Nitara utannonserad till Mortal Kombat 1 – spelad av Megan Fox

Robot
Nitara utannonserad till Mortal Kombat 1 – spelad av Megan Fox

Outworlds vampyrdonna vill också vara med i Liu Kangs nya värld.

#Mortal-kombat-1, #Netherrealms


Medlem

Yuck


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Vad är det med alla "kändisar" i spel nuförtiden? Tänker på tidigare artiklar här på FZ också.


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem
Skrivet av maniac:

Vad är det med alla "kändisar" i spel nuförtiden? Tänker på tidigare artiklar här på FZ också.

PR helt enkelt
Och folk gillar kändisar och blir mer intresserade av ett spel om det är någon kändis som de gillar med i det.

Medlem

Hahah, hennes kommentar att MK "Has been around as long as game's been around" visar hur mycket av en icke-gamer hon är.
Visst, MK är gammalt. Men herregud, det kom på 90-talet... Gaming har funnits ordentligt sedan 70-talet...


signatur

I drank what?

Gen
Medlem

"We all..." har svårt att tro att hon spelade spelet när hon var liten.
Däremot känns det mer troligt att Dave Bautista lirade MK när han var yngre.

Medlem
Skrivet av Gen:

"We all..." har svårt att tro att hon spelade spelet när hon var liten.
Däremot känns det mer troligt att Dave Bautista lirade MK när han var yngre.

Varför är det svårt att tro? Min syster och jag spelade en hel del MK mot varandra. Så nej, det är inte svårt att tro!

Medlem
Skrivet av Bloodberet:

Varför är det svårt att tro? Min syster och jag spelade en hel del MK mot varandra. Så nej, det är inte svårt att tro!

Med tanke på att hon tror att gaming kom att existera när MK kom, så säger det att hon inte är en gamer vilket gör det svårare att tro.


signatur

I drank what?

Medlem

Fan va värdelöst

Medlem

Fan va häftigt!!!

Medlem

För mig är det konstigt att utvecklarna tycker det är en bra idé att ta in Megan Fox av alla personer...
Det tillför ingen hype för majoriteten av MK spelarna att det är Megan Fox skulle jag tro, snarare tvärt om

Det är som att Bianca Ingrosso skulle spela Ripley i en remake av Alien.
Hör inte ihop bara.

Ser hur som helst fram mot spelet, ska försöka att inte tänka på att det är Megan Fox som gör rösten, hon är generellt en riktigt dålig skådis i mitt tycke.

Medlem

Sak samma om hon var gamer eller inte...

Jag tycker hon är snygg, har skön attityd och grym röst. Hon passar in.


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

Tur att de höjer priserna från 60 till 70 dollar nu då. Måste ju betala Megan Fox och Dave Bautista för deras röstskådespeleri.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Tur att de höjer priserna från 60 till 70 dollar nu då. Måste ju betala Megan Fox och Dave Bautista för deras röstskådespeleri.

Till skillnad från alla andra röstisar som jobbar gratis då eller?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Moral kombat och b skådisar hör ju ihop. Hon passar som klippt och skuret. Mortal kombat är lika seriöst som command and conquers videos. Det ska kännas lite b annars blir det bara löjligt.

Medlem
Skrivet av Saurfange:

Moral kombat och b skådisar hör ju ihop. Hon passar som klippt och skuret. Mortal kombat är lika seriöst som command and conquers videos. Det ska kännas lite b annars blir det bara löjligt.

Exakt! Då känns JK Simmons lite för bra skådis för spelet snarare.

Avstängd

Härligt! Megan Fox är en favorit!

Medlem
Skrivet av Soulless:

Till skillnad från alla andra röstisar som jobbar gratis då eller?

Tror du på riktigt att de betalar ut samma summa för Megan Fox och Dave Bautista som de gör till tex Andrew Bowen eller Richard Epcar?

