Half-Life-fans startar Operation kofot

Medlem

Klart man ska skicka, massa kofötter!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Jag tycker det är som en uppmaning till uppvigling, och dessutom, varför lägga ut mer pengar på dem?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av s3ng:

>Tråd om Operation Crowbar
>90% av inläggen hamnar om hur fan man stavar ordet kofot.

Such is the life on FZ.

Only in Sweden...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kom på att det är dags att spela igenom HL2 igen, fanns väl någon Cinematic mod som gjorde det hela lite mer "awesome"

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Kofötter om det är en kos fötter.
Kofotar om det är en sån där grej... bräckjärn.

Har en ko fötter eller klövar?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Medlem

Om jag skickar en växellåda och en rörtång, kommer Valve att fatta vad jag hintar på då?

Skrivet av RazorShard:

Om jag skickar en växellåda och en rörtång, kommer Valve att fatta vad jag hintar på då?

Att du kritiserar nedläggningen av SAAB?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag kommer inte skicka nåt. Men jag tycker det är en häftig ide.

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av bjosarn:

Kofötter om det är en kos fötter.
Kofotar om det är en sån där grej... bräckjärn.

Har en ko fötter eller klövar?

lol!

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av bjosarn:

Kofötter om det är en kos fötter.
Kofotar om det är en sån där grej... bräckjärn.

Har en ko fötter eller klövar?

Fötter såklart.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av s3ng:

Meh, dom tar bort inläggen på Facebook vilket naturligtvis är helt förståeligt. Trååk.

Hmm, jag ser 12H+ kofötter

Medlem

Haha, kul grej Why not liksom om det leder till att Valve öppnar munnen angående HL3


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av s3ng:

>Tråd om Operation Crowbar
>90% av inläggen hamnar om hur fan man stavar ordet kofot.

Such is the life on FZ.

Such is the life on teH internetz!
Alla vet bättre än alla och ingen läser de tidigare inläggen och ingen läser dom rätt

Skrivet av burkmopp:

Eller så låter man utvecklare göra vad dom vill, i den takt dom vill. Tycker det är riktigt dålig stil ärligt talat, att försöka även på ett humoristisk sätt pressa utvecklare till att leverera något.

En sak är att vilja ha, en helt annan sak att försöka tvinga fram, men dom kanske ser det som uppskattning.

Pressa till att leverera något, vore ju kul och få veta om de ens kommit någonstans på spelet, om det drivs av en ny motor eller hur det blir!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Gillar Facebook-sidan... Hoppas det blir fler "kofötter"

Medlem

Tänk så blir dom sura då ? och det tar ännu längre tid.. det är ju precis vad vi behöver...

Medlem

Skulle vara roligt om dom lyckas, och i samma läge pajjade vad som skulle blivit det fetaste surprise-avslöjandet sen grottmänniskan först insåg att man kunde grilla kött. Rent hypotetiskt alltså.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Skicka dem genom rutan så att valve verkligen förstår budskapet. Annars kommer de bara slänga upp dem på ebay igen och göra extra mycket vinst.

Medlem

En liten Kofot borde väl ändå kallas Kalvfot?


signatur

Kan du läsa detta så har jag lärt mig att använda en Signatur. /cheer

Skrivet av s3ng:

>Tråd om Operation Crowbar
>90% av inläggen hamnar om hur fan man stavar ordet kofot.

Such is the life on FZ.

Finally I found a man which is understanding.

Medlem

varför vill folk ens ha ett half-life 3? har tyvärr aldrig fattat själva "grejen" med den spelserien :S

Medlem
Skrivet av Typhor:

varför vill folk ens ha ett half-life 3? har tyvärr aldrig fattat själva "grejen" med den spelserien :S

Utmärkta pussel och shootingsekvenser som byter av varandra tillsammans med grymt bra visuell och subtil handlingsberättande. Tycker det är lysande hur dom kan berätta så mycket utan behöva ha karaktärer som spyr ur sig exposition med jämna mellanrum, man låter omgivningarna och karaktärernas handlingar sköta majoriteten av berättandet.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Utmärkta pussel och shootingsekvenser som byter av varandra tillsammans med grymt bra visuell och subtil handlingsberättande. Tycker det är lysande hur dom kan berätta så mycket utan behöva ha karaktärer som spyr ur sig exposition med jämna mellanrum, man låter omgivningarna och karaktärernas handlingar sköta majoriteten av berättandet.

Kan vara det bästa jag läst. Du min herre har precis spridit visdom. Genialt! Blev förövrigt sugen att spela igenom dem igen för fyrtioelfte gången!

Medlem

Om jag fotograferar en ko så kofotar jag.

Om jag fotograferar en kos fot så koföttegraferar jag.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

haha, det kommer när det kommer, låt valve sköta sin pr som de vill!

Medlem

Respektlöst mot Valve.

Medlem

Kul att se alla kofötter på Valve's facebook-sida. Vissa är skräp, men några av dom är riktigt roliga eller grymt snygga!

Hoppas att dom uppskattar det och att Operation kofot ger resultat.

Skrivet av Tybalt:

Om jag fotograferar en ko så kofotar jag.

Om jag fotograferar en kos fot så koföttegraferar jag.

Haha!

Medlem

Kul grej! Hoppas dom får in massor av kofottningar.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Typhor:

varför vill folk ens ha ett half-life 3? har tyvärr aldrig fattat själva "grejen" med den spelserien :S

Ny i spelbranschen? Tycker fortfarande att Half Life är ett av de mest stämningsfulla och spännande spelen som gjorts! Slår allt som kommit på senare tid med hästlängder!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar