Det senaste Star Citizen-skeppet kan bli ditt - för 2500 kronor
Reclaimern gick på 350 dollar och orion mining rig 325 dollar. 250 dollar för ett mindre fightingskepp... dett bar väl inget skryta om ^_^
Inte tala om 890 jump som gick 600 dollar styck eller idris 1100 dollar. Men värst var väl 2500 dollarskeppet... kommer inte ihåg namnet nu på rak arm, men den såldes bara i 200 ex har jag för mej. på några sekunder! Så marknaden finns ju tydligen
Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7
"kan du nu köpa ett skepp för strax över 2000 spänn" Nja eller vänta o köpa det in-game! + och med den elaka VAT taxen så är det inte lika "billigt" att köpa skepp längre
Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"
Citerar från deras hemsida:
"The game is currently in alpha version. It will be constantly expanded as we move toward the completed game."
Istället för att spendera massa tid på DLCs, optimera spelet så att vi slipper en så pass buggfri upplevelse som möjligt? Det börjar nästan likna "evolve in space" snart med all kosmetisk DLC som kan köpas till. Jag vet att den är frivillig, men varför kan de inte jobba på DLCn när spelet är färdigt istället?
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |
Jag säger egentligen inget om att folk vill spendera mycket pengar på t.ex. Star Citizen. Det är en hobby och ett intresse som alla andra.
Men dessa priser är ju bara löjliga. De borde ligga på en tiondel av priserna, om ens det.
Jag ser hemskt mycket fram emot spelet men för att rättfärdiga dessa sanslösa priser så lär väl dessa skepp vara mer eller mindre onåbara "ingame" så jag undrar hurpass "p2w" detta kommer sluta som?
Nåväl, jag är glad att det kommer finnas en enorm mängd olika skepp iaf så inte alla flyger runt i samma sak.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Och varför skulle Chris skratta hela vägen till banken? Han kommer ju spendera rubbet så att spelet blir så bra det möjligen kan bli för de pengarna han får in.
Även om det var sant att vartenda öre läggs på spelet och inget annat så gör inte mer och mer pengar automagiskt ett, relaterat till summan, bättre spel. Pengar konverteras inte med en simpel formel till ett bättre spel i alla kategorier utan det krävs även tid, engagemang och kompetens. Jag hoppas verkligen att Star Citizen blir ett så bra spel som många tror, men det här spelets största fans hör nog till några av de mest naiva i spelbranschen.
Och varför skulle Chris skratta hela vägen till banken? Han kommer ju spendera rubbet så att spelet blir så bra det möjligen kan bli för de pengarna han får in.
Även om det var sant att vartenda öre läggs på spelet och inget annat så gör inte mer och mer pengar automagiskt ett, relaterat till summan, bättre spel. Pengar konverteras inte med en simpel formel till ett bättre spel i alla kategorier utan det krävs även tid, engagemang och kompetens. Jag hoppas verkligen att Star Citizen blir ett så bra spel som många tror, men det här spelets största fans hör nog till några av de mest naiva i spelbranschen.
Det var ju därför jag la till det magiska ordet "möjligen".
Och ju mer pengar som kommer in ju lättare blir det ju att knyta till sig personer som är duktiga. Nyligen har ju ett kontor i Frankfurt öppnats upp med folk ifån Crytek som varit med och kodat motorn ifrån grunden.
Kommer antagligen skaffa mig det skeppet...in game!
Förstår mig inte på dem som samlar på sig alla skepp som släpps innan spelet är färdigt.
Är inte själva tanken med spel att man ska "bygga upp sin karriär" under spelets gång? Hur kul är det att ha allt redan i spelets början?
Nu kommer det säkert komma fler skepp etc. när spelet är igång men ändå...
Kommer antagligen skaffa mig det skeppet...in game!
Förstår mig inte på dem som samlar på sig alla skepp som släpps innan spelet är färdigt.
Är inte själva tanken med spel att man ska "bygga upp sin karriär" under spelets gång? Hur kul är det att ha allt redan i spelets början?
Nu kommer det säkert komma fler skepp etc. när spelet är igång men ändå...
Karriär-schmarriär, säger jag. Jag köpte två
När dom helt plötsligt gick ut och lovade infanteri strider så kände jag att dom tagit sig vatten över huvudet.
...men vi får se...
Det var ett av deras tidigare stretch goals, så det är inget nytt påfund.
Jag ser hemskt mycket fram emot spelet men för att rättfärdiga dessa sanslösa priser så lär väl dessa skepp vara mer eller mindre onåbara "ingame" så jag undrar hurpass "p2w" detta kommer sluta som?
Skeppen säljs bara för riktiga pengar nu under spelets utveckling. När spelet kommer ut i slutet av nästa år så blir det bara möjligt att få tag i skeppen direkt i spelet.
Citerar från deras hemsida:
"The game is currently in alpha version. It will be constantly expanded as we move toward the completed game."
