Quiz – Vad kan du om beroendeframkallande spel?

Medlem
Skrivet av Nemo:

Mitt resultat: 7/10.

Bara en till please! 😊

Var förvånad dock att Civilization inte fanns med. Har själv aldrig spelat mer beroendeframkallande spel. "Just one more turn" när solen går upp och fåglarna börjar kvittra... 😬

Jag lirade Civ på Atari ST när jag pluggade (typ 100 år sen). Det var tuffa föreläsningar nästa dag...

Medlem
Medlem
Medlem

Längesen man hade så här bra resultat!
Jag e bäst!

Medlem
Ofi
Medlem

Det där får jag vara tacksam för. Förra testet jag gav mig på så blev det hiskeliga 2/10... 👀


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Medlem

Fick chansa på alla 😅

Medlem
Medlem

Mina mest beroendeframkallande spel (när jag fortfarande hade tid att spela hela kvällarna😅) :
CS runt 2005 tror jag, Diablo runt 2000 och Mass effect-spelen! Senast var det Breath of the Wild som jag hade svårt att slita mig ifrån nu i våras/somras (sparar lite på tears of the kingdom så jag inte ska känna mig mätt direkt)

Medlem

Och inte något om Football Manager?

Medlem

signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Nämen!

Medlem
Medlem

Gissningar rätt igenom 😄

Medlem

signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Medlem
Medlem
123
Skriv svar