Red Orchestra 2-expansionen satsar på Stillahavskrigande

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av qun0:
Skrivet av Hymer:
Skrivet av walter_iego:

Jag trodde också på hypen och testade i drygt 30 timmar. Ville så in i bomben gilla det, men dåliga kontroller, värdelös grafik och SK hela tiden förstörde upplevelsen. Som tur var köpte jag fullversionen för 40:- Aldrig RO2 för mig, dock hoppas jag ni alla andra får något ut av det.

Får jag ut 30h av ett spel för 40kr hade jag vart mer än nöjd. Jag köper nästan alla spel för 399-499 och brukar oftast spela dom i 15-20h och känna mig nöjd. DU min herre verkar bara vara kräsen

Kräsen som fan, blind är han när det gäller grafiken. Visst inte precis bf 3 grafik men det är inget fel på den, och kontrollerna är inte värdelösa alls. Tror han var onykter då han spelade ifall han var med om dåliga kontroller.

Snarare var ni onyktra om ni kunde få något ut av det Saftskål!

Onyktra? Så fult är det inte i RO2, men du vill väl att allt ska efterlikna bf3 grafikmässigt annars är det ospelbart? Sedan måste du ha värdelös mus och tangentbord ifall du säger kontrollerna suger i spelet, jag har aldrig stött på ett enda problem med dom över huvudtaget.
Sen varför lira i 30 timmar om du säkerligen före det tyckte var skräp? Hade jag testat ett spel och det inte föll mig i smaken så hade då inte 30 timmar behövts

Medlem

Köpte spelet vid release och det var en härlig ej optimerad bugfest!
Det var riktigt jävla roligt när det väl fungerade men med extremt många DC och diverse krascher tröttnade jag fort.
De försökte rädda spelet med väldigt många bantnings-patcher för att råda bot på fps-drops men vet inte om de egentligen lyckades med det.

Någon som vet hur det funkar idag? Blev lite sugen på att börja igen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Inaktiv
Skrivet av dotque:

Köpte spelet vid release och det var en härlig ej optimerad bugfest!
Det var riktigt jävla roligt när det väl fungerade men med extremt många DC och diverse krascher tröttnade jag fort.
De försökte rädda spelet med väldigt många bantnings-patcher för att råda bot på fps-drops men vet inte om de egentligen lyckades med det.

Någon som vet hur det funkar idag? Blev lite sugen på att börja igen!

Det funkar riktigt bra och har aldrig varit med om någon DC, inte heller varit med om någon bugg ännu så du vågar spela igen.

Inaktiv
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Spelar någons ens spelet? NÄr jag köpte det var det bara bottar överallt och då menar jag ÖVERALLT!

Jag har spelat detta över 50 timmar nu under sommaren. Älskar spelet och expansionen är ett givet köp för min del. Att hitta servrar är inget problem!

Expansionen skulle ju vara gratis så varför köpa?

12
Skriv svar