For Honor lanseras med 12 multiplayer-kartor, fler släpps som gratis DLC
Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.
Vafan börjar inte den kommande helgen?
Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.
Nån annan matchmakingen tar evigheter för ?.. Verkar vara en halvdann nätverkskod eller vad de nu är.
Dominion 4v4 Players vs Players verkar vara buggat för det mesta. Annars har det inte tagit speciellt lång tid att hitta matcher för oss, max 1 min.
Känns väldigt obalanserat dock, sköld är typ op.
Måste vara en bra kampanj som följer med, för som MP spel är det inte i närheten värt 600:-
Småkul dock, och det känns bra optimerat
Har spelat lite under betan som är nu. Tycka vad man vill om spelet i sig, men animationerna är i världsklass.
Den började klockan 7 ikväll har jag för mig? Den är igång nu och slutar den 29:e åtminstone.
Började 15.oo idag (igår om man räknar tiden jag skriver detta)
Jag har betanycklar om någon vill ha. PM mig erat UBI användarnamn så löser vi det.
Måste vara en bra kampanj som följer med, för som MP spel är det inte i närheten värt 600:-
För många är det värt 600. Jag lägger oftast ner mer tid på mp. Nu har dom en sp kampanj också så skicka inte onödiga kommentarer.
Är det 12 UNIKA banor, eller är det variationer som det står i nyheten? Jag förstår inte vad som avses.
12 unika banor, sen finns det fyra-sex estetiska variationer av varje karta.
Är det 12 UNIKA banor, eller är det variationer som det står i nyheten? Jag förstår inte vad som avses.
Titta på filmen kanske..(Ծ‸ Ծ)?
(12 maps i fyra till 6 variationer) .. totalt 60 innan dlc.
Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.
Jag har fortfarande inte lyckats komma in i nått game, står bara och laddar i lobbyn "Waiting for game to load, be ready" eller nått. Ibland går den lite längre, men stannar där också, Försökte 20 gånger nu ungefär, tog bort skiten.
Kanske något skumt hos dig? Lirat tidigare betatester utan problem.
För många är det värt 600. Jag lägger oftast ner mer tid på mp. Nu har dom en sp kampanj också så skicka inte onödiga kommentarer.
Öppet forum, knappast en onödig kommentar. Bara för du inte håller med om den är den inte onödig.
Jag har fortfarande inte lyckats komma in i nått game, står bara och laddar i lobbyn "Waiting for game to load, be ready" eller nått. Ibland går den lite längre, men stannar där också, Försökte 20 gånger nu ungefär, tog bort skiten.
Kanske något skumt hos dig? Lirat tidigare betatester utan problem.
Läs forumet, massvis med folk som har samma problem, jag inkluderad.