Diablo 3 – FZ delar ut betanycklar!

mis
Medlem

hah, blir nog inte mycket jobb för mig idag :D:D:D


signatur

etqw?

Inaktiv

Yay första gången jag viner något på FZ Tack!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Redaktör
Medlem
Skrivet av mis:

hah, blir nog inte mycket jobb för mig idag :D:D:D

Hahaha eller hur!

Medlem

vann alla som var med i tävlingen eller hade jag för en gångs skull tur?

Medlem
Medlem

På mailfronten intet nytt.

ShciZo, du hade tur. Grattis alla som vann.

Medlem

inget mail för mig. hoppas allt inte skickats ut, men tvivlar på det. aldrig haft tur med såna här saker

Medlem

Have fun alla som vann 8)

STORT grattis till alla er som vunnit!

Medlem

Yeehaa! And I'm a winner! för första gången haha, nån som vet vart man får sin nyckel från?

Kom igen nu, mindre än 100 inlägg kvar!

Tvinga mig inte att ha en dialog med mig själv i 80 inlägg, peeps.

Medlem
Skrivet av Claeson:

Yeehaa! And I'm a winner! för första gången haha, nån som vet vart man får sin nyckel från?

Jag är också en first timer, hör gärna av dig när du får nyckeln och hur.

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av Claeson:

Yeehaa! And I'm a winner! för första gången haha, nån som vet vart man får sin nyckel från?

Jag är också en first timer, hör gärna av dig när du får nyckeln och hur.

Nycklarna är redan skickade, jag har halva betan på hårddisken nu. Många som tankar nu. Gick från 10 mbs till 2 mbs

Medlem

SÅ ÄR MAN ALLDELES FÖR SENT UTE .___________________________________________.

Medlem

Sebastian, får de som gjort de 100 kommande inläggen beta-nycklar då? I was one of the unlucky :/

Medlem

Grattis till vinnarna. Själv blev man utan

Medlem

Helt sjukt att man vann en! NU SKA DET SPELAS!
Grattis till alla andra också

Inaktiv

ser ut som jag vann, undrar vart jag hittar nyckeln.

Medlem
Skrivet av Yeah_Right:
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av Claeson:

Yeehaa! And I'm a winner! för första gången haha, nån som vet vart man får sin nyckel från?

Jag är också en first timer, hör gärna av dig när du får nyckeln och hur.

Nycklarna är redan skickade, jag har halva betan på hårddisken nu. Många som tankar nu. Gick från 10 mbs till 2 mbs

jag har inte fått något mail med nyckel heller. inte utan att man blir lite nervös att något gått fel.*

Medlem
Skrivet av ShciZo:
Skrivet av Yeah_Right:
Skrivet av MonsterGuden:
Skrivet av Claeson:

Yeehaa! And I'm a winner! för första gången haha, nån som vet vart man får sin nyckel från?

Jag är också en first timer, hör gärna av dig när du får nyckeln och hur.

Nycklarna är redan skickade, jag har halva betan på hårddisken nu. Många som tankar nu. Gick från 10 mbs till 2 mbs

jag har inte fått något mail med nyckel heller. inte utan att man blir lite nervös att något gått fel.*

Har fått min nyckel nu iaf, fick den via mailen. Kan dock säga att ladda ner själva spelet gick rätt fort fram till 21% nu står pelaren still och har inte rört sig på 5min..

Medlem
Skrivet av Claeson:

Har fått min nyckel nu iaf, fick den via mailen. Kan dock säga att ladda ner själva spelet gick rätt fort fram till 21% nu står pelaren still och har inte rört sig på 5min..

ok, då dyker väl mitt mail upp snart får man hoppas. vore ju typiskt att man för en gångs skull vinner nått kul och att det sedan strular med utskicken...

edit: och i samma sekund som jag trycker på skicka kommer mailet med min nyckel. woohoo

Medlem
Medlem

AWESOME! Här ska spelas!

Medlem

Ja ha då blev man utan då. Men kanske har man bättre lycka nästa gång buhu

Medlem

Oh my... Första gången man vinner på FZ Direkt nerladdning

Medlem

Yay! Äntligen vinner man nåt!


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Man kan inte få en update om alla keys är utskickade? Man vill ju inte sitta och vänta på ingenting

Medlem
Skriv svar