Crytek 2-motorn visas på 360 - Crysis på gång?

Robot
Crytek 2-motorn visas på 360 - Crysis på gång?
Medlem
Crytek 2-motorn visas på 360 - Crysis på gång?

Bara för att dom ska vissa motorn så behöver det inte vara crysis.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Men låt det räcka till PC!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Avstängd

Hoppas, blir ett köp på direkten.

Medlem

Hoppas Crysis till PS3 ryktet besannas snart.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Tror inte Crysis kommer till 360 eller PS3, dock något annat spel, men det är nog inte Crysis.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

hoppas


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Hihi, hoppas på tetris med CryENGINE 2. xD


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

Jag lägger min röst på Wii.

Medlem

Blir väl typ som Far Cry-versionerna antar jag, typ "Crysis: Instincts"

Sa de inte att ingen av konsollerna kunde hantera Cryengine 2 öht för ett bra tag sen?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Tror inte att Crysis är på gång till 360n, isåfall ett helt nytt spel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Råder delade meningar om vilka format som dom ska demo motorn på.
Om nått av detta är sant så kanske vi får se motorn tuffa på både 360 och ps3. Efter att den utvalda publiken fått sett det hela.

http://www.developmag.com/news/29146/Crytek-to-show-off-CryEn...


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

De som inte röstar på både och är det sådana människor som tex tycker att kvinnor inte borde få ha rösträtt och att alla inte borde ha rätt till en utbildning?

Medlem

Bleh.. crysis till konsoller rofl.. dom måste vara desperata fan hade spelet sålt grymt så hade dom aldrig brytt sig.

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Blir väl typ som Far Cry-versionerna antar jag, typ "Crysis: Instincts"

Sa de inte att ingen av konsollerna kunde hantera Cryengine 2 öht för ett bra tag sen?

De har sagt en massa skit bara för att folk skulle tro att DX10 var väldigt överlägset DX9 också. Jag litar inte på vad Crytek säger över huvudtaget.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Tycker det med all rätt ska komma till både PS3 och 360 så konsolspelarna får njuta utav förra årets bästa FPS IMO

Medlem
Skrivet av Philip:

Jag lägger min röst på Wii.

Hahaha tror inte ens att om du kör på Ultra Low grafik så skulle du kunna köra den på wii hehehe

Medlem

Min spådom:

Cryengine2 till PS3 kommer vara ett buggigt helvete därför att att PS3 är så komplicerad att programera till.

Cryengine2 till X360 kommer se ut som Crysis på medium därför att dennas grafikprocessor i grund och botten är ett modifierat X1900XT med en unifierad arkitektur.

Crysis är överskattat, men skulle såklart vara trevligt med en version till 360!


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Skrivet av mazk0:

De som inte röstar på både och är det sådana människor som tex tycker att kvinnor inte borde få ha rösträtt och att alla inte borde ha rätt till en utbildning?

Antagligen är det för att de bara har en av dem, och om spelet görs till multiplattformare kommer såklart deras version inte få lika mkt omsorg, alltså itne lika bra kvalitet som exlusivt.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Ett spel som är tänkt för en viss plattform bör inte släppas till ett annat format 'bara för att'. Men visst kommer det komma, åtminstone till 360. Bara för att soffliggarna ska ha något att peta med, och det kommer suga.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Värst vad folk var sansade, är väl bara en fråga innan det börjar på allvar.

Hade det sålt tillräckligt på PC så hade dom kanske inte behövt släppa det till konsoll, go piracy!

Skämt åsido så vore det trevligt med detta till PS3 eller Xbox360, kunde knappt köra det på min sunkiga burk. Blev inte speciellt vackert, och allt var grönt.


signatur

PSNid: Hjod
XBLID: Hjod

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Dumlen:

Blir väl typ som Far Cry-versionerna antar jag, typ "Crysis: Instincts"

Sa de inte att ingen av konsollerna kunde hantera Cryengine 2 öht för ett bra tag sen?

De har sagt en massa skit bara för att folk skulle tro att DX10 var väldigt överlägset DX9 också. Jag litar inte på vad Crytek säger över huvudtaget.

Joo, jag vet. 360n stöder faktiskt unified shaders den med, så där får dx10 tji på något nytt.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

med lir som assassin creed på xbox och ps3 är väl inget omöjligt?...
fyfan vilken grafik


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

DX10 är inget att ha.
Är man inte riktigt grafikkåt märker man ingen skillnad alls , fedt besviken att jag bytte till VISTA för en sådan patetisk sak, sen är inte Crysis mycket till spel heller speciellt inte vid optimering.

Tror endast CryEngine 2 kommer till console.

Medlem

Jag tror snarare på ett Crysis: Instincts, en kraftigt nedbantad versoin av Crysis.

Medlem

Spelet har sålt lite över en miljon exemplar, so jag tror det ligger lite mer än så bakom det...

Skrivet av zauii89:

DX10 är inget att ha.

Du känner väl till det gamla ordspråket: Skyll inte på API:t när det är spelen som utnyttjar det dåligt.

Medlem

varför måste de va antingen eller? gör väl inget om dom släpper på både xbox och ps3?

Inaktiv

Klart som fan de kommer släppa det till 360 iaf, spelet bräckte ju inte ens 100k månaden det släpptes i USA. Släpps det på 360 är den garanterat att det säljer minst 1 mille första månaden.

12
Skriv svar