Switch-versionen av Mortal Kombat 1 får svidande kritik

Robot
Switch-versionen av Mortal Kombat 1 får svidande kritik

Borde ha skippats eller kostat mindre, menar vissa.

#Mortal-kombat-1, #Netherrealms


Redaktör
Ponny

Mass Effect: Andromeda, är det du? 👀


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Insert SurprisedPikachu.gif


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Gnällkuk

signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Att switch versionen har fulare grafik får man helt enkelt acceptera. Men sämre prestanda är jag så trött på att få när nya spel släpps.

Jag tycker att Sony, MS och Nintendo borde ställa en högre standard på det.

Medlem
Skrivet av Balunan:

Insert SurprisedPikachu.gif


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tycker andra bilden ser bättre ut

Men som någon nämnde, grafiken får man ju faktiskt tåla att den blir sämre på Switch. Men prestanda måste vara bra.


signatur

IDKFA

Medlem

😂


signatur

Fanboys be gone! 🤮

Medlem
Skrivet av jehuty:

Att switch versionen har fulare grafik får man helt enkelt acceptera. Men sämre prestanda är jag så trött på att få när nya spel släpps.

Jag tycker att Sony, MS och Nintendo borde ställa en högre standard på det.

De bryr sig inte om att spelen är dåliga, ingen av de där tre gör det. Släpper man ett spel med dålig prestanda är det inte direkt nintendos fel. Det är förläggaren och utvecklaren.

Det bästa skulle vara om INGEN köpte det på switch alls, dvs, förläggaren förlorade pengar på att låta utveckla den versionen av spelet.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

På nivå med Starfield-npcs. Samtidigt är det väl vad man kan vänta sig om man köper ett modernt spel till flera generationer gammal hårdvara.

Medlem

Ser ut som en blandning av PS2 och PS3 grafik om man ska hårddra det. Starfields npc:er var även min första tanke när jag såg bilderna.

Medlem

är väl inte fint men ser inte riktigt lika illa ut i rörelse

hade personligen tyckt det varit charmigt om dom gick oldschool och körde pre-rendered backgrounds med parallax effect på den här versionen, men hade antagligen blivit för mkt extra arbete med uppdateringar och dlc och liknande.

Medlem

Ser väl bra ut med tanke på den JÄTTEDÅLIGA hårdvaran i Nintendo Switch?

Medlem

Att spela multiplattformsspel på Switch utanför indie-genren borde ju ändå klassas som någon form av modernt självskadebeteende...

Medlem
Skrivet av pazu:

Ser väl bra ut med tanke på den JÄTTEDÅLIGA hårdvaran i Nintendo Switch?

Den JÄTTEDÅLIGA hårdvaran har levererat både GOTY och flertalet unika, nostalgiska och fantastiska spel i 6 och ett halvt års tid.

Och sålt 140 miljoner.

Men det är väl subjektivt.

Detta spelet hör bara inte hemma på Switch. Det är också subjektivt.

1
Skriv svar