Det populära actionrollspelet Last Epoch lämnar early access i februari

Robot
Det populära actionrollspelet Last Epoch lämnar early access i februari

Och uppdateringarna kommer att fortsätta även efter det.

#Eleventh-hour-games, #Last-epoch


Medlem

Trevligt att se många mycket potentiella ARPG-spel slåss om ARPG-tronen. Diablo 4, Path of Exile 2 och Last Epoch ser alla ut att kunna bli riktigt bra spel.

Medlem

De började knacka kod 2017 och grafiken etc. känns som det är från det tidsåret.

Hoppas de uppdaterar för snart släpps poe2.

Medlem
Skrivet av JareD82:

De började knacka kod 2017 och grafiken etc. känns som det är från det tidsåret.

Hoppas de uppdaterar för snart släpps poe2.

Grafik är tyvärr inte allt. Gameplay väger långt mycket högre. Sen är det sannerligen inget "fult" spel även om det är från 2017.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Meurik:

Grafik är tyvärr inte allt. Gameplay väger långt mycket högre. Sen är det sannerligen inget "fult" spel även om det är från 2017.

+1
Samt att grafiken inte gått fram med lika stora steg som den gjorde för 10-15 år sedan. Många spel från 2015-2020 håller IMHO fortfarande hög nivå grafiskt sett, för den som lägger fokus på grafiken.

Medlem

Fan vad kul! Spelat till och från när större patcher kommer


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Riktigt kul spel. Har nog spelst kortare tid än diablo 4 men haft mycket roligare och tiden man lägger ner känns mer givande än i diablo 4.
Bättre crafting system också.

Medlem

Jag har för mig att dom sa att vi skulle få paus möjlighet i single player. Jag hoppas att det verkligen är sant.


signatur

Konsoler: Xbox One, Xbox One S (hos kompis), Xbox One X, Xbox Series X, PS4, PS4 Pro
CPU: AMD Ryzen 5 7600X
GPU: Gigabyte Geforce RTX 3060 Ti 8GB Eagle OC 2.0
MEM: Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 Vengeance

Medlem

Det är nått med det här spelet som gör att jag inte fastnar för det.
Först var det att striderna kändes så viktlös, vilket är lite bättre nu.
Men det är nått annat som saknas för min del.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Köpte detta spel efter läst alla bra recensioner på Steam. Tyvärr var det skräp och har man spelat PoE, Grim Dawn och Diablo innan kändes det bara så B. Gav upp efter 3 timmar.

1
Skriv svar