Sekiro: Shadows Die Twice har nu sålts i över 10 miljoner exemplar

Robot
Sekiro: Shadows Die Twice har nu sålts i över 10 miljoner exemplar

Hur många samlade spelardödar kan det röra sig om?

#Fromsoftware, #Sekiro-shadows-die-twice


Medlem

"slå spelet med ögonbindel eller att spöa den svåraste bossen med hjälp av bongotrummor"

Jag kommer inte ens förbi andra bossen. Jag är SÅ kass på soulslike spel.


signatur

I drank what?

Medlem

Jag vet bara att jag har bidragit till antalet. Spelet är så svårt och jag är så kass. Ändå gillar jag det, så coolt spel.

Redaktör
Ponny

"Sekiro: Shadows Die Ten Millions"


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

"Sekiro: Shadows Die Ten Millions"

Also known as I Will Kick Your Ass.

Medlem

Resan mellan bossarna var sjukt roligt i det spelet. Alltid dom bitarna jag gillar mest i de soulslike jag spelat. Resan och minibossar. Och ja… jag är ganska dålig i bossfighter 😂 drömmer om en uppföljare till detta spelet.

Medlem

Gillade verkligen Sekiro och det var en kul utmaning att plocka hem platinum. De tog ett kliv upp på många fronter med det spelet och det är mer unikt från de flesta av de andra spelen. Gillade också en lite mer regisserad story som inte var 100% luddig i alla lägen.

Medlem

Sekiro är deras bästa spel. Fasiken vad kul det var!

Medlem

Välförtjänt. Ett av världens bästa spel. Så utmanande. Så belönande. En tvåa hade inte varit dumt alls!

Medlem

För mig det sämsta FS spelet. Men sen så tycker jag inte heller om när man i princip skrotar alla RPG system och gör något så platt

Medlem

Det här spelet var min gräns i att bli för svårt. Då det bygger på o ha blixtsnabba reaktioner så hängde jag inte alltid med. Men utan tvekan mitt favorit spel från Från Mjukvara tätt följt av Bloodborne.
Älskade Sekiros story. Kunde lätt varit en vanlig samurai film


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

GOTY, alla år! <3

Medlem

Mitt favoritspel från From med Bloodborne tätt därefter

Medlem

Är inte spelet jobbigt?

Medlem
Skrivet av SunShine:

Det här spelet var min gräns i att bli för svårt. Då det bygger på o ha blixtsnabba reaktioner så hängde jag inte alltid med. Men utan tvekan mitt favorit spel från Från Mjukvara tätt följt av Bloodborne.
Älskade Sekiros story. Kunde lätt varit en vanlig samurai film

Lätt ett av Från Mjukvaras bästa spel.

Medlem
Skrivet av pazu:

Är inte spelet jobbigt?

Det är inte som att spela Journey eller Firewatch, det är ett som är säkert.

Medlem

Grattis!

Otroligt bra spel och vann GOTY av en anledning.

Kul att det sålt så bra för att vara ytterligare ett ganska nischat spel.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Har precis börjat det och gud vad intensivt det är! Men attans så tillfredsställande när man väl lyckas! Får se hur långt jag klarar mig, mina reflexer är inte riktigt vad de en gång var. Gillar lite lugnare spel egentligen á la souls, men riktigt fin och innovativ stridssystem är alltid roligt att ta del av.

Medlem

Sinnessjukt bra spel. Tänker på det rätt ofta, känner fortfarande känslan av en perfekt Parry (deflect?) och det pirrar till i kroppen.

Vill gärna ha mer, men går det verkligen att göra en uppföljare? Känns lika avlägset som en uppföljare till Bloodborne.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Att perfekt parera en Long Arm Centipedes kombo för att sedan hoppa på honom, att vinna gorillabossen bara för att inse att det fanns en fas två eller att ÄNTLIGEN slippa höra att tvekan är nederlag är bland det bästa jag har varit med om. Magiskt spel och trots att jag nötte igenom det fyra gånger för att få alla slut så finns det alltid rum för mer.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Ett pangspel på alla sätt och vis. Jag undrar om det finns något spel som har lika vasst och tillfredsställande swordplay som Sekiro.

Medlem

Och jag har inte köpt det på Steam ännu. Ägde det på ps4 ett tag, 30fps men körde det till slutbossen på en nedladdad version på PC:n i stället. Vet inte riktigt om jag ska köpa det på dator eller inte, inte lika kul som de andra spelen. Men From Softwares spel kan ju bli roligare om man bara lär sig och blir bra.


signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem
Skrivet av BeardedRobot:

Lätt ett av Från Mjukvaras bästa spel.

helt enig


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Första spelet från From Software som jag har tyckt varit för svårt. Uppskattade spelet i princip hela vägen till sista bossen men den var så svår att jag lade ned spelet i månader innan jag samlade kraft att avsluta det. Så har jag aldrig känt med något annat FS-spel och det var inte kul.

Medlem
Skrivet av FarbrorBarbr0:

Ett pangspel på alla sätt och vis. Jag undrar om det finns något spel som har lika vasst och tillfredsställande swordplay som Sekiro.

Ninja Gaiden? Inte spelat det själv, och det är väl mer hack and slash, men med svärd i alla fall Jag testade Ghostrunner, verkar coolt men för svårt för mig. Jag gillade första Assassin's Creed.

Medlem
Skrivet av scaryfoot:

Ninja Gaiden? Inte spelat det själv, och det är väl mer hack and slash, men med svärd i alla fall Jag testade Ghostrunner, verkar coolt men för svårt för mig. Jag gillade första Assassin's Creed.

Första Ninja Gaiden är redigt bra sedan gick det utför. Men jävlar det är inte lätt inte haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

sekiro är deras sämsta Spel i mitt tycke. men kul att att folk uppskattar det och ser något jag inte ser.

1
Skriv svar