Gameplay från The War Z

Robot
Gameplay från The War Z

Spana in co-op, texturer och dödandet av odöda när filmmaterial från öppenvärldszombieliret visas upp.

#nyhetstips, #the-war-z


Medlem
Gameplay från The War Z

Jag som tipsa juh :`(


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem

Det påminner om något annat.


signatur

Burn in the light.

Medlem
Skrivet av aron65:

Jag som tipsa juh :`(

Helt rätt Dock var ditt användarnamn inte med i tipsmailet, men med tanke på att du skrev nu blev det helt plötsligt mycket lättare


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Horribel video, det enda han visade var att han var bra på att stirra ner i marken.


signatur

I drank what?

Medlem

Skulle vilja sett fler zombies, man såg ju knappt den som var med för det feta järnsiktet (inte för att jag klagar på just det).

Första gången jag ser något från detta spel och ja, vad ska man säga till något som verkar nästan exakt lika DayZ?

Medlem

Jag måste säga att detta ser bättre ut än DayZ, Eftersom physiken i Dayz, arma 2 är ju värdelös. Inte menat för att vara en zombie survival spel. Så min åsikt är att detta spel kommer vara bättre överlag.

Medlem

Detta är inte beta gameplay, det är alpha. och varför han stirrar ner i marken mycket i videon och att det bara är en zombie är för att dom gjorde videon för att visa olika textures, Reload animation och att man måste skjuta zombien i huvudet för att döda den. Kolla in den riktiga videon http://www.youtube.com/watch?v=lT9jF1KSoEE Edit: bra att ni ändrade namnet och addade den andra videon

Medlem

kommer säkert vara lika skit som war inc


signatur

No Life gaming <3

Medlem

Detta kommer troligtvis bli ett av de bästa spelen 2012!

Jag förbokar så fort det kommer till Steam.

Synd bara att ryggsäcken ser så konstig ut... :/

Medlem

Ser ju kul ut!

Medlem

Välsvarvad survivor på nyhetsbilden

Spelet verkar intressant


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av doie331:

Jag måste säga att detta ser bättre ut än DayZ, Eftersom physiken i Dayz, arma 2 är ju värdelös. Inte menat för att vara en zombie survival spel. Så min åsikt är att detta spel kommer vara bättre överlag.

Day Z håller för närvarande på att göras fristående och kommer då att befrias från en del begränsningar som Arma 2 har, ragdollfysik är en av sakerna som kommer.
http://www.dayzgame.com

Det är ganska uppenbart vart War Z har hämtat sina idéer och även namnet. Tycker det ser bra ut så det kan nog bli nåt trevligt av det men ett nytt Day Z kommer det knappast att bli, utan antagligen något kraftigt förenklat. Att man spelar med en gamepad i klippet säger en hel del.

Medlem
Skrivet av doie331:

Jag måste säga att detta ser bättre ut än DayZ, Eftersom physiken i Dayz, arma 2 är ju värdelös. Inte menat för att vara en zombie survival spel. Så min åsikt är att detta spel kommer vara bättre överlag.

Physiken? Men, jag... bara... Varför? Näe!

Yes, Zombies. Det var länge sedan


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av doie331:

Jag måste säga att detta ser bättre ut än DayZ, Eftersom physiken i Dayz, arma 2 är ju värdelös. Inte menat för att vara en zombie survival spel. Så min åsikt är att detta spel kommer vara bättre överlag.

Day Z håller för närvarande på att göras fristående och kommer då att befrias från en del begränsningar som Arma 2 har, ragdollfysik är en av sakerna som kommer.
http://www.dayzgame.com

Det är ganska uppenbart vart War Z har hämtat sina idéer och även namnet. Tycker det ser bra ut så det kan nog bli nåt trevligt av det men ett nytt Day Z kommer det knappast att bli, utan antagligen något kraftigt förenklat. Att man spelar med en gamepad i klippet säger en hel del.

War Z var dock påtänkt innan dayZ kom fram, Plus att de själva sa att de ville döpa det till ett annat namn men ett annat spela hade det redan, Vet än dock inte varför de valde ett så lika namn.