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Tror du på riktigt att de betalar ut samma summa för Megan Fox och Dave Bautista som de gör till tex Andrew Bowen eller Richard Epcar?

Skrev jag det?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hahah, hennes kommentar att MK "Has been around as long as game's been around" visar hur mycket av en icke-gamer hon är.
Visst, MK är gammalt. Men herregud, det kom på 90-talet... Gaming har funnits ordentligt sedan 70-talet...

Skrivet av Mirage:

Med tanke på att hon tror att gaming kom att existera när MK kom, så säger det att hon inte är en gamer vilket gör det svårare att tro.

Fast nu har hon väl aldrig sagt att hon är en "gamer"? Att hon säger att "vi alla spelade det när vi växte upp" kan stämma bra, för hon är ju i rätt generation där hon och hennes vänner helt säkert spelade det mycket. Jag och mina icke-"gamers" gjorde i alla fall det.

Visst stämmer det inte att MK har funnits så länge som gaming har funnits, men här på FZ forum snackar vi alla stundvis om saker vi inte har någon större kunskap om, så stenar och glashus, etc, och eftersom hon inte är en gamer så är det ett lätt fel att göra. Problemet och eventuell skuld ligger väl istället hos producenten av reklamfilmen som släpper igenom faktafel.

Medlem
Skrivet av Soulless:

Skrev jag det?

Skrev jag att alla röstskådisar jobbar gratis? Försöker du medvetet missförstå vad jag skriver eller vad händer? Jag ställde dig en fråga bara.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Fast nu har hon väl aldrig sagt att hon är en "gamer"? Att hon säger att "vi alla spelade det när vi växte upp" kan stämma bra, för hon är ju i rätt generation där hon och hennes vänner helt säkert spelade det mycket. Jag och mina icke-"gamers" gjorde i alla fall det.

Visst stämmer det inte att MK har funnits så länge som gaming har funnits, men här på FZ forum snackar vi alla stundvis om saker vi inte har någon större kunskap om, så stenar och glashus, etc, och eftersom hon inte är en gamer så är det ett lätt fel att göra. Problemet och eventuell skuld ligger väl istället hos producenten av reklamfilmen som släpper igenom faktafel.

Vet inte hur det var där du växte upp, men folk som inte var gamers spelade inte data/konsollspel alls där jag växte upp. Det var bara gamers. Därav min kommentar.
Sen att ta en b-skådis som ska rollspela intresserad av ett spel är bara komiskt. Fast inte komiskt på ett bra cheesy MK vis. Bara komiskt.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Skrev jag att alla röstskådisar jobbar gratis? Försöker du medvetet missförstå vad jag skriver eller vad händer? Jag ställde dig en fråga bara.

Svårt att förstå vad du menar när du sarkastiskt påpekar hur ett par kändisar ska få lön för sitt arbete, det är ju en självklarhet.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Svårt att förstå vad du menar när du sarkastiskt påpekar hur ett par kändisar ska få lön för sitt arbete, det är ju en självklarhet.

Jag skiter i vad ett par kändisar får i lön, jag ifrågasatte aldrig att de ska få lön heller. Om du läser om det jag skrev så var det mer en pik mot att alla AAA spel nu säljs för 70 dollar istället för 60 dollar. Med argumentet att det kostar så "otroligt" mycket att göra spel idag.

Om vi nu blandar in att det hittils är tre kändisar som är röstskådespelare i Mortal Kombat 1 så tror fan att det kostar mer att utveckla spel då. Men som andra skrivit i tråden redan så är det ju ett PR move.

Gen
Medlem
Skrivet av Bloodberet:

Varför är det svårt att tro? Min syster och jag spelade en hel del MK mot varandra. Så nej, det är inte svårt att tro!

Vänta nu, jag pratar om att jag tvivlar på att just Megan är en gamer mest pga. att denna typ av promofilmer brukar överdriva saker och ting. Pratar du om att kvinnor generellt är gamers? Det säger jag inte emot.

