Spana in 30 minuters gameplay från Alan Wake 2

Robot
Spana in 30 minuters gameplay från Alan Wake 2
Medlem

Undvek senaste förhandstitten som släpptes och undviker även denna. Inga fler spoilers för mig då det är så pass nära till release, hoppas det blir bra.

Fortfarande lite tveksam till två spelbara karaktärer, men blir gärna positivt överraskad.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Samma här, inga mer spoiler videos.

It's not a lake, it's an ocean

Nej, jag tänker inte titta på något mer från spelet nu.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Spelet ser bra ut och gameplay rätt okej men storyn verkar inte vara för mig...

Medlem

Ska bli intressant att se hur väl ray tracing fungerar i spelet.

Blir väl egentligen det första spelet som från början släpps med path traced RT. Då i Minecraft, Quake 2 och Cyberpunk 2077 var det mer ett experimentellt tillägg.

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Ska bli intressant att se hur väl ray tracing fungerar i spelet.
https://youtu.be/HwGbQwoMCxM?si=0D3q5wy4bFS_-oPC

Blir väl egentligen det första spelet som från början släpps med path traced RT. Då i Minecraft, Quake 2 och Cyberpunk 2077 var det mer ett experimentellt tillägg.

Jag ska spela detta samma sekund som det släpps. Jag har inte sett en sekund från spelet och vet i princip inget om det. Grymt härlig överraskning att det har path tracing. Kan bli fantastiskt med tanke på hur vansinnigt skickliga Remedy är på skuggor och ljussättning i sina spel. Min pc och jag längtar.

Medlem

Jag håller mig till spelet släpps 🤩

Medlem

Så störigt med jänkarna som pratar i bakgrunden, varför kan dom inte hålla tyst och bara visa upp spelet? Spelet ser grymt ut i alla fall, bra jobbat av utvecklarna!

1
Skriv svar