Battlefield 3: Close Quarters
Nya kartor, vapen, spellägen och så kallad "HD Destruction". Är den klaustrofobiska Battlefield 3-expansionen värd dina slantar?
#battlefield-3, #ea, #battlefield-3-close-quarters, #battlefield-3-back-to-karkand, #battlefield-bad-company, #mirrors-edge, #counter-strike, #day-of-defeat, #call-of-duty-black-ops, #dice, #valve
Run & Gun- konceptet som introducerades i CoD görs nu bättre av DICE än av Infinity Ward. Ett underhållande koncept i grunden men som på senare tid förstörts av killstreaks och dylikt. Detta gör att Battlefield kan agera som båda delarna av det breda FPS-spektumet. Detta borde behaga tillhörande publiker men verkar istället göra båda missnöjda. Jag förstår inte vad som är fel med att få två spel i ett (med en liten extrakostnad).
Är nog inget för mig, men nya vapen etc. så blir det väl ett köp när BF suget återkommer.
Armored kill skulle komma i augusti, stämmer det?
Armored Kill kommer i September, inget datum spikat än.
Aftermath i December.
End Game i Mars.
De som har Premium kommer få tillgång till DLC:erna 2 veckor tidigare än alla andra!
-Tyckte inte CQ:s assignments var lika krävande som de till B2K, som premiumanvändare så hade jag ju redan låst upp alla vapen redan innan DLC:n släpptes med undantag för JNG-90 och M5K då de krävde att man spelade Gun Master och Cq Domination.
-Gillar verkligen AUG A3 den är mitt nya favvo vapen och ett utmärkt val istället för trotjänaren M16A3.
-Spelsätten var väl inget och hurra över då jag vill ha de stora kartorna som fanns i BF2, så jag har stora förväntningar på Armored Kill i September.
-Banorna spelas bäst 8vs8 max 12vs12 annars blir det bara för grötigt och risk för att folk ska campa...
b00m, you were killed by SNA* Swirre Nade Artillery.
Vart köper man det ens? Jag har BF3 på origin. Enda jag ser där om CQ är genom att köpa BF3 premium?
Som det står i recensionen:
Fotnot: Recensionen avser 360-versionen. Spelet är släppt till Playstation 3 och alla formats Premium-prenumeranter. Övriga 360- och Windows-spelare får avnjuta Close Quarters den 26 juni.
Videomupp
Calle! Kom tillbaka från surdegens bistra grepp!
Men det är ju så gott med nybakt bröd!
Kändes nästan som ett nytt spel. Känslan är annorlunda på dom banorna, det går fort.
Tycker själv att det är en skön variation! Sen med armored kill back to the big-maps! =D
Prövade spelet för några veckors sen, kraschar fortfarande för mig efter 5 minuters spelande. Två kompisar prövade spelet med de nysläppta Nvidia rutinerna till Geforce 560 Ti för ett par dagar sedan, spelet kraschade efter 5 minuters spelande.
Riktigt synd att dom inte bryr sig om att reparera spelet, det här ser rätt kul ut.
Game long and prosper
Prövade spelet för några veckors sen, kraschar fortfarande för mig efter 5 minuters spelande. Två kompisar prövade spelet med de nysläppta Nvidia rutinerna till Geforce 560 Ti för ett par dagar sedan, spelet kraschade efter 5 minuters spelande.
Riktigt synd att dom inte bryr sig om att reparera spelet, det här ser rätt kul ut.
Det finns hemmasnickrade fixar på detta dock. Men jag kanske redan dragit det för dig? Har tagit upp det flertalet gånger, men har glömt för vilka
Videomupp
Kul med någon runda ibland för lulz men thats it.
Har suttit med polarna och lirat men efter någon runda så byter vi alltid tillbaka till de vanliga kartorna igen. Inte min / våran stil helt enkelt men säkert kul för andra.
Scrap metal är dock min favorit bland dem.
Just an honest man in a leather mask.
Denim demon.
Självmordsbombare för frälsningsarmén.
Jag tycker att det är riktigt kul att spela, speciellt när man spelar själv. Och här kommer det fantastiska. Man måste inte spela de nya banorna om man inte vill! De andra banorna är precis lika roliga som de alltid har varit.
Möjligheter är ALLTID positiva eftersom man själv väljer om man vill eller inte. Inget blir sämre om man säger nej.