Medlem

Hon har nämnt att hon gillar MK i intervjuer tidigare som inte ens handlade om spelet. Fattar inte varför detta var så jäkla triggande för en del.

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hahah, hennes kommentar att MK "Has been around as long as game's been around" visar hur mycket av en icke-gamer hon är.
Visst, MK är gammalt. Men herregud, det kom på 90-talet... Gaming har funnits ordentligt sedan 70-talet...

Skrivet av Gen:

"We all..." har svårt att tro att hon spelade spelet när hon var liten.
Däremot känns det mer troligt att Dave Bautista lirade MK när han var yngre.

Skrivet av Mirage:

Med tanke på att hon tror att gaming kom att existera när MK kom, så säger det att hon inte är en gamer vilket gör det svårare att tro.

Skrivet av Mirage:

Vet inte hur det var där du växte upp, men folk som inte var gamers spelade inte data/konsollspel alls där jag växte upp. Det var bara gamers. Därav min kommentar.
Sen att ta en b-skådis som ska rollspela intresserad av ett spel är bara komiskt. Fast inte komiskt på ett bra cheesy MK vis. Bara komiskt.

Skrivet av Gen:

Vänta nu, jag pratar om att jag tvivlar på att just Megan är en gamer mest pga. att denna typ av promofilmer brukar överdriva saker och ting. Pratar du om att kvinnor generellt är gamers? Det säger jag inte emot.

Nu råkar det ju vara så att MF faktiskt ÄR en "gamer", om man vill använda det uttrycket. Hennes dröm roll inom spel-film var Kitana var det sagt 2016, och hennes favoritspel 2011 var Halo reach.

Tvivlar på att ni hade varit så nedklankande om det var Bautista som sa samma ord.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Jag skiter i vad ett par kändisar får i lön, jag ifrågasatte aldrig att de ska få lön heller. Om du läser om det jag skrev så var det mer en pik mot att alla AAA spel nu säljs för 70 dollar istället för 60 dollar. Med argumentet att det kostar så "otroligt" mycket att göra spel idag.

Om vi nu blandar in att det hittils är tre kändisar som är röstskådespelare i Mortal Kombat 1 så tror fan att det kostar mer att utveckla spel då. Men som andra skrivit i tråden redan så är det ju ett PR move.

Du har rätt, jag var onödigt trollig och visste vad du menade men hakade upp mig på att märka ord.
Ber om ursäkt för det.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Skribent
Skrivet av Mirage:

Hahah, hennes kommentar att MK "Has been around as long as game's been around" visar hur mycket av en icke-gamer hon är.
Visst, MK är gammalt. Men herregud, det kom på 90-talet... Gaming har funnits ordentligt sedan 70-talet...

Samtidigt så är det ju bara ett uttryck för att spelet funnits länge. Jag skulle ju kunna säga att "Mario har funnits i evigheter", med det menar jag ju inte att jag tror eller menar att Mario funnits sen Adam var länsman.

Har för mig hon nämnt tidigare att hon spelat MK och en hel del Halo? Om det räknas till "gamer" eller inte är ju en annan fråga, men jag är rätt säker på att hon har ett visst spelintresse i alla fall.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johan Lorentzon:

Samtidigt så är det ju bara ett uttryck för att spelet funnits länge. Jag skulle ju kunna säga att "Mario har funnits i evigheter", med det menar jag ju inte att jag tror eller menar att Mario funnits sen Adam var länsman.

Har för mig hon nämnt tidigare att hon spelat MK och en hel del Halo? Om det räknas till "gamer" eller inte är ju en annan fråga, men jag är rätt säker på att hon har ett visst spelintresse i alla fall.

Men nu är det ju en kvinna så då måste vi märka varenda ord och göra allt som går för att motbevisa och nedvärdera henne.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

12
Skriv svar