Det här spelar FZ i helgen - vad spelar du?

Medlem

Warzone, börjar bli dax att låsa upp nuke-skinnet nu.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Battlefield 2042 iom "gratis" på Game Pass. Ja, jag förstår all kritik - men 128 players, 800% damage Rush som jag hittade i Portals är bindgalen kaos när det är som roligast.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem

Är 30 timmar in i Cyberpunk 2077 och vilket mästerverk det är! Berättelserna, loren, karaktärsutvecklingen, storleken och detaljrikedomen i Night City och inte för att glömma Keanu Reeves!
Detta är ett väldigt coolt spel 😀.

Avstängd

Fallout 4 med moddar och något av resident evil spelen igen. Gav upp vad gäller The Callisto Protocol, fruktansvärt mediokert spel.

Medlem

Gran Turismo 7. Ett spel med potential men med en hel del konstigheter, röriga menyer(i dubbel bemärkelse!) och oändliga knapptryckningar. Hade gärna sett än mer uppstädning och lite nytt bättre innehåll i singleplayer och liksom blåsa nytt liv.
Kan nog även äntligen påbörja Blood and Wine eller Hearts of Stone om tid finns.

Medlem

Fastnat i Destiny 2 igen, och fortsätter att skjuta upp min växande backlog

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Är 30 timmar in i Cyberpunk 2077 och vilket mästerverk det är! Berättelserna, loren, karaktärsutvecklingen, storleken och detaljrikedomen i Night City och inte för att glömma Keanu Reeves!
Detta är ett väldigt coolt spel 😀.

Verkligen! Det är en klassiker redan. Kommer spela om det minst en gång per år.

Själv börja jag lira Tacoma. Har väntat på att suget ska komma. Det är en walking simulator på en rymdstation. Inte mycket gameplay moment mer än att utforska och lyssna/läsa meddelanden för att veta vad som hänt etc.
Bra gjort spel med rätt stämning.
Köpte det förut efter att ha klarat deras andra spel Gone Home. Tänkte först ta Titan Station men det får bli senare.

Medlem
Skrivet av Tiggaren:

Verkligen! Det är en klassiker redan. Kommer spela om det minst en gång per år.

Själv börja jag lira Tacoma. Har väntat på att suget ska komma. Det är en walking simulator på en rymdstation. Inte mycket gameplay moment mer än att utforska och lyssna/läsa meddelanden för att veta vad som hänt etc.
Bra gjort spel med rätt stämning.
Köpte det förut efter att ha klarat deras andra spel Gone Home. Tänkte först ta Titan Station men det får bli senare.

Va roligt att du också gillar cyberpunk 😀 jag kommer också spela detta under lång tid. Tack för tipset om Tacoma jag får kolla in det spelet, gott nytt år! 😀

Medlem

Sent in på bollen kanske, men jag och mina kompisar blivit tok-hooked på Deep Rock Galactic, Blivit 90+ timmar sedan veckan innan jul.

Medlem
Skrivet av PixelGamer:

Va roligt att du också gillar cyberpunk 😀 jag kommer också spela detta under lång tid. Tack för tipset om Tacoma jag får kolla in det spelet, gott nytt år! 😀

Tack det samma, önskar gott nytt spelår!

Medlem

Här kommer det spelas vidare på Zelda II och kanske Ghost Song som jag backade back in the day.

Medlem

Bricks breaker Quest, och bara när tid finnes. Avslutar året med 12h pass, börjar året med ett 12h pass... Work work!

Medlem

World of Tanks Christmas event.
Men ser mest fram emot att sitta en stund med Sims4.

Medlem

Dark and Darker har ju varit det jag spelat mest under deras playtests. Är förvånad att jag inte kan hitta någon artikel om Dark and Darker i FZ, om jag inte är helt sämst på att söka d.v.s

12
Skriv svar