Spela Crysis 2 i DX 11 nu

Medlem

Nu börjar sommartempot komma... Old news!

Inaktiv

Meningslöst, skulle varit DX11 vid release. Tänker banne mig inte köpa spelet bara för de.

FEL

Skrivet av Hannu87:

Lär knappast hjälpa det här skitspelet.

RÄTT

Skrivet av Hannu87:

Jag fastnade inte för det här spelet så snyggare grafik lär inte hjälpa i mitt fall. Men trevligt för de som gillade!

Seså, alla kan så klart inte tycka om allt... men försök undvika kommentarer som sprider dålig stämning, är du snäll. En enkel omskrivning undviker så mycket tråkigheter.

Ja, det ser bättre ut, tyvärr blir inte spelet bättre, men man kan inte få allt serverat på ett fat. Elden såg betydligt bättre ut i "F.3.A.R."


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Sebastian Lind:

FEL

Skrivet av Hannu87:

Lär knappast hjälpa det här skitspelet.

RÄTT

Skrivet av Hannu87:

Jag fastnade inte för det här spelet så snyggare grafik lär inte hjälpa i mitt fall. Men trevligt för de som gillade!

Seså, alla kan så klart inte tycka om allt... men försök undvika kommentarer som sprider dålig stämning, är du snäll. En enkel omskrivning undviker så mycket tråkigheter.

Men Hannu87 har ju rätt.

Medlem

Hej!

Installerade Directx 11 patchen och höjde upp till Ultra inställningar och grafiken laggade hyfsat mycket då och då, ska det verkligen bli så pass trögflytande med ett ATI6850 kort ? processor e8200 2,67ghz intel. Att datorn skulle få jobba mer, det visste jag naturligtvis, men detta verkar ju över mina förväntningar, onormalt ? liksom hur mycket kraft ska denna patchen ha igentligen för att flytta perfekt i directx11 crossfire eller trippla 6850 kort ? eller finns det änns något som kan driva det

Sen blev jag utloggad flera gånger från olika servrar bara efter någon minut, och det har aldrig hänt förut sen jag installerade patchen! hänt er med ? men har dock bara haft spelet i 2 veckor!

Hälsningar!

Medlem

Märker man någon större skillnad mellan dx9 extreme och dx11 ultra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Någon mer än jag som får ljud samt ser muspekaren, men ingen bild? Ser alltså muspekaren som är i spelet, och hör allt, men ingen bild. Några ideér hur man fixar det???

Medlem

Synd bara att spelet suger :S

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av Sebastian Lind:

FEL

Skrivet av Hannu87:

Lär knappast hjälpa det här skitspelet.

RÄTT

Skrivet av Hannu87:

Jag fastnade inte för det här spelet så snyggare grafik lär inte hjälpa i mitt fall. Men trevligt för de som gillade!

Seså, alla kan så klart inte tycka om allt... men försök undvika kommentarer som sprider dålig stämning, är du snäll. En enkel omskrivning undviker så mycket tråkigheter.

Men Hannu87 har ju rätt.

Man kan inte ha rätt när det kommer till åsikter.
Hannu87s formulering var lite väl kall, och det känns som om han försöker få sin åsikt att framstå som fakta.
Sebastians å andra sidan visar lite mer respekt för de som tycker om spelet.

Jag tycker också att stämningen blir så mycket bättre när folk respekterar varandra mer.

Medlem

kan säkert bli fint detta. Själv var jag mycket nöjd med Crysis 2 då det var väldigt bättre optimerat än Crysis 1. Sen undrar jag bara, varför säger en del att spelet laggar eller inte? Det har väl ändå inget att göra med grafik prestanda ändå? Eller har jag missat något? Puss

Medlem

Too little too late...

Medlem
Skrivet av davastata:

kan säkert bli fint detta. Själv var jag mycket nöjd med Crysis 2 då det var väldigt bättre optimerat än Crysis 1. Sen undrar jag bara, varför säger en del att spelet laggar eller inte? Det har väl ändå inget att göra med grafik prestanda ändå? Eller har jag missat något? Puss

Folk har tydligen fått för sig att FPS-drops kallas lagg på senare tid.

Medlem
Skrivet av zolidznake:

Jahapp då är de bara att slänga förra veckans inköpta dator och köpa nytt!

Nej, skämtosido, så otroligt snyggt spel, tågkrashen där kunde varit en mäktig upplevelse!

Inte alls spoiler.

FML
Medlem
Skrivet av raefzm88:
Skrivet av zolidznake:

Jahapp då är de bara att slänga förra veckans inköpta dator och köpa nytt!

Nej, skämtosido, så otroligt snyggt spel, tågkrashen där kunde varit en mäktig upplevelse!

Inte alls spoiler.

Hur fan de kan de vara en spoiler när den visas i trailern?!

Medlem
Skrivet av Kestrel:
Skrivet av davastata:

kan säkert bli fint detta. Själv var jag mycket nöjd med Crysis 2 då det var väldigt bättre optimerat än Crysis 1. Sen undrar jag bara, varför säger en del att spelet laggar eller inte? Det har väl ändå inget att göra med grafik prestanda ändå? Eller har jag missat något? Puss

Folk har tydligen fått för sig att FPS-drops kallas lagg på senare tid.

Ja, det verkar så. Skulle vara tydligare om man kunde skilja på åtminstone input lag, internet lag och framedrop (när det "hackar").


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar