Speldagen del 1

Inaktiv
Speldagen del 1

Innan ni läser detta inlägget ska det understrykas att det är andra gången jag skriver detta blogginlägget, därför blir det kanske inte en lika trevlig läsning än vad som är tänkt eftersom det jag tänkte skriva (det som försvann) var mycket bättre skrivet, nu orkar jag inte "leva mig in i det" lika mycket, aja.

Det är en lugn fin Spelsöndag som bara ska gå åt att spela lite sköna tv-spel, first off, New Super Mario Bros Wii.

I början så tog det ett tag för mig att komma igång, jag slarvade bort väldigt många liv p.g.a okoncentration, men efter ett tag kom jag in i det och det var inte längre några problem, fram tills spökbanan på värld 7.

Av någon anledning ger spökhusbanorna mig alltid kalla kårar, det är nog meningen. Men jag lyckas alltid slarvdö i slutet. Men efter ett tag så var det lugnt! Det blev sedan dags fr det första mötet med "bossen", som ni alla vet, en av Bowser's ungar. Faktiskt väldigt enkelt och ett förvånansvärt enkelt slott för att vara värld 7.

http://www.videogamesblogger.com/wp-content/uploads/2009/11/koopalings-koopa-kids-artwork-new-super-mario-bros-wii-big.jpg

Jag avslutar med att störa mig på ett moment två banor efter slottet på värld 7, och det bästa att göra egentligen är att sluta spela eftersom man bara stör sig på det och det blir inte alls lika trevligt att spela längre.

Det får duga såvlänge tills nästa blogginlägg som kanske kommer senare idag eller ikväll!

#blogg

1
Skriv svar