Svenska The Finals ligger 6:a på Steam

Robot
Svenska The Finals ligger 6:a på Steam

The Finals går från klarhet till klarhet

#Embark-studios, #The-Finals


Medlem

Verkar konstigt, första playtesten var ju riktigt sunkig.

Medlem

Körde någon alpha och tyckte att det var ibland okej och ibland dåligt! Har dock riktigt roligt nu under open betan.

Medlem

Vanlig effekt, tidigare speltest var riktigt bra. Var redan då i bättre stadie än släppta AAA spel. Kommer bli riktigt bra detta.

Medlem

Alltid roligt när Svenska produkter går bra ute i världen. Intresserar mig dock inte personligen då jag endast lirar singel player titlar. Battlefield är det enda multiplayer som jag rör nån gång ibland..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Tydligen verkar spelet ha blivit invaderat av fuskare. Får hoppas att de lyckas ta itu med dessa innan release.

Medlem

Spelade med två kompisar hela eftermiddagen och kvällen igår, och vi har inte haft så här roligt i ett multiplayer-FPS sedan Apex Legends släpptes. Det här är en riktigt härlig arena shooter som bör avnjutas innan alla svettlökar har listat ut en eller två meta builds som man måste följa för att ha en chans att överleva.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Trodde det skulle floppa helt o hållet. Kul att det funkar

Medlem
Skrivet av noreason:

Vanlig effekt, tidigare speltest var riktigt bra. Var redan då i bättre stadie än släppta AAA spel. Kommer bli riktigt bra detta.

Som vilket aaa spel då menar du?...

Jag upplever betan som rejält buggig.. dock så är det ett väldigt kul spel när det funkar, så jag hoppas det slår igenom

Medlem

Riktigt roligt spel, flyter dessutom riktigt bra för en Beta.

Medlem

Vaddå kan man ha olika builds? Nej tack... Återgår till Quake


signatur

1# FZ Troll

Nja, inte såld på det här spelet ännu. Känns som att gänget på Embark inte vet vad de vill här riktigt. Många intressanta ideer men världsbygget som gjort LoL, Apex och OW till stora framgångar saknas väl helt här. Det är inte heller lika tight som CS och har inte samma legacy som CoD. Svårt att se vad de ska utmana med. Men jag har gärna fel.

Medlem

Riktigt roligt och annorlunda koncept!
Synd bara som vanligt att man inte har någon att spela med.

Medlem

Lirade en del under helgen, riktigt kul spel. något som kommer döda spelet oerhört snabbt om det inte fixas dock är att varje match nu har ungefär hälften spelare ifrån kina och fuskare är vanliga. Inte för att "call out" kinesiska spelare men det är tydligt att många av dom som VPNar till väst gör det med syfte att fuska i detta spelet just nu.

Medlem
Skrivet av Piigge:

Lirade en del under helgen, riktigt kul spel. något som kommer döda spelet oerhört snabbt om det inte fixas dock är att varje match nu har ungefär hälften spelare ifrån kina och fuskare är vanliga. Inte för att "call out" kinesiska spelare men det är tydligt att många av dom som VPNar till väst gör det med syfte att fuska i detta spelet just nu.

Spel som attraherar kineser och ryssar kommer alltid ha tonvis med fuskare.


signatur

I drank what?

Medlem

"Kicked from server" är det enda jag får upp när jag söker ett game på PS5. Någon som fått det att funka?

Medlem

Har spelat några Tournament-matcher med två vänner, det har varit riktigt roligt. Vi tog äntligen hem den första vinsten igår.

Medlem

Riktigt kul men behövs fler banor och spellägen

Redaktör
Skrivet av totte1015:

Riktigt roligt och annorlunda koncept!
Synd bara som vanligt att man inte har någon att spela med.

Starta en ”Söker spelkompisar”-tråd här i forumet, många brukar vara schyssta och likasinnade. Det värsta som kan hända är att du inte får napp.


signatur
Medlem
Skrivet av Piigge:

Lirade en del under helgen, riktigt kul spel. något som kommer döda spelet oerhört snabbt om det inte fixas dock är att varje match nu har ungefär hälften spelare ifrån kina och fuskare är vanliga. Inte för att "call out" kinesiska spelare men det är tydligt att många av dom som VPNar till väst gör det med syfte att fuska i detta spelet just nu.

Hur vet du att de är kinesiska spelare när alla namnen är genererade namn?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Broshimitsu:

Hur vet du att de är kinesiska spelare när alla namnen är genererade namn?

Förmodar bara då det är kinesisk text i deras namn. mitt namn i spelet är ej genererat, är mitt steam namn.

1
Skriv svar