Ny video på Zelda: Skyward Sword
Det har varit tyst ett tag nu men äntligen visar Nintendo mer av nästa stora Zelda-titel.
#the-legend-of-zelda-skyward-sword, #the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-3d
jag håller inte med dig nicbex, visst skulle det vara härligt med ett sånt Zelda som du beskriver men jag tycker inte att de har slarvat bort serien för det. Jag anser mer att de har varit trogna serien, som serien ska vara och har varit sedan 1992 med Link to the past, det var då de kunde nyttja färgskalan på riktigt första gången och har följt samma tema i stort sett hela tiden (menat i handling). Grafiken i WInd waker kan ju diskuteras men den är ju i alla fall färgglad
Varför tycker jag att gamecuben på sin tid var så mycket bättre en wii har varit dom senaste åren???
Kanske för att Gamecube inte hade sämre prestanda än 64. Men istället så hade den faktiskt prestanda som nästan kunde jämföras med ps2 och xbox.3:e part utvecklarna fick då mer att jobba med.
Gamecube hade också mycket roligare spel enligt mig, Wii har faktiskt inga spel värt att nämna enligt mig. Kanske twilight princess, men det kändes ändå outdated redan när det kom.