Hjälp FZ bli bättre – gör medlemsundersökning

Prototype 2 handlar om hämnd

Robot
Prototype 2 handlar om hämnd

James Heller är fasansfullt förbannad på Alex Mercer, vilket visas upp på Comic-Con-rullen. Stackars Hellers familj.

#prototype-2


Medlem
Prototype 2 handlar om hämnd

Intressant. Mycket intressant.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Intressant. Mycket intressant.

Nej verkligen INTE! jag vill spela som Alex Mercer inte nån annan looser!
Jag kommer inte spela 2an.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem

Skitspel. Trailern va ju inte bra heller.


signatur

Imperator

Medlem

Är man en neger?


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Testa det kommer jag göra men om jag köper det, de återstår att se.

Hoppas att de har destruktion med byggnader denna gången (Då menar jag inte infekterade byggnader igen...)

Medlem

Ja, för ettan var ju verkligen så bra....


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av V1per:

Ja, för ettan var ju verkligen så bra....

Ettan var ett väldigt bra spel om man inte förväntade sig en bra story.

Free-roam var bra, combat var hyfsad, abilities var roliga, kamouflage systemet var bra, spel systemet var ganska bra gjort då man praktiskt taget kunde ta över staden

Orkade inte spela genom "P1", det blev så repetitivt att jag tyckte det var roligare att diska, då har man inte gjort ett bra spel. Dessutom hela den här saken med "outbreaks", det är inte spännande eller engagerande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av V1per:

Ja, för ettan var ju verkligen så bra....

Ettan var ett väldigt bra spel om man inte förväntade sig en bra story.

Free-roam var bra, combat var hyfsad, abilities var roliga, kamouflage systemet var bra, spel systemet var ganska bra gjort då man praktiskt taget kunde ta över staden

HAHA, okej........

"Alla har rätt till olika åsikter" i alla ära, men det spelet var ett skämt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Visst var det kul att kunna springa upp för byggnaderna, men allt det andra kändes förlegat faktiskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av V1per:
Skrivet av mrpeters:
Skrivet av V1per:

Ja, för ettan var ju verkligen så bra....

Ettan var ett väldigt bra spel om man inte förväntade sig en bra story.

Free-roam var bra, combat var hyfsad, abilities var roliga, kamouflage systemet var bra, spel systemet var ganska bra gjort då man praktiskt taget kunde ta över staden

HAHA, okej........

"Alla har rätt till olika åsikter" i alla ära, men det spelet var ett skämt.

Eller ja, väldigt bra är väll att ta i men det är ett okej spel om man inte har något bättre för sig att spela ^^

Medlem

Prototype (1) var faktiskt riktigt kul, visst var det repetitivt och lätt hjärndött men kunde erbjuda mycket underhållning trots det. En tvåa med lite mer "kött på benen" och detta blir riktigt bra ^^

Medlem

Bla bla handlar om hämd!

Låter som en sammanfattning av Steven Seagals alla filmer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Ladestam:

Är man en neger?

Det är ju tur att man inte spelar som dig, fy fan vilket deprimerande spel. Hade bränt spelet direkt och pissat på askan. Vidrigt.

Ja vad tur vi har


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Ladestam:

Är man en neger?

Det är ju tur att man inte spelar som dig, fy fan vilket deprimerande spel. Hade bränt spelet direkt och pissat på askan. Vidrigt.

Äsch, det heter ju neger. fråga vilken pensionär som helst. Klanka ner på bratsen som heter "Af gyllenståle" istället om du inte tål gammal svenska.

Medlem
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Ladestam:

Är man en neger?

Det är ju tur att man inte spelar som dig, fy fan vilket deprimerande spel. Hade bränt spelet direkt och pissat på askan. Vidrigt.

Äsch, det heter ju neger. fråga vilken pensionär som helst. Klanka ner på bratsen som heter "Af gyllenståle" istället om du inte tål gammal svenska.

Låt inte det här urarta i någon raspolitisk debatt nu. Det kan ni göra på Flashback.

Jag hade helst fortsatt spela som Mercer, men jag tänker ge det här spelet en chans. Gillade ettan enormt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Frisell:
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av Ladestam:

Är man en neger?

Det är ju tur att man inte spelar som dig, fy fan vilket deprimerande spel. Hade bränt spelet direkt och pissat på askan. Vidrigt.

Äsch, det heter ju neger. fråga vilken pensionär som helst. Klanka ner på bratsen som heter "Af gyllenståle" istället om du inte tål gammal svenska.

Låt inte det här urarta i någon raspolitisk debatt nu. Det kan ni göra på Flashback.

Jag hade helst fortsatt spela som Mercer, men jag tänker ge det här spelet en chans. Gillade ettan enormt.

Jag är ingen rasist. Jag har många afrikanska vänner, men det heter neger.

OnT: Jag ska oxå köpa det här njöt genom ettan som bara den. svårt kul.

Medlem

Ja ettan var faktiskt roligt.... kanske inte bra.. men roligt.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar