MMO spelet som hade två sidor är WoW där jag spelade Alliance med mina IRL kompisar, hoppas jag kommer gilla underdog:D

Medlem

Jag känner lite samma sak iofs... var bombsäker på destruction, men sedan så insåg jag att jag varken ville spela med alla eller allas mormor. Så nu vet jag inte... men

Inaktiv

Det lutar mot Destruction, älskar Chaos men kan bli Order om någon klass där skulle bli kul

Inaktiv

Chaos: Chosen one
Empire: Witch Hunter


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

Inaktiv
Inaktiv

high elfs for the win archmage och shadow warrior.Väntar på den sista charen där.Får se vad det blir för någon.

Inaktiv

Destruction för att jag spelat för mycket MP och läst för mycket DN, eller nåt, o_-.

Inaktiv

Jag kommer nog inte köpa det, men om, så blir det order.
FOR THE EMPITRE!!!;):heart:

Medlem

Tror jag ska satsa på Destruction faktiskt! men jag är okså intresserad av Order. så vi får se vad de blir. men Destruction! tror jag på!

Medlem

tror det blir order


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

ska lira lite av båda, självkart en Chosen och en Magus. sen kanske Zealot och Marauder (chaoslove) och en Warrior Priest i Order. någon skrev på första sidan att Chosen kommer bli som paladins? dom har inte healing, dom har små damage magier och AOE saker t ex som Paladin på Diablo 2 har. har redan bokat 1000kr CE xD

Inaktiv

Det vill säga så kallade auras, som man kan byta/välja emellan. Folk som kallar en chosen one för warhammers motsvarighet till wows paladin klass har just vunnit dagens "gör om, gör rätt" pris i tänkande^^. 8)


signatur

Krossa rasismen! eller ah... vandalisera lite... typ..
// vänliga hälsningar Antifacistisk aktion.

123
Skriv svar