Gameplay från Dead Space 2
Tycker inte dead space va särskilt läskigt, men atmosfären va riktigt skön.
Spelade på PC, där dom hade förstört aimen för det inte skulle bli för lätt, det va tråkigt och ledde till ens död många gånger. Speciellt de här tentaklerna som greppar en, och man måste skjuta på rätt ställe för att komma loss.
Tycker inte dead space va särskilt läskigt, men atmosfären va riktigt skön.
Spelade på PC, där dom hade förstört aimen för det inte skulle bli för lätt, det va tråkigt och ledde till ens död många gånger. Speciellt de här tentaklerna som greppar en, och man måste skjuta på rätt ställe för att komma loss.
Förstört aimen? Spelar atm och det är flawless.
Hm. Om man skulle testa ettan nu då. Har haft det stående i hyllan i några månader nu.
Dog inte Isaac i slutet av första spelet? Hans brud hade väl blivit ett sånt där monster som anföll honom bakifrån när han satt i rymdskeppet på väg därifrån.
Ska bli kul att spela igenom detta iaf. Gillade ettan starkt.
Jo!...
Grabben är tuffare än man tror! Man fick ju aldrig se honom dö i slutscenen, som slutade med en cliffhanger. Så han klarade sig nog, med lite blåmärken. Det borde han ju ha gjort, för 2:ans skull...
dom borde göra gameplay trailers på pc istället för konsol, hans aim var ju fruktansvärt dåligt.
Visst är det trevligare om de kör med en C där de kan använda aimbot och annat för att visa hur överlägsna de är?
För en dålig/ovan spelare (trailern) har dåligt aim på både PC och konsol, medan en hyfsad har stabilt aim på båda (även om det krävs träning).Dock håller jag med om att det känns lite oprofessionellt att låta en person som inte ens kan spela ordentligt, fixa gameplay. eller vill de visa att spelet är så enkelt att även en nybörjare klarar sig?
Hoppas vi får se mer variation av fiender (löjligt låg i första spelet) och miljöer, samt större skillnader mellan vapnen. Vill också se fler människor att möta/påverka.
Tycker inte dead space va särskilt läskigt, men atmosfären va riktigt skön.
Spelade på PC, där dom hade förstört aimen för det inte skulle bli för lätt, det va tråkigt och ledde till ens död många gånger. Speciellt de här tentaklerna som greppar en, och man måste skjuta på rätt ställe för att komma loss.
Alltså jag har gjort en liten eftersökning om personer som har spelat Dead Space, och jag har kommit fram till att alla som faktiskt spelade DS på PC tycker inte att det är "jätte" läskigt...
Jag har aldrig varit så rädd i mitt liv som när jag spelade DS första gången (Spelade på PS3) Så jag börjar nästan tro att ljudkvallen är omgjort till PCn eller nått liknande eftersom det första jag märkte av DS var att Ljuddesignen är 10/10 < Utan tvekan.
Och på tal om aimen...Jag tror seriöst att du var full sista gången du spelade.
I'm having noobs for breakfast