Gameplayfilm från Call of Duty 4
Jättecool film!!!
Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år
Trist, fortfarande kan man alltså stå och brassa in i en vägg utan något händer. Är så trött på spel där kulorna stoppas av lampskärmar och tunna väggar. Det må va snyggt men lika tomt på spelkänsla som de tidigare COD spelen. Ettan var spännande när det kom, för då var det innovativt, ljudet fantastikst, grafiken grymm, nu är det bara byte till högupplösta modeller och texturer. Fler polygoner gör inte spelet bättre. 150 lasersikten i ett mörkt rum, coolt, i take my hatt off, bläää va trist.
Hehe
Näe, det är inte så märkvärdigt... för det finns gott om FPS ute redan... men det är nog inte så lätt att få till något banbrytande inom den genren. Men hallå... det här är inte någon kopia... det är ett helt nytt spel, med ny handling, nya miljöer... och så vidare.
Men orka tjata om grafiken.... grr... det är ju skit samma. Det ska vara kul att spela. Annars kan man gå och köpa en tavla. ^^ Om ni fattar vad jag menar?
inget märkvärdigt vaken gameplay eller grafik.
håller verkligen med, dessutom är ljuden riktigt sunkiga, vad är det med utvecklare och göra klena vapenljud, finns ju inget bättre än när det ligger lite tyngd bakom varje skott
jag blev också besviken på ljuden....
vill inte att det ska låta som ärtpistoler...
varför tror ni folk har hörselskydd när de övningsskjuter....
inte för att se coola ut...
*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...
ps3 release plox!
schyst att se modern combat utan massa HUD jidder
*går och köper r6:vegas och gr2 endå..*
Ser riktigt fint ut även om de får jobba på ljudet tycker jag.
Men man får tänka på att detta var en alpha version också.
| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |
jag har skjutit med en AK47a en gång och det låter mer omringande, att det ekar och är nästan tinitusverkande ljud. Men sen så är det AK47 då och dom låter lite högre än andra vapen så som jag vet.
Don't pull the thang out, unless you plan to bang, Don't even bang unless you plan to hit something!
Najs. Fin FPS var det också vilket är ganska ovanligt för en konsoll version av CoD spelen.
jag har skjutit med en AK47a en gång och det låter mer omringande, att det ekar och är nästan tinitusverkande ljud. Men sen så är det AK47 då och dom låter lite högre än andra vapen så som jag vet.
Nä, går inte att jämföra riktigt. En riktigt kul anekdot (nåja, jag tycker att den är kul) är när jag följde med och skulle skjuta studsare med min morbror och militären övningssköt c:a hundra meter från oss. AK5'orna lät verkligen som små leksaker, speciellt i jämförelse med vår mäktiga studsare. Ah ja, mest fråga om kaliber. Hur som helst, moderna handeldvapen låter inte så förbenat mycket.