Ubisofts försenar Skull and Bones ytterligare

Robot
Ubisofts försenar Skull and Bones ytterligare

Skull and Bones piratar ännu mer tid.

#Skull-and-bones, #ubisoft


Medlem

Undrar hur många kopior de måste sälja av detta för att gå plus på det?

Medlem

Dags att skrota spelet kan man tycka…


signatur

Halo kompis!

Medlem

Blev de avskrämmda av cities skyline 2(och starfield?) releasen? xD hade ju varit toppen om utvecklare hade börjat fatta att släppa ej färdiga spel ger bad reviews. man kan iaf drömma om att det skulle vara fallet ^.^

Inaktiv

Haha sagan fortsätter

Medlem

ABANDON SHIP!


signatur

”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]

Medlem

För mig blev spelet ointressant när de tog bort spontan pvp. Nu måste båda parter flagga för pvp.

Hoppas ändå att spelet blir bra till slut för de som vill lira.


signatur

Switch, PC och Dödsmetall.

Medlem

Scuttle!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Bra dom tar sin tid

Medlem
Skrivet av Managor:

För mig blev spelet ointressant när de tog bort spontan pvp. Nu måste båda parter flagga för pvp.

Hoppas ändå att spelet blir bra till slut för de som vill lira.

Känner klart tvärtom. Känns mer inbjudande att man inte blir slaktad av överlevlade pirater. Det gick från ett ”nej” till ett “mmm kanske” för mig när dom ändrade det.

Medlem
Skrivet av asdasdasdw2:

Bra dom tar sin tid

Duke Nukem Forever var i utveckling i 14 år och vi vet hur det gick med det.

Medlem

Trodde att deras senaste information var Q4 som når fram till mars?

Medlem

Från det lilla jag såg när folk streamade det nyligen så är det inte alls det spel jag hoppades på. Tror knappast de kommer supportera eller uppdatera spelet speciellt länge efter släpp heller, känns mer som ett "släpp-och-överge-skepp", men man kan ju bli positivt överraskad.

Medlem

Kommer ihåg att folk sa att detta spel skulle vara Sea Of Thieves dödaren.

Medlem

Är det inte bättre Ubisoft bara släpper spelet? Måste ju kosta sketa mycket pengar för dom när det aldrig släpps.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Kommer ihåg att folk sa att detta spel skulle vara Sea Of Thieves dödaren.

Ja om sea of theives skulle bli nåt stort soel kanske.
Men nu e det inte ens lönt att dödad det spelet för det dör av sej själv

Medlem
Skrivet av DarkSvenn1002:

Undrar hur många kopior de måste sälja av detta för att gå plus på det?

Jag tror det finns material till en långfilm här någonstans.

Medlem
Skrivet av bleken:

Ja om sea of theives skulle bli nåt stort soel kanske.
Men nu e det inte ens lönt att dödad det spelet för det dör av sej själv

Du vet att Sea of Thieves är typ jättepoppis än idag? bara för att du inte spelar det, betyder det inte att det är dött råkar vara ett barn och familjevänligt spel, och där finner du majoriteten av spelare. Samt folk som gillar att spela co-op och skratta åt missöden utan att det måste vara hardcore.

Medlem

Har förstått att Ubisoft har ett avtal med den singaporianska staten att de är tvungna att färdigställa spelet. Ubisoft gör nog inte om misstaget att sätta ett sånt här projekt på unga och oerfarna utan ledarskap. Det är alla fall så det verkar.

Medlem

Vem är förvånad?


signatur

Besök oss gärna på POPKORN.nu och ha en bra dag! ;)

Medlem

Det är väl det här som är försenat som ett "större" spel. Ubisoft har hybris

Medlem
Skrivet av Scream112:

Du vet att Sea of Thieves är typ jättepoppis än idag? bara för att du inte spelar det, betyder det inte att det är dött råkar vara ett barn och familjevänligt spel, och där finner du majoriteten av spelare. Samt folk som gillar att spela co-op och skratta åt missöden utan att det måste vara hardcore.

Har ju inte direkt jätte många aktiva spelare i snitt..
Så nä det är inte jättepoppis än idag

Medlem

Asså när jag körde detta för ett år sedan så var det redan ett av de sämsta spelen jag spelat. Att dom fortsätter är för mig helt absurt.

Medlem
Skrivet av denza:

Det är väl det här som är försenat som ett "större" spel. Ubisoft har hybris

Gissar det med. "stort spel" -> "spel som ingen bryr sig om".


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk

Oj! Vilken överraskning!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av bleken:

Har ju inte direkt jätte många aktiva spelare i snitt..
Så nä det är inte jättepoppis än idag

Väldigt många, om inte majoriteten spelar via game pass/ ms store. Har du deras siffror eller bara Steam siffror?


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av bleken:

Har ju inte direkt jätte många aktiva spelare i snitt..
Så nä det är inte jättepoppis än idag

Steam visar runt 20.000 spelare... Resten spelar på gamepass och ligger i snitt runt 4-6.000.000 aktiva spelare per månad. Så jo det är jättepoppis än idag.

Medlem
Skrivet av robbis:

Steam visar runt 20.000 spelare... Resten spelar på gamepass och ligger i snitt runt 4-6.000.000 aktiva spelare per månad. Så jo det är jättepoppis än idag.

Du har inte lagt på några nollor för mycket på de sista siffrorna? Gamepass har totalt ca 25 miljoner användare. Skulle en fjärdedel av dessa spela Sea of Thieves varje månad?

Medlem
Skrivet av Stoffe89:

Är det inte bättre Ubisoft bara släpper spelet? Måste ju kosta sketa mycket pengar för dom när det aldrig släpps.

De har spenderat löjligt mycket pengar på spelet. Om de släpper det nu kommer spelet vara dött inom en vecka och pengarna är kastade i sjön. Jag antar att de verkligen vill få till ett spel som är åtminstone mediokert, men de har ingen aning om hur de ska få till ett roligt spel.
Jag upplever att spelet lider av en identitetskris sedan första gången jag såg gameplay.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Känns som det kanske borde bli dags snart att skriva av det på skatten som förlust och gå vidare med att lägga resurser på något annat.

1
Skriv svar