Men detta verkar väldigt intressant, nu när man faktiskt har läst en bra bit på deras forum om hur spelet kommer gå till.

Medlem

har sagt till devsen på forumet att dom ska ta mina pengar i 3 veckor nu men får alltid samma svar: Wait....

Medlem

Jag tycker det är underligt att alla verkar gilla zombier i film & spel, men att ingen har läst "World War Z".

(Boken som namnet kommer ifrån för alla dom som tror Day Z uppfann -Z-grejen.)

Ser fram emot detta spel. Hoppas det blir allt man hoppas.

Medlem
Skrivet av izayoi:

Jag tycker det är underligt att alla verkar gilla zombier i film & spel, men att ingen har läst "World War Z".

(Boken som namnet kommer ifrån för alla dom som tror Day Z uppfann -Z-grejen.)

Ser fram emot detta spel. Hoppas det blir allt man hoppas.

Jag har tänkt läsa den boken innan filmen släpps men har inte orkat beställa den än bara ^_^

Zombies äger! har vart helt såld sen jag såg George A. Romeros filmer som ung där har vi en sann zombiefilm konstnär!

Medlem
Skrivet av redruM:

Det påminner om något annat.

Jo. Det påminner ju en hel del om Dead Island.

Medlem

Ser kul ut! Kommer nog testa både DayZ (Standalone) och The WarZ.

Medlem
Skrivet av zhrooms:

ALLTID.. noobs som får Beta först

Just nu är det bara utvecklarna...

Medlem

Ganska tråkigt att det är så lite zombies när dom dör så snabbt..
Jag skulle vilja se lite zombies som är riktigt svåra att döda

Medlem
Skrivet av zhrooms:

ALLTID.. noobs som får Beta först

Det är för att slippa gnällande 1337 d00dz som dig.


signatur

I drank what?

Medlem

Msiden.. Det där är ingenting, dom har stora horder med zombies så du lär nog få skrika och springa mer än du tror

Medlem

I gamla filmer när de klipper in bakgrunden i bilen när de kör så rattar de utav bara f-n på ett sätt som ingen kör bil.

Har spelutvecklarna inte nått längre i sin utveckling att de inte förstått att världens gräs och buskar inte är i konstant rörelse och gungar hejdlöst som vågor på ett hav? Inte första spelet man ser detta i och jag begriper inte tanken med det. Dels är det inte snyggt och för att inte tala om "overkligt" med något som verkligen inte behöver vara det.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem
Skrivet av zhrooms:

ALLTID.. noobs som får Beta först

Utvecklare video...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ni som inte vet detta:
War Z var i utveckling innan Day Z ens var påtänkt. tänk på vad ni säger innan ni yttrar er.

War Z har varit i produktion sedan 2010.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Ni som inte vet detta:
War Z var i utveckling innan Day Z ens var påtänkt. tänk på vad ni säger innan ni yttrar er.

War Z har varit i produktion sedan 2010.

Det ar sant och jag haller inget emot dem for det. Men de har aven sagt att de andrat inriktning pa spelet efter det att DayZ blev populart.
Ingen kan pasta att det startade pga DayZ men jag skulle vara intresserad att se den som kan komma igenom med argumentet att det inte blivit paverkat och influerat utav DayZ.

Medlem
Skrivet av Skjuludde:
Skrivet av Ztreek:

Ni som inte vet detta:
War Z var i utveckling innan Day Z ens var påtänkt. tänk på vad ni säger innan ni yttrar er.

War Z har varit i produktion sedan 2010.

Det ar sant och jag haller inget emot dem for det. Men de har aven sagt att de andrat inriktning pa spelet efter det att DayZ blev populart.
Ingen kan pasta att det startade pga DayZ men jag skulle vara intresserad att se den som kan komma igenom med argumentet att det inte blivit paverkat och influerat utav DayZ.

Säkerligen har War Z ändrat inriktning pga DayZ, men att DayZ fanbois skriker å vrålar att War Z är en kopia av DayZ är bara idiotiskt..

War Z kom för det första först och i spelvärlden så byggs alla spel i grund o botten på ett spel som redan finns. ALLA spel.

12
Skriv svar