Vad spelar ni för spel nu förtiden ?

Inaktiv
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Cladrius:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Cladrius:

Kanske ska testa fallout, är det många som lirar online ?

Det är ganska många faktiskt. Jag spelade för några dagar sen och då var det många i The Hub vad jag såg. Har fått en Luger pistol och lite 9mm kulor till den Så jag är jätteglad.

Okej, Blir att kolla upp det iaf, dock så har ja inte gillat gameplay filmerna men kanske ska ge det en chans!

Kom ihåg bara att om du dör så förlorar du ALLT. Vilket är jävligt jobbigt när man väl fått tag på grejer. Jag var i San Francisco och härjade med ett gäng på 3 stycken. Vi hamnade på någon graveyard liknande ställe och jag blev träffad av EN kula och dog. Resten sprang iväg och blev slaktade Underbart spel.

Hehe ja då finns det ju utmaningar vad spelar du på för plattform ? pc?

Jo tack. Yes! Pc stämmer bra de Jag har fastnat i The Hub för jag har inge cash å shit för att kunna ta mig vidare Plus så måste jag levla innan jag kan dra.


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:

TF2, Dungeons of Dredmor, HoI3 FTM och Mount & Blade With Fire and Sword.

Det värsta är väl att HoI3 FTM tar så förbannat lång tid att köra klart en runda så man får ta pauser och komma tillbaka. Fast jag spelar med en mod som gör att alla länder hamnar på vilka ställen som helst. Mount & Blade lirar jag mest för det är så jäkla roligt att skjuta folk i ansiktet med gamla bössor

Ursäkta om jag är trög men vad är Hol3 FTM?

Du är inte trög Hearts of Iron 3 For The Motherland <3

Jag insåg just att lite trög är jag ändå Jag läste det som HoL och försökte googla men fick bara upp Halo och tänkte, nej det här kan inte stämma. Hearts of Iron, jag spelar ju Europa Universalis (2an fortfarande) och det är helt underbart, HoI är lite liknande väl?

Nej min vän, trög är du inte, du läste bara fel och sådant händer haha HoI är väldigt annorlunda, det är mer fokus på krigsföringen än politiska händelser och liknande som i Europa. Plus att man styr sina trupper per timme så det kan bli förbenat micromanage

Jag borde kanske ta mig en titt. Jag har alltid tänkt att det verkar som man har så kort tid på sig, bara några år, men om man styr enheterna per timme så kan det ju bli rätt lång tid ändå

Medlem
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:

TF2, Dungeons of Dredmor, HoI3 FTM och Mount & Blade With Fire and Sword.

Det värsta är väl att HoI3 FTM tar så förbannat lång tid att köra klart en runda så man får ta pauser och komma tillbaka. Fast jag spelar med en mod som gör att alla länder hamnar på vilka ställen som helst. Mount & Blade lirar jag mest för det är så jäkla roligt att skjuta folk i ansiktet med gamla bössor

Ursäkta om jag är trög men vad är Hol3 FTM?

Du är inte trög Hearts of Iron 3 For The Motherland <3

Jag insåg just att lite trög är jag ändå Jag läste det som HoL och försökte googla men fick bara upp Halo och tänkte, nej det här kan inte stämma. Hearts of Iron, jag spelar ju Europa Universalis (2an fortfarande) och det är helt underbart, HoI är lite liknande väl?

Nej min vän, trög är du inte, du läste bara fel och sådant händer haha HoI är väldigt annorlunda, det är mer fokus på krigsföringen än politiska händelser och liknande som i Europa. Plus att man styr sina trupper per timme så det kan bli förbenat micromanage

Jag borde kanske ta mig en titt. Jag har alltid tänkt att det verkar som man har så kort tid på sig, bara några år, men om man styr enheterna per timme så kan det ju bli rätt lång tid ändå

Inaktiv
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:

TF2, Dungeons of Dredmor, HoI3 FTM och Mount & Blade With Fire and Sword.

