Monstret innom mig

Inaktiv
Monstret innom mig

Vad blir er första tanke när ni tänker på ordet Pedofil?
Gubbar som glor ut småungar? folk som kidnappar och våldtar barn?
Pedofili är i de alla länder tabu belagt (Dock P.g.a en bra vettig anledning) men jag skriver inte detta för att kritisera eller tvinga samhället till att acceptera pedofiler, jag skriver detta för att ge er mer förståelse inom själva läggningen till att faktiskt vara en Pedofil. Här är Min historia

Vem är jag? det är oviktigt. hur gammal är jag och hurdan är jag som person?
Jag är 23 år och jag har nyligen accepterat detta faktum att ja, jag är en Pedofil.

Jag har haft en fullt normal uppväxt precis som alla andra barn i ett normalt Svensson samhälle. har haft flera förhållanden med jämnåriga personer, jag ser mig själv som en person som är Precis som många andra som har intresse för personer i min egen ålder. men där tar skillnaden vid, Jag gillar inte enbart Personer i min egen ålder . . . . jag saknar den inre åldersgräns som " egentligen skulle " säga till mig att den här e ju för ung. Den spärren hos mig Finns inte. Jag får samma på tändande känslor för barn på SAMMA sätt som att jag skulle få av jämnåriga. Jag tycker det e Sjukt.

Jag är inte dummare än att jag själv Fattar att jag har en störning eller något i huvudet som inte står rätt till som gör att jag tänder på "UNGAR" bara att yttra meningen här får magen och mitt inre förnuft att vrida till av avsmak, samtidigt som att mitt inre Begär säger att detta är HELT OK. Låt mig klargöra en sak. Jag har ALDRIG fallit för min , ,, , , , extra läggning.

Jag har aldrig lagt en hand på ett barn där den inte hör till, jag skulle hellre i mitt nuvarande tillstånd vilja ta livet av mig själv än att sänka mig till den nivå att antasta barn . Jag är väldigt bra med att hantera barn . .har alltid varit det, jag var ofta barnpassare till mina småsyskon. och mina släktingars barn " då jag aldrig har haft något emot att vara barnvakt och därav tjäna en slant på köpet. jag gillar att spendera tid med barn och dom gillar att spendera sin tid med mig. varje gång vi får besök av släktingar så är det alltid mig som dom flesta ungar "Tydligt" springer fram till och vill hälsa och leka. men som sagt, jag har ALDRIG förmått att sänka mig till den nivå att få för mig att utnyttja dom efter mina inre begär då jag aldrig skulle kunna förlåta mig själv om jag skulle utsätta dom för en sådan sak.

Varje gång jag kommer till ett visst sinneslag och då begären är som starkast så blir jag djupt deprimerad över hur sjuk i huvudet jag egentligen känner mig , som ens har denna Jävla förbannelse över mig som driver mitt begär till en sådan inriktning. .. för det är PRECIS vad det är. . .en förbannelse som kan driva en till vansinne. Hur kunde jag helt plötsligt bli den jag nu är? Detta är INGET jag själv valt att bli, jag hade inga tankar alls på dessa områden när jag var 15 , i den åldern sökte jag efter en partner i min egen ålder och hade inga tankar alls om pedofili. men nu är jag 23 år och nu är jag den jag är. . Helt utan anledning. . jag har fått en läggning utan att ens ha VALT att vara sådan. nu mera så undviker jag barn för att dels skydda mig själv och dels för att skydda dom , för gud vet vad som kan ske om jag skulle falla för mitt tunga inre begär. Denna förbannelse som har förstört mitt liv så som jag ser det bara av dess blotta existens. Jag funderar flytta ut på landet någonstans, Bort ifrån stan. .BORT ifrån folk . .LÅNGT BORT så mitt inre begär inte kan ta över mitt förnuft.
och det som känns Extra tungt är att Ingen känner till min läggning då jag " kanske inte så konstigt" aldrig kommit ur garderoben. . eller ska man säga " kommit ut ur leksakslådan"?
jag skulle aldrig heller offentligt våga Bekänna mig som pedofil. på grund av min rädsla av vilka konsekvenser det kommer orsaka både offentligt och inom min familj.

