Rykte: Activision gör Turtles-spel?

Robot
Rykte: Activision gör Turtles-spel?

En marknadsföringsskylt vid en leksaksmässa skvallrar om saker den inte borde, vad är det Activision har i görningen?


Medlem
Rykte: Activision gör Turtles-spel?

Haha, gammalt klassiskt AVGN avsnitt
Turtles är helt klart bäst i de klassiska beat em up stilen imo

Vore schysst med ett nytt Beat em up Turtles, men om världen är rättvis så ska Activision inte ha någonting med projektet att göra!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem

Reeboota Turtels In Time som ett grim and gritty fps.
Det är väll det vi gillar?

Medlem

NEEEJ! Förhelvete... inte Activision. Var det inte snack om att Rocksteady skulle göra ett Turtles-spel för några veckor sen? Ligger Rocksteady i Activisions vagga nu eller ska det kommer fler än ett?

Det blev inte Rocksteady i varje fall, de har nekat till sådana rykten.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dubbel-attans

Medlem

Det har ju vart snacka om Rocksteady...? Om det är någon här som lyssnar på Radiogamer så har ju Christian Hedlund fått det "bekräftat" av en källa inom Rocksteady att något är iallafall på gång om Turtles. Kan ju alltid hoppas på Rocksteady då jag älskar både Arkham Asylum och Arkham City!

Medlem

Turtles: The CoD Edition

Medlem

TMNT 1, vilka minnen, älskade det spelet.

Medlem

Håller fullständigt med om vilka som var dom bra TMNT spelen.

Medlem

Ja jaklar ja, TMNT 1, var nastan att man kastade ut sin NES genom fonstret som liten grabb nar man lirade det...

Medlem
Skrivet av Vorheece:

NEEEJ! Förhelvete... inte Activision. Var det inte snack om att Rocksteady skulle göra ett Turtles-spel för några veckor sen? Ligger Rocksteady i Activisions vagga nu eller ska det kommer fler än ett?

Ungefär vad jag tänkte också..

Activision.. really?.. Om det är några som skulle kunna göra en bra mörk och stämningsfull tappning av turtles så är det väl Rocksteady. Även om dom sköt ner ryktet så hoppas jag fortfarande att dom jobbar på ett nytt TMNT.

Med tanke på hur "bra" Activisions licensspel av filmer och serier brukar vara (Spider-Man spelen och senaste Transformers 3 spelet t.ex.) så lär ju detta knappast bli något vidare heller. Activision lägger ju inte ens ner någon kärlek på sina spel längre, utan hoppar bara på när dom vet att det finns hype kring något och kastar ut ett mediokert lir bara för att håva in snabba stålar. Om dom nu skulle göra fans och folk som växte upp med turtles besvikna, i utbyte mot en massa pengar så känns det ju fortfarande som att dom skulle se det som en solklar vinst. Även om spelet i fråga kanske skulle blivit ytterst mediokert.

Och om dom dessutom kommer använda sig utav den nya tecknade stilen som Nickelodeons nya tappning av turtles kommer ha så.. /facepalm

Haha blir bara så less, hade verkligen hoppats på en mörk och bra story med turtles precis som Batman: AA och AC hade.. och inget mediokert skit från Activision

Hoppas Michael Bay och grabbarna lyckas göra en bra turtles film istället då.. om den nu blir av dvs..

Medlem

Turtles in time! Vilka minnen!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Activision = ren skit.
Rocksteady = ren potential, hur ska vi ha det?
Ska vi gråta medan barndomshjältarna blir våldtagna för Activisions skull, eller glädjas då vi återigen kan få ha kul med våra gamla vänner?

Medlem

oj jävlar vad jag hatade undervattensbanan i ettan, fy fan

Medlem

Rocksteady det skulle ju vara ni!

Moderator | Testpilot

Inget Rocksteady spel alltså. Waheey. (om det inte får rätten av Nickelodeon då


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem
Skrivet av pippen1001:

oj jävlar vad jag hatade undervattensbanan i ettan, fy fan

Håller med, värsta skiten. och kan hålla med om vissa saker i angry nerd videon, fast rent allmänt var ettan riktigt skoj.

Inaktiv

Vore grymt med en liten sandbox-GTA-LA Noire-aktig turtlessväng.

Medlem
Skrivet av anon_116070:

Vore grymt med en liten sandbox-GTA-LA Noire-aktig turtlessväng.

. . . va?

1
Skriv svar