Det värsta är väl att HoI3 FTM tar så förbannat lång tid att köra klart en runda så man får ta pauser och komma tillbaka. Fast jag spelar med en mod som gör att alla länder hamnar på vilka ställen som helst. Mount & Blade lirar jag mest för det är så jäkla roligt att skjuta folk i ansiktet med gamla bössor

Ursäkta om jag är trög men vad är Hol3 FTM?

Du är inte trög Hearts of Iron 3 For The Motherland <3

Jag insåg just att lite trög är jag ändå Jag läste det som HoL och försökte googla men fick bara upp Halo och tänkte, nej det här kan inte stämma. Hearts of Iron, jag spelar ju Europa Universalis (2an fortfarande) och det är helt underbart, HoI är lite liknande väl?

Nej min vän, trög är du inte, du läste bara fel och sådant händer haha HoI är väldigt annorlunda, det är mer fokus på krigsföringen än politiska händelser och liknande som i Europa. Plus att man styr sina trupper per timme så det kan bli förbenat micromanage

Jag borde kanske ta mig en titt. Jag har alltid tänkt att det verkar som man har så kort tid på sig, bara några år, men om man styr enheterna per timme så kan det ju bli rätt lång tid ändå

Det är från 1936 - 1948 och det tar väääldigt lång tid Fast kör man med en modd då kan man spela från 1940(nånting)-1999 Aldrig testat det men jag skulle gissa på att det skulle ta några veckor att klara av


signatur

Arguing on the internet is like running the special olympics... Even if you win, you´re still retarded.

Medlem
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:
Skrivet av Havocado:
Skrivet av Morfar22:

TF2, Dungeons of Dredmor, HoI3 FTM och Mount & Blade With Fire and Sword.

Det värsta är väl att HoI3 FTM tar så förbannat lång tid att köra klart en runda så man får ta pauser och komma tillbaka. Fast jag spelar med en mod som gör att alla länder hamnar på vilka ställen som helst. Mount & Blade lirar jag mest för det är så jäkla roligt att skjuta folk i ansiktet med gamla bössor

Ursäkta om jag är trög men vad är Hol3 FTM?

Du är inte trög Hearts of Iron 3 For The Motherland <3

Jag insåg just att lite trög är jag ändå Jag läste det som HoL och försökte googla men fick bara upp Halo och tänkte, nej det här kan inte stämma. Hearts of Iron, jag spelar ju Europa Universalis (2an fortfarande) och det är helt underbart, HoI är lite liknande väl?

Nej min vän, trög är du inte, du läste bara fel och sådant händer haha HoI är väldigt annorlunda, det är mer fokus på krigsföringen än politiska händelser och liknande som i Europa. Plus att man styr sina trupper per timme så det kan bli förbenat micromanage

Jag borde kanske ta mig en titt. Jag har alltid tänkt att det verkar som man har så kort tid på sig, bara några år, men om man styr enheterna per timme så kan det ju bli rätt lång tid ändå

Det är från 1936 - 1948 och det tar väääldigt lång tid Fast kör man med en modd då kan man spela från 1940(nånting)-1999 Aldrig testat det men jag skulle gissa på att det skulle ta några veckor att klara av

Där har vi storslaget minsann! Det är nästan lite synd att jag har så mycket annat att spela nu och ett tag framöver...

Medlem

Inte mycket spelande..

Medlem

Starcraft 2 only !

Ska börja lira esport tävlingar nu

Medlem

Min senaste drog är Dungeons of Dredmor. Klassiskt gameplay.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Drog igång ett Trial acc på Rift nu som ja kör lite på, verkar grymt skojj iaf!

Medlem

League of legends. Är speciellt glad nu när alla har fått en 15 dagars ip boost ^.^

Medlem

I väntan på RO2 så spelar jag Bfbc2.

Medlem

FEAR 3 som jag köpte nyligen.

Sen försöker jag även hålla igång lite online. Mest blir det BC2 men det har man spelat så mycket så man tröttar rätt ofta på det.... har inte så mycket i övrigt att spela just nu känns det som. Klarat av Witcher 2.

I Augusti kommer Red Orchestra 2 - Det kommer bli min nya glädje!

12
Skriv svar