Cataclysm-betanycklarna utdelade

Robot
Medlem
Cataclysm-betanycklarna utdelade

tänkte precis gnälla att man aldrig vinner nått här... men ångra mig då jag har haft rätt mycket tur utanför datorvärlden ^_^
Grattis ni vinnare"


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Faaaaaaaaaaaaaaaan!

Medlem

Svarade rätt på alla frågor men har som vanligt otur i lottningen, grattis alla som vann


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Fasen.. det där sög ju en del :<

Medlem

Det måste blivit nått konstigt fel jag har inte fått nått mail
jag som var så sugen på att få prova lite.

Medlem
Medlem

/crymode var så sjukt sugen på detta, troligen ända o sista chansen för beta test

Medlem

Jahopp. Grattis till de som vann, då.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

/crymode var så sjukt sugen på detta, troligen ända o sista chansen för beta test

Medlem

nehe grattis till vinnarna dock

Medlem

Rage!!! Jag som ville ha en.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

lustigt att man aldrig vinner nått på den här sidan....


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Medlem

synd att många av dem var noobs som vann.... min bror var en av dem -.-

Medlem

Ska sluta vara med i tävlingarna -.- man vinner endå aldrig

Medlem

Om någon som vann en nyckel vill byta den mot typ en MW2 nyckel så skicka ett PM ^^

Inaktiv

Man bugar och bockar FZ!! Tack så mycket!

Första ggn jag vinner något härifrån, kommer verkligen att hjälpa mitt guild att förbereda sig för expansionen.

MVH den vansinnigt farliga dvärgen Dûmrick


signatur

äldre än dig!

FZ: Kan man få reda på hur många som var med i tävlingen? Skulle vara intressant att få reda på det... Samt det är väl ganska många som reggar sig på FZ bara för att vara med i den här sortens tävlingar?

Edit: Grattis alla som vann, hoppas ni har kul med bugg-letandet ^^


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Grattis till de som vann då, har alltid otur med alla tävlingar

Medlem

Jag verkar ha lite tur när det gäller MMO's och denna sidans tävlingar, detta är andra tävlingen jag vinner i varav den första var för Aion's beta nycklar. Man tackar och bugar, nu har man börjat tanka hem klienten och det bör bli klart snart. :3

Medlem

Grattis till vinnarna, finns det någon vänlig själ som känner vid sig att dem inte har tid för betan men ändå vann en nyckel så tar jag tacksamt emot den : )


signatur

Furo - Kind Soul

Medlem

Stort grattis till alla som vann, och mycket nöje

Medlem

Första tävlingen man vinner här på FZ Tackar

Medlem

=( önskar man hade mer tur med random rollningen.

Inaktiv

attans! Hade alla rätt ju

Medlem
Skrivet av rosski:

Första tävlingen man vinner här på FZ Tackar

Instämmer! Tackar!

Medlem
Skrivet av rosski:

Första tävlingen man vinner här på FZ Tackar

Kan bara hålla med
Tack FZ!

Medlem

Dom finns väl på Tradera och E-viken snart ändå, för vilken frisk person klarar mer än ett halvår av World of warcraft?

Inaktiv
Skrivet av skogsvilden:

Dom finns väl på Tradera och E-viken snart ändå, för vilken frisk person klarar mer än ett halvår av World of warcraft?

Jag, spelat i 5 år drygt.. bästa spelet någonsin imo. Visst det har sina ups and downs men finns inget spel som gett mig så mycket spelglädje som detta.

Sen förstår jag att spelet inte faller alla i smaken men då finns ju andra att tillgå.


signatur

äldre än dig!

123
Skriv svar