Istället för att spendera massa tid på DLCs, optimera spelet så att vi slipper en så pass buggfri upplevelse som möjligt? Det börjar nästan likna "evolve in space" snart med all kosmetisk DLC som kan köpas till. Jag vet att den är frivillig, men varför kan de inte jobba på DLCn när spelet är färdigt istället?
Alla har inte kunskaper att rätta till buggar. Antingen får dessa personer sitta och rulla tummarna tills spelet är färdigt, bli avskedad eller så får de vara produktiva och skapa mer innehåll i spelet.
Kommer antagligen skaffa mig det skeppet...in game!
Förstår mig inte på dem som samlar på sig alla skepp som släpps innan spelet är färdigt.
Är inte själva tanken med spel att man ska "bygga upp sin karriär" under spelets gång? Hur kul är det att ha allt redan i spelets början?
Nu kommer det säkert komma fler skepp etc. när spelet är igång men ändå...
Karriär-schmarriär, säger jag. Jag köpte två
Hehe. Jag har också 2 i hangaren. En Cutlass Blue och en Freelancer.
Vad jag menade var att poängen, för mig i alla fall, är att jobba sig uppåt och samla ihop credits så man köpa bättre skepp, vapen etc. ju längre man kommer in i spelet.
Om man skulle ha alla skepp redan när spelet började så tycker jag att ett ganska stort mål redan är uppnått. Innan ens spelet börjat...
Kommer bara ihåg den äckligt löjliga publiken i "kliva i cockpit" videon.. så fort jag tänker star citizen.. de väl de som betalar sådana summor kanske.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Och folk klagar på dag ett DLC.
I'm just saying
Citerar från deras hemsida:
"The game is currently in alpha version. It will be constantly expanded as we move toward the completed game."
Istället för att spendera massa tid på DLCs, optimera spelet så att vi slipper en så pass buggfri upplevelse som möjligt? Det börjar nästan likna "evolve in space" snart med all kosmetisk DLC som kan köpas till. Jag vet att den är frivillig, men varför kan de inte jobba på DLCn när spelet är färdigt istället?
Jag säger egentligen inget om att folk vill spendera mycket pengar på t.ex. Star Citizen. Det är en hobby och ett intresse som alla andra.
Men dessa priser är ju bara löjliga. De borde ligga på en tiondel av priserna, om ens det.
Jag ser hemskt mycket fram emot spelet men för att rättfärdiga dessa sanslösa priser så lär väl dessa skepp vara mer eller mindre onåbara "ingame" så jag undrar hurpass "p2w" detta kommer sluta som?
Nåväl, jag är glad att det kommer finnas en enorm mängd olika skepp iaf så inte alla flyger runt i samma sak.
Bf3+premium, Bf4+premium och BfH+premium tillsammans är billigare.
Jämför inte skeppen med DLC. Pengarna som skeppen skrapar ihop går strikt till utvecklingen vilket är helt annorlunda från DLC vars inkomst hade gått åt utgivarnas sportbilar.
Detta är även anledningen till varför priset är så högt.
Jämför inte skeppen med DLC. Pengarna som skeppen skrapar ihop går strikt till utvecklingen vilket är helt annorlunda från DLC vars inkomst hade gått åt utgivarnas sportbilar.
Detta är även anledningen till varför priset är så högt.
Exakt. Se det som en investering i Star Citizens välmående. Det finns ingenting som säger att man inte kan köpa det billigaste skeppet för ~400:- och jobba sig upp till exempelvis en Idris i spelet. Dessutom kommer man inte ens kunna köpa skepp för riktiga pengar när spelet väl släpps.
🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB
Och folk klagar på dag ett DLC.
I'm just saying
Citerar från deras hemsida:
"The game is currently in alpha version. It will be constantly expanded as we move toward the completed game."
Istället för att spendera massa tid på DLCs, optimera spelet så att vi slipper en så pass buggfri upplevelse som möjligt? Det börjar nästan likna "evolve in space" snart med all kosmetisk DLC som kan köpas till. Jag vet att den är frivillig, men varför kan de inte jobba på DLCn när spelet är färdigt istället?
Jag säger egentligen inget om att folk vill spendera mycket pengar på t.ex. Star Citizen. Det är en hobby och ett intresse som alla andra.
Men dessa priser är ju bara löjliga. De borde ligga på en tiondel av priserna, om ens det.
Jag ser hemskt mycket fram emot spelet men för att rättfärdiga dessa sanslösa priser så lär väl dessa skepp vara mer eller mindre onåbara "ingame" så jag undrar hurpass "p2w" detta kommer sluta som?
Nåväl, jag är glad att det kommer finnas en enorm mängd olika skepp iaf så inte alla flyger runt i samma sak.
Bf3+premium, Bf4+premium och BfH+premium tillsammans är billigare.
Jämför inte skeppen med DLC. Pengarna som skeppen skrapar ihop går strikt till utvecklingen vilket är helt annorlunda från DLC vars inkomst hade gått åt utgivarnas sportbilar.
Detta är även anledningen till varför priset är så högt.
Pengarna från DLC kan väl lika gärna gå till nästa DLC eller nästa spel?
Som att 77 miljoner $ inte är nog med pengar