Helldivers 2 har försenats till nästa år

Robot
Helldivers 2 har försenats till nästa år

Kompenserar genom att spöa en jätteinsekt.

#Arrowhead-game-studios, #Helldivers-2


Medlem

Ser kul ut!

Deras skriptade dialog lät jävligt krystad dock


signatur

I drank what?

Medlem

Känner igen dialog-stuket från någon The Division-gameplay video för en evighet sedan.

Det vore häftigt om de anlitade röstskådespelare från "Hollywood" för att agera spelare i teamet istället. De ska over the top överdrivna och fyllda med klicheer!
Ack om man fick vara gameplay-video-producent och ha en stooor påse pengar! 🙂

Medlem

Ser rätt Nice ut

Medlem

Hade gärna fortsatt med kamera uppifrån men det ser okey ut. Tror inte jag kommer orka testa

Medlem

Spelet ser faktiskt riktigt nice ut! Men snacket i trailern får ju 2/10 i betyg haha

Medlem

Blir det couch coop? Var ju det absolut bästa med första spelet.

Skribent

Ser sjukt underhållande ut. Och ang. "snacket" mellan spelarna. Helt poänglöst. De hade lika gärna kunnat visa rent gameplay.


signatur

Din vänliga kvartersrecensent.

Medlem

Vad är grejen när de pratar, det låter inte så nice... dessutom låter det inte alls som när man spelar på riktigt, så ja, det kunde man nog skippat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av apocalypse101:

Känner igen dialog-stuket från någon The Division-gameplay video för en evighet sedan.

Det vore häftigt om de anlitade röstskådespelare från "Hollywood" för att agera spelare i teamet istället. De ska over the top överdrivna och fyllda med klicheer!
Ack om man fick vara gameplay-video-producent och ha en stooor påse pengar! 🙂

Det är strejk i Hollywood, man fick ta Nils och Stina på bygden i stället.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av obidobi:

Blir det couch coop? Var ju det absolut bästa med första spelet.

Jag tycker detta är superviktigt men på pc existerar det knappt och konsoler skippar mer och mer.. Blir oftast Halo, Cod, Rainbow six vegas mm på xbox 360 med vänner fortfarande när vi ses live.

Medlem

Påminner lite om Lost planet?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Vad glad jag blir att ni är taggade! Många som jobbat hårt på liret och jag (men jag är också partisk) tycker vi lyckats få till en grym blandning mellan taktik och intensitet.

Vi försökte spela in VO direkt från en session men det blev en grötig massa med för mycket svärande för den amerikanska publiken - så det fick bli scriptat

Nåväl, håll ögona skalade för fler uppdateringar.


signatur

Johan Pilestedt

Medlem
Skrivet av Pilestedt:

Vad glad jag blir att ni är taggade! Många som jobbat hårt på liret och jag (men jag är också partisk) tycker vi lyckats få till en grym blandning mellan taktik och intensitet.

Vi försökte spela in VO direkt från en session men det blev en grötig massa med för mycket svärande för den amerikanska publiken - så det fick bli scriptat

Nåväl, håll ögona skalade för fler uppdateringar.

Bra jobbat! Vi är flera som väntar tålmodigt på spelet och hoppas att vi har både tid och energi att spela det i grupp då. Om det är något spel som kan få oss att co opa igen (X play playstation 5 + Pc) så är det Helldivers 2!

Medlem
Skrivet av Pilestedt:

Vad glad jag blir att ni är taggade! Många som jobbat hårt på liret och jag (men jag är också partisk) tycker vi lyckats få till en grym blandning mellan taktik och intensitet.

Vi försökte spela in VO direkt från en session men det blev en grötig massa med för mycket svärande för den amerikanska publiken - så det fick bli scriptat

Nåväl, håll ögona skalade för fler uppdateringar.

For Democracy!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem
Skrivet av Pilestedt:

det blev en grötig massa med för mycket svärande

Ha, det kan jag tänka mig

Vi är en grupp som väntar med spänning på att pröva en ny dimension av Helldivers!
Men vi klarar att vänta ett tag till, det finns så mycket annat nytt i höst, bättre att ni är helt nöjda innan ni släpper det.

Medlem

Jo, och vi vill inte drunka i alla releaser. Den här vintern kommer göra ont i allas våra plånböcker


signatur

Johan Pilestedt

Medlem

Är detta bara en team shooter grej, spelade inte mycket av första, har man progression, builds/loot osv?

Medlem

Du har progression, du låser upp nya abilities (stratagems) som du kan använda under ett uppdrag, du koordinerar vilken loadout du och ditt team tar med (Stratagems + Vapen) på ett uppdrag. Finns loot, men begränsad. (Dvs, inte en looter-shooter)


signatur

Johan Pilestedt

1
Skriv svar