Vad tycker ni på FZ.se ? är jag som de avskum som pedofiler offentligt utpekas till att vara?

Inaktiv

Du är inget avskum du är sjuk och jag önskar dig lycka till. Ingen aning om vad man ska göra men sök hjälp så fort du bara kan!! Ring psykvården idag!

För ett par månader sedan fick jag reda på att en gammal arbetskamrat hade begått dessa hemska brott, han är nu inlåst och har förstört 10 barns liv, plus deras familjer, plus sin egna familj och omgivning...och givetvis sitt egna. Det är knappast "värt" det.

Sök hjälp snälla du, vem vet inom ett år kan du vara "frisk" och fortsätta ditt liv. 23 år är för ungt för att kastas bort.

Medlem

jag vet inte vad för respons du egentligen är ute efter när du skriver detta här i FZ..

ändå jag typ kan säga till dig, är att söka hjälp så fort som möjligt om du känner dina tankar börjar gå över styr och att du tappar kontrollen.

jag har absolut inga sympatier alls för pedofiler och jag vill inte höra att en 23åring gjort brott mot småbarn inom media den närmaste tiden

Inaktiv

Om du överväger att ta livet av dej...
Testa att söka hjälp först?

Jag är allmänt förbannad på folk som begår något så själviskt som ett självmord.

Tänk på vad det får för följder, du har släkt, familj och vänner som kommer skäras av detta. De kommer få ta skulden av att de var behöriga men inte dög till att vara ditt stöd, för något du behövde hjälp med och som onekligen var livsavgörande för dig.

Jag har sympatier för folk som lider av en sjukdom de inte valt, då jag själv blir dålig 5 månader av året.

Jag har som många andra "allergier", "atopisk hy" och det tär på själen att må dåligt så länge. Man förlorar all sin energi, blir trött, grinig och irriterad.

Och man kan aldrig ge tillbaka det underbara man får av sin omgivning, utan man bara tar och tar... hela tiden.

Jag brukar känna mig som ett svin som inte förtjänar det liv jag lever. Vilja stanna hemma eller dra bort någonstans de månader på året som jag mår dåligt.

Jag har flera gånger sökt hjälp men det är här jag känner att situationen är annorlunda. Jag behöver inte vara rädd att skämmas, för att allergi är inget som ses ner på, men däremot är en sexuell böjning detta.

Btw. nu skrattar väl alla som inte har ordentlig allergi och troligtvis inte vet hur dålig många mår.

Symtomen är ovanligt torr hy (det vill säga brännande känsla), långvarit eksem på kropp och ansikte, blodsprängda, irriterade ögon och ständigt rinnande näsa.

Allergimedicin dämpar klådan med mera, men man blir fortfarande väldigt trött och grinig.

Men som sagt.. överväg att söka hjälp iaf.
Det är starkt att våga göra det, att ta livet av sig eller "försvinna" är det inte.

Tala åtminstone om det för någon som du har förtroende för. Jag antar att det var därför du skrev här. Läs på om din sjukdom, det finns alltid saker man kan förbättra.

Kolla på:
http://sv.wikipedia.org/wiki/Pedofili

Skrivet av wikipedia:

En av de mest lovande behandlingarna är med GnRH (Gonadotropin-releasing Hormone) som varar länge och har få biverkningar. Den främsta sidoeffekten är hypoandrogenism vilket orsakar en förlust av sexuella fantasier, sexuell lust och beteende vilket inte bara påverkar den oönskade böjelsen.

Skrivet av förekomst:

Studier baserade på självrapportering visar att antalet pedofiler i normalpopulationen kan vara runt 5 procent.[10] Resultatet stöds även av senare studier som redovisat en andel runt 4 - 5 procent.[11][12]


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Btw. nu skrattar väl alla som inte har ordentlig allergi och troligtvis inte vet hur dålig många mår.

