Systemkrav för Black Ops 2

Robot
Systemkrav för Black Ops 2

Dags att skryta om din dator - detta behöver du minst för att driva Call of Duty: Black Ops 2.

#call-of-duty-black-ops-2-2


Medlem
Systemkrav för Black Ops 2

attans trodde Intel Pentium 4 skulle klara sig i höst med!


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Inga problem jag har två stycken 990gtx, en i8 processor, 50gb ram och en 2tb ssd

Medlem

Haha, 8800 är seglivad. År sen jag hade det kortet!

Medlem

"Grafikkort: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB eller ATI Radeon HD 3870 512 MB"

Hallå forntiden!

Medlem

Kom igen, det är CoD. Inte lönt att posta systemkraven för en dator från 2004 klarar det utan problem, har alltid gjort kommer alltid göra.

På västfronten intet nytt.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av TexN:

Haha, 8800 är seglivad. År sen jag hade det kortet!

Sitter fortfarande ett i min gamla dammiga staionara.
Det var tider det

Medlem

Vill man spela med 5 FPS så funkar väll det där..

Medlem

så mina två GTX680 behövs inte? suck...tur att man inte ens spelar COD längre. Black Mesa om 11 dagar gubbar/tanter glöm icke det.


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

Beställde Care Package till PS3 från Amazon istället.

Medlem
Medlem

Samma pc som klarade Cod 4 klarar Black ops 2...

Medlem
Skrivet av vashthepirate:

så mina två GTX680 behövs inte? suck...tur att man inte ens spelar COD längre. Black Mesa om 11 dagar gubbar/tanter glöm icke det.

tvivlar på man behöver 2x gtx680 för black mesa heller efter som det körs på den otroligt moderna source motorn från 2004 xD även om den uppdaterats en hel del under åren ^^

Medlem
Skrivet av swordy:
Skrivet av vashthepirate:

så mina två GTX680 behövs inte? suck...tur att man inte ens spelar COD längre. Black Mesa om 11 dagar gubbar/tanter glöm icke det.

tvivlar på man behöver 2x gtx680 för black mesa heller efter som det körs på den otroligt moderna source motorn från 2004 xD även om den uppdaterats en hel del under åren ^^

så vit jag vet så nämde ja aldrig att det heller behövde det haha nä skulle ärligt talat vilja se ett source spel som inte kan köras på så lågt som ett Geforce 3-4 kort


signatur

En Gång Pc Alltid Pc.

Medlem

Systemkraven= Samma lika........


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av ingen aning:

Inga problem jag har två stycken 990gtx, en i8 processor, 50gb ram och en 2tb ssd

Alla har det där.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av ingen aning:

Inga problem jag har två stycken 990gtx, en i8 processor, 50gb ram och en 2tb ssd

Ditt användarnamn passar dig.

Inaktiv

skratt.. dom här systemkraven klarar en 1500kr burk från blocket

Medlem
Skrivet av qun0:
Skrivet av daskedennis:

Kom igen, det är CoD. Inte lönt att posta systemkraven för en dator från 2004 klarar det utan problem, har alltid gjort kommer alltid göra.

På västfronten intet nytt.

Sluta vara så löjlig, då hade min förra dator kunnat klara av första black ops men det gjorde den inte och det var en dator från 2009. Lägg ner ditt skitsnack och väx ur blöjorna någon jävla gång.

Syftar då på processor så du slipper gråta

Vad var det för dator om den nu var från 2009? Kan inte ha varit så bra köp.

Medlem

Ja, det är ju billigt att vara CoD-fan iaf...

Medlem

Märkligt det är ju fortfarande samma systemkrav som varit standard i alla år så att det inte kommer funka på xp är ju bara konstigt.

Medlem
Skrivet av MasterKJK:

Samma pc som klarade Cod 4 klarar Black ops 2...

fan va cod 4 var bra...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Märkligt det är ju fortfarande samma systemkrav som varit standard i alla år så att det inte kommer funka på xp är ju bara konstigt.

Jag klarade Modern Warfare 3 på XP, så fattar inte heller varför minimum är Vista...

Medlem
Medlem

OMG hur ska man klara det där :S:S bäst att införskaffa sig en 360

Medlem

Inga systemkrav för PS3??????

Medlem

Ni som drar slutsatser om hur bra grafiken är efter minimum krav är idioter inte inne på samma tankebanor som jag men det respekterar jag.

- Attitydskorrigering //Calle

Medlem

Tycker faktiskt kraven är riktigt höga. Om det nu är recommended.

Första modern warfare hade geforce 6600 som minimum och 7800gtx som rekommenderat. Tyder bara på att det är för slöa för att göra en tillräckligt bra kodning.

Medlem
Skrivet av xetal:

Ni som drar slutsatser om hur bra grafiken är efter minimum krav är idioter.

om du tror Black ops 2 kommer ha bra grafick så jaaa...... have fun

12
Skriv svar