Bli FZ-supporter!

Inaktiv
Citat:

Jag menade bara att MITT PC-spelande dog ut för ca 10 år sedan då jag märkte hur sjukt mycket skönare det var att spela i en gosig fåtölj och en jättestor skärm istället för att sitta på en obekväm stol framför en jätteliten skärm.

Aha du menade så. Ja när det gäller den bekväma biten så har jag själv många gånger haft finfina kvällar framför en stor tv och en skön soffa med valfri konsol

Medlem
Skrivet av Bjork:
Skrivet av Johnny:
Skrivet av Bjork:

Lite trist med 6 nummer av PC Gamer när man bara spelar på konsol nu för tiden. PC-spelandet dog för ca 10 år sedan.

Vad grundar du det på om man får fråga, brukar fråga personer som säger att konsol är på väg att dö ut också och jag anser att båda har fel i sitt påstående.

Jag menade bara att MITT PC-spelande dog ut för ca 10 år sedan då jag märkte hur sjukt mycket skönare det var att spela i en gosig fåtölj och en jättestor skärm istället för att sitta på en obekväm stol framför en jätteliten skärm.

Sjukt svårt att koppla in HDMI sladden från TVn till datan

Medlem
Skrivet av eCore:
Skrivet av Bjork:
Skrivet av Johnny:
Skrivet av Bjork:

Lite trist med 6 nummer av PC Gamer när man bara spelar på konsol nu för tiden. PC-spelandet dog för ca 10 år sedan.

Vad grundar du det på om man får fråga, brukar fråga personer som säger att konsol är på väg att dö ut också och jag anser att båda har fel i sitt påstående.

Jag menade bara att MITT PC-spelande dog ut för ca 10 år sedan då jag märkte hur sjukt mycket skönare det var att spela i en gosig fåtölj och en jättestor skärm istället för att sitta på en obekväm stol framför en jätteliten skärm.

Sjukt svårt att koppla in HDMI sladden från TVn till datan

Men då har du oftast en mus som skall vara på ett plant underlag och sen ett stort jäkla tangentbord!


signatur

F.d. "Kändis" som titel

Medlem
Skrivet av Bjork:
Skrivet av eCore:
Skrivet av Bjork:
Skrivet av Johnny:
Skrivet av Bjork:

Lite trist med 6 nummer av PC Gamer när man bara spelar på konsol nu för tiden. PC-spelandet dog för ca 10 år sedan.

Vad grundar du det på om man får fråga, brukar fråga personer som säger att konsol är på väg att dö ut också och jag anser att båda har fel i sitt påstående.

Jag menade bara att MITT PC-spelande dog ut för ca 10 år sedan då jag märkte hur sjukt mycket skönare det var att spela i en gosig fåtölj och en jättestor skärm istället för att sitta på en obekväm stol framför en jätteliten skärm.

Sjukt svårt att koppla in HDMI sladden från TVn till datan

Men då har du oftast en mus som skall vara på ett plant underlag och sen ett stort jäkla tangentbord!

Hehe men många spel går ju att köra med t.ex Logitech F710.. Dock tycker jag det är skönt att bara kasta sig i soffan och kunna starta ps3an med kontrollen och utan klydd och klabb kunna börja spela.. Jag har inte ork ibland att göra sånt på datorn, det är när det kommer spel som måste köras på pc, t.ex Xcom Enemy Unknown, Shadowrun Returns etc etc

Medlem

Någon som har fått sin musmatta ännu?

Tålamod är en fiskares bästa vän, men jag antar att det tar tid att signera 200 ~ musmattor samt skicka ut dem.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Nån som vet när mussmattorna kommer?

Skägg.
10 Chambers

semestertider! jag gissar på tidigt augusti för osignerade ex, ett par veckor senare för de med kludd.


signatur
Skriv svar