Helgens digitala erbjudanden vecka 8
#supreme-commander-2, #spellforce, #thq, #evochron-legends, #eufloria, #alganon, #tropico, #project-aftermath, #mount-blade, #space-rangers, #batman-arkham-asylum, #majesty-2-the-fantasy-kingdom-sim, #aztaka, #spellforce-2, #achtung-panzer-kharkov-1943, #winter-challenge, #pikgem, #a-farewell-to-dragons, #caesar-iv, #gun, #swat-4, #kings-quest, #timeshift, #vampire-the-masquerade-bloodlines, #assault-heroes, #supreme-commander-gold, #majesty-the-fantasy-kingdom-sim, #tropico-3, #hearts-of-iron-iii, #hearts-of-iron-ii, #psychonauts, #bloodrayne, #bloodrayne-2, #advent-rising, #napoleon-total-war, #warhammer-40000-dawn-of-war-2
Någon som vet hur det funkar om man skulle köpa Arkham asylum från games for windows live? Går det att ladda om för all framtid (som steam) eller är det tidsbegränsat?
"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2
Jag har inget emot att handla mina spel via Download. Men att köpa exempelvis Supreme Commander för €45 på Steam, när man kan beställa det från butik för 350 spänn så är det ju bara löjligt. Hur fan kan det vara en "Deal"
Jag förstår om de måste ha samma priser överlag men med tanke på vad Euron står i så är det sällan särskilt förmånligt att handla digitalt (På Steam iaf).
Som flera för mig sa dock. Har ni inte spelat Batman så köp. Lätt ett av de bästa spelen 2009!
Jag har inget emot att handla mina spel via Download. Men att köpa exempelvis Supreme Commander för ?45 på Steam, när man kan beställa det från butik för 350 spänn så är det ju bara löjligt. Hur fan kan det vara en "Deal"
Jag förstår om de måste ha samma priser överlag men med tanke på vad Euron står i så är det sällan särskilt förmånligt att handla digitalt (På Steam iaf).
Som flera för mig sa dock. Har ni inte spelat Batman så köp. Lätt ett av de bästa spelen 2009!
Lite tokiga priser på Steam då de satte ett likamedtecken mellan dollar och euro när de bytte till euro. Visserligen var inte VAT medräknat i det tidigare dollarpriset.
Någon som får windows live for games att fungera? Har försökt skapa 3 olika konton, men det fungerar inte å logga in.
Jag hade problem att logga in på mitt konto första gången jag prövade starta GFWL. Fick varningar om att det inte gick att skapa en säker anslutning eller något. På försök två gick det dock igenom utan problem.
Till den som undrade om detta köp gäller för all framtid är jag osäker. Enligt disclaimern på spelet så står det att DRM används och att antalet nedladdningar/installationer kan begränsas. Står dock inget specifict så det var ju inte något direkt informativt MS hade att komma med...
Någon som vet hur det funkar om man skulle köpa Arkham asylum från games for windows live? Går det att ladda om för all framtid (som steam) eller är det tidsbegränsat?
tjena
Bra fråga! Efter lite strul med några konton, lyckades jag till slut logga in. Man skapar ett konto hos games for windows live (ett gametag) anger email, osv. Se till att vara inloggad samtidigt på ditt hotmail konto när du loggar in på GFWL.
Angående antalet nedladdningar, finns en del av dina frågor besvarade här:
http://forums.gamesforwindows.com/t/9446.aspx
/Markus
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Någon som får windows live for games att fungera? Har försökt skapa 3 olika konton, men det fungerar inte å logga in.
Jag hade problem att logga in på mitt konto första gången jag prövade starta GFWL. Fick varningar om att det inte gick att skapa en säker anslutning eller något. På försök två gick det dock igenom utan problem.
Till den som undrade om detta köp gäller för all framtid är jag osäker. Enligt disclaimern på spelet så står det att DRM används och att antalet nedladdningar/installationer kan begränsas. Står dock inget specifict så det var ju inte något direkt informativt MS hade att komma med...
Tack för ditt svar. Precis. Jag gjorde samma sak och kunde till slut logga in.
Nej, precis. Microsoft å deras DRM-skydd...
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Kan man lägga in key från THQs webshop i steam?
https://support.steampowered.com/kb_article.php?s=3be8edff682...
Jag haffade ochså Batman men först såg jag bara den från Gamersgate och tänkte är ni tokiga kostar ju inte alls 100kr så jag var nära på att ta det där sen såg jag att det var från Windows Live. Blev 2 nya spel i helgen då. Batman samt Call of Juarez 2 för 149kr från webhallen.
Смерть решает вÑе проблемы. Ðет человека, нет проблем