Jag vet hur det är.. jag har ett tiotal olika fysiska besvär med både huden och det inre inkluderat en kraftig allergi mot kvalster som i princip finns överallt vilket inte gör mig till den friskaste människan, konstant sprängröda ögon vilket får folk att spekulera hej vilt om vad för droger jag går på och har fått mig att börja överbruka clear eyes och visine vilket inte direkt gör min situation bättre.
började tappa min fina man vid 16 års åldern, och vid det här stadiet så har man inte mycket hår kvar på flinten och mitt ända val blir snart att snagga av skitet vilket är en look som definetivt inte passar mig

Allt detta tar så ordenligt på psyket ibland, men enligt min åsikt så kan man inte jämnföra detta med sjukdomar som pedofili

pedofili i det stadiet thomasthomas är kan man i alla fall försöka kontrollera och motverka om han söker hjälp för det är ju i detta stadiet bara sjuka tankar han får. om han nu hade förverkligat hans inre begär och gjort ett brott mot något stackars litet barn så hade det i mina ögon varit försent för hans del och han hade säkerligen varit stämplad som ett monster i allmänheten, och som sagt sympatin nivån är inte hög när det gäller sånt här

Så tänk på det thomasthomas, om det bara är fantasier, så ta det till det yttersta att kontrollera dina begär

Medlem

Som sagt, ta kontakt med sjukvården. Du kommer nog inte klara av att ha allt det inombords hela ditt liv, och när det väl kommer ut kan du ha förstört ett oskyldigt barns liv. Ring idag!

Medlem

Sök hjälp så kommer det säkert att lösa sig.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag lider med dig. Man väljer inte att vara sjuk. Jag rekommendera precis som alla andra här att du söker hjälp. Det finns säkert organisationer eller dylikt där man kan få hjälp annonymt. Det gäller bara att du är så pass stark att du kan kan berätta detta för någon, för man har hört att erkännandet är det svåraste steget man kan ta.

Jag hatar inte pedofiler - men jag hatar pedofiler som inte skaffa hjälp och som till slut gå över gränsen och antasta barn. Se till att du inte blir en av dom. Ett stort lycka till och jag hoppas innerligt att du får den hjälp du behöver.

Medlem

Många snackar om pedofili som om det var en sjukdom. Är det inte en sexuell avvikelse/sexuell dragning? Det är alltså något i hjärnan som får personen i fråga att bli attraherad av barn.

Jag ser på pedofili som vilken annan fetisch som helst. Bara så att dessa personer har haft oturen att det är olagligt och a big NONO att ha sex med barn.

Jag funderar ofta på det här. Det är nämligen mäkta intressant att spekulera och verkligen jämföra vissa sexuella dragningar. Vilka är likartade i grund och botten? Vilka står utanför? Kan man kalla pedofili en fetisch, och BDSM en störning? Är det inte lika sjukt att tända på våld? Kan man placera bisexualitet i samma fack? Varför inte? Vem är jag? Finns gud? osv.

Mitt råd är väl som de andras. Om du inte kan kontrollera den - döda den!

Inaktiv

Alltså detta var intressant. Känns sjukt att säga så, men fick mig att tänka till. Det är ju trots allt en sexuell läggning lika mycket som homosexualitet. Du kan välja den lika mycket som någon som är homosexuell. Du har haft oturen att få en läggning som är starkt motsatt i samhället och de flesta kulturer som du säger av en bra anledning.

Jag hoppas du kan få hjälp eller kan reda ut din situation.

Du säger att du klarat det bra hittills. Vad säger att du kommer att antasta ett barn bara för att du har en sådan läggning? Är man homosexuell innebär det ju inte att man i brist av en partner måste antasta någon och våldta någon kille man träffar på en efterfest?

Som någon skrev ovan uppskattas 5-10% att ha pedofil tendenser. Så du är säkerligen inte ensam. Du är nog inte ensam om att hålla ditt begär i schack. Hur många av dessa 5-10% tar steget att antasta ett barn?, inte många? Vad säger att du är en av dem som skulle ta steget från att ha tendensen till att faktiskt antasta ett barn? Statistiken talar ju för dig här.

Jaja bara några tankar.

Lycka till.

Medlem

allt utan slöja går att töja

skämt åsido.. håll fingrarna i styr! Tänk så här.. den dagen du får egna barn, skulle du vilja att de utsätts för det?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

1
Skriv svar