Gwent är nu helt färdigutvecklat av CD Projekt Red

Robot
Gwent är nu helt färdigutvecklat av CD Projekt Red

Och nu är det spelarna som har hand om spelets balans.

#Cd-projekt-red, #Gwent


Medlem

Så jäkla svagt. De hade något som var i mina ögon nästan perfekt och sen blev det bara värre och värre när de tog bort begränsningar på kort som gjorde spelet balanserat (att göra nästan alla kort agile bl.a). Sen kommer de och tar bort tredje raden i ett försök att balansera när det är dom som gjort spelet obalanserat. Varför ens kalla det gwent när det inte är ett skit likt gwent från Witcher 3.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Så jäkla svagt. De hade något som var i mina ögon nästan perfekt och sen blev det bara värre och värre när de tog bort begränsningar på kort som gjorde spelet balanserat (att göra nästan alla kort agile bl.a). Sen kommer de och tar bort tredje raden i ett försök att balansera när det är dom som gjort spelet obalanserat. Varför ens kalla det gwent när det inte är ett skit likt gwent från Witcher 3.

Jag har ju inte spelat Gwent sedan betan, så detta låter ju inte bra. Blev ju i övrigt sjukt haussig till att communityt själva röstar igenom balanseringsförslag.

Medlem

Spelar inte spelet, men uppskattar att de har lsgt balansen hos communityt.

Lite som Commander / EDH i Magic. Även om Wizards indirekt är där och pillar (genom att släppa kort på olika sätt) så är grunden till reglerna utanför deras händer

1
Skriv svar