Need for Speed: ProStreet-demo släppt
provade demot och jag gillade det! blir nog till att skaffa det när det kommer!
Håller med, blev positivt överraskad. Spelet var snyggt, funkade bra(bilduppdatering) och var kul. Bästa NFS spelet på länge rent tekniskt. En sak måste jag säga, jag börjar bli mer och mer för EA´s spel senaste tiden. EA har blivit mycket bättre senaste tiden på göra bra spel, men också spel som funkar bra. Kolla bara på "skate", C&C3, mfl. och det här spelet verkar bli riktigt bra också. Så verkar som EA börjar lära sig att inte släppa spelen för tidigt...
Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)
Ett motorfordon är till för att transportera manskap och den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten. Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser.
Håll käften och käka grus. Det var enbart ditt jävla fel om du dog, så sluta gnäll.
Whoooo! Snyggt som tusan!! Och vilket flyt sedan!
Sen, kristallklar grafik! Inga murriga effektorgier som tyvärr förstörde NFS Most wanted för mej på 360'n (på PC gick dom dock att stänga av, och då blev det med ens ett mycket bättre spel!).
Men jag håller nog med tidigare inläggare om att "hjälplinjerna" känns lite malplacerade...
Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry
Ett motorfordon är till för att transportera manskap och den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten. Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser.
...och vad exakt har detta med NFS: ProStreet attgöra?
Ja jag vet att jag är bäst!
...och vad exakt har detta med NFS: ProStreet attgöra?
Så här tolkar jag det iaf:
"den enda extra belysningen som behövs är riktade strålkastarna för att underlätta för kulspruteskytten." Neon är dåligt.
"Den enda extra färgsättningen jag accepterar är stridsutmärkelser." Det är fult med stylade bilar.