Vad har Sony nu i kikaren?

Medlem

http://www.imdb.com/title/tt0044207/ ...?

Annars var Apocalyptica och Corey Taylor det första jag tänkte på...
http://www.youtube.com/watch?v=UUGnrlAHZ60

Eller så har Sony kommit på hur man kan utöva fritidsaktiviteter samtidigt som man spelar...?

Medlem
Skrivet av Cladrius:

"When Worlds Collide" = 3 ord = Half Life 3 !

nope Half Life 3's öde ligger i solguden Ra's händer nu...typ


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Neej ska de döda självständiga George??


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

Det är Home 2.0


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av maadfisk:

OCULUS RIFT!!! Nu gäller det!! Det enda som Sony behöver för att dominera spel världen!

Ja det är inte alla som kan se andra verkligheter i fanboy världen .. patetiskt är svaret.
Men antar att Sony är de enda som får oculus rift i din värld.
Suck!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Man kommer kunna spela Xbone spel på PS4 så man slipper alla begränsningar och reklam

"alla begränsningar" å herre je så idiotiskt. Försök att se spel världen som den är in dag.
Fast man undrar ju vad xbone är för konsol du nämner ?


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av nisp88:

Neej ska de döda självständiga George??

https://www.youtube.com/embed/uPG3YMcSvzo

Fan! Det är klart att det handlar om George, borde jag ha listat ut själv!

Medlem

Det kansker handlar om....Ps4?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Uj jag har inte en aning tror jag bajsar på mej!

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av maadfisk:

OCULUS RIFT!!! Nu gäller det!! Det enda som Sony behöver för att dominera spel världen!

Ja det är inte alla som kan se andra verkligheter i fanboy världen .. patetiskt är svaret.
Men antar att Sony är de enda som får oculus rift i din värld.
Suck!

Skrivet av chopper:
Skrivet av Saarela81:

Man kommer kunna spela Xbone spel på PS4 så man slipper alla begränsningar och reklam

"alla begränsningar" å herre je så idiotiskt. Försök att se spel världen som den är in dag.
Fast man undrar ju vad xbone är för konsol du nämner ?

Du måste vara den äldsta konsolfanboy:n i världen. Varje gång någon nämner Xbox One i negativ mening så är du där och hackar på dom... Lite pinsamt.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Spelversion av 2001: a space odyssey?

Medlem

Earth and beyond 2 ?


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av chopper:
Skrivet av maadfisk:

OCULUS RIFT!!! Nu gäller det!! Det enda som Sony behöver för att dominera spel världen!

Ja det är inte alla som kan se andra verkligheter i fanboy världen .. patetiskt är svaret.
Men antar att Sony är de enda som får oculus rift i din värld.
Suck!

Skrivet av chopper:
Skrivet av Saarela81:

Man kommer kunna spela Xbone spel på PS4 så man slipper alla begränsningar och reklam

"alla begränsningar" å herre je så idiotiskt. Försök att se spel världen som den är in dag.
Fast man undrar ju vad xbone är för konsol du nämner ?

Du måste vara den äldsta konsolfanboy:n i världen. Varje gång någon nämner Xbox One i negativ mening så är du där och hackar på dom... Lite pinsamt.

Du tar dig tid att kolla hans profil och hur gammal han är men han skriver att han bara spelar med tangentbord och mus så ditt hastiga dömande är pinsamt däremot

Medlem

Kan det inte helt enkelt vara ett spel baserat på When Worlds Collide? Novellen där två rouge planeter kommer in i solsystemet varav den ena kommer krocka med Jorden och den andra kommer lägga sig i omloppsbana på behagligt avstånd från solen vilket får en grupp männidkor att bygga ett skepp för att flyga dit.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Inaktiv
Skrivet av Paddington:

Det är Home 2.0

Undra om gamla Home kan köras på ps4,
om inte då hoppas man att det kommer ett Home 2.


signatur

Lagom är aldrig för mycket eller för litet.

Medlem

signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

tre ord = 3 = half life 3 confirmed!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av chopper:
Skrivet av maadfisk:

OCULUS RIFT!!! Nu gäller det!! Det enda som Sony behöver för att dominera spel världen!

Ja det är inte alla som kan se andra verkligheter i fanboy världen .. patetiskt är svaret.
Men antar att Sony är de enda som får oculus rift i din värld.
Suck!

Skrivet av chopper:
Skrivet av Saarela81:

Man kommer kunna spela Xbone spel på PS4 så man slipper alla begränsningar och reklam

"alla begränsningar" å herre je så idiotiskt. Försök att se spel världen som den är in dag.
Fast man undrar ju vad xbone är för konsol du nämner ?

Du måste vara den äldsta konsolfanboy:n i världen. Varje gång någon nämner Xbox One i negativ mening så är du där och hackar på dom... Lite pinsamt.

"Hackar på dem" Ledsen om mitt svar var för negativt men tycker inte att lite kritik gör saker värre i forumet.
Och visst är fanboyismen här lite jobbigt att läsa.

Gör ingen hemlighet med att jag föredrar MS boxen deras nät funkar bättre hos mig. Har 360 samt ps3 konsoler.

MS fanboy nej knappast men om jag ska välja så blir det MS konsolen och PS4 konsolen. Det bästa av 2 världar.
Men som pierre.fransson skrev så är PC mitt första val. Så korrekt vore väl att säga jag kanske är den äldsta PC fanboyen här . Men ska väl försöka att inte "hacka på någon" i forumet för allas trevnad. OK .


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av Pålis:

When worlds collide...

ganska långsökt säkerligen och man minns inte var man läst detta,
men ps4 och xbox one spelare skulle kunna köra tillsammans i multiplattformsspel typ cod och battlefield i typ nåt game en ps4 eller xbox one spelare skapat,
och såna spelsessioner skulle vara synliga på respektive konsol när man refreshar antalet tillgängliga games.

Låter helt osannolikt men vore fräckt om det gick.

Microsoft tillåter inte cross play. Senast igår kom det ut nyheter om enbart detta och varför t.ex. FF14 inte kommer till Xbox One.

12
